(biliyorum son 3 bölüm balo ile ilgili ama balo burada sona erecek babssh merak etmeyin) Selin'i Berk'in yan odasına yatırmışlardı. (Yok birikim yapmışlardı qwqwqwq) Selin uyanıp serumları görünce hemen kurtulmaya çalıştı.
-Öhöm,öhöm hapşiuu ben burada ne arıyorum? Diye sordu.
Bizde bayıldığını anlattık...
-1 Saat Sonra-
Selin serumlardan kurtulmuştu. Berk'in ameliyatı da bitmişti. Sağlıklı bir ameliyat geçirmişti. Kalp krizinden kurtulmuş olsa da kanser süreci hâlâ devam ediyordu. Yoğun Bakımdan çıkartılmıştı ve ancak yarın taburcu edilebilecekti.
Benim Ağızımdan;-Ya Doktor Amca 2 Saat sonra taburcu olsa. Bizim bir balo var oraya gideriz gerekirse tekrar getiririz ❤ dedim.
Selin'de Bana Destek Olarak;-Evet Doktor Amca Lütfeeen Dedi.
DOKTOR;-İyi,Peki. Ancak 3 saate kadar burada olması lazım. Tamam mı? Dedi.
Bizde;-Evet,tabiki!!!! Diye bağırmaya başladık.
Karşımıza ŞHH yapan bir Nurella tablosu çıktı. Doktor Bey Eliyle o tabloyu işaret etti.
-2 Saat Sonra-
Selin Berk'i ayakta görünce mutluluktan uçuyordu. Hemen baloya hazırlanıp gitmiştik.
Berk ile Selin'in dans ederkenki bakışları Demir'i öldürüyordu resmen.
Demir sonunda cesaretini toplayıp Berk'e 3 saatin geçtiğini söyledi. Ben bunu hazmedemedim. Ve araya daldım. Demir'e kelimesi kelimesine şunları söyledim;
-ıhıhım Demir,lütfen artık yeter anlıyorum kıskanıyorsun Selin'i. Ancak Selin'i yalan söyleyerek değil,dürüst olarak doğruları söyleyerek kazanabilirsin. Diğer türlü olmaz. Diğer türlü Selin seni sevmez. hatta tam tersine senden nefret eder. Anladın mı? Ve asıl konu şu ki daha sadece 15 dakika geçti. Hayır yarım saat desen anlayacağımda 3 saat ne ya? 15 Dakika ve 3 Saat? Kes artık! Bu kadae yeter...
Fırat da arkamdan gelerek bana hak verdi.
Selin'in Ağızından;-Bir dakika,Bir dakika. Yarım saat deseydi konuyu açmayacaktın yani? Öyle mi Yağmur? Dedi.
-Ahh Selin. Ah! Hayır o anlamda değil. Sadece aradaki farkı anlatmak için dedim onu.
-Hmm Peki. O zaman ❤.
Demir hemen lafa daldı;
-....?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bazen Nefret Etmeye Çalışırsın Ama
Lãng mạnBazen Nefret Etmeye Çalışırsın Ama... Ben Yağmur. Fırat'tan nefret ediyorum. Ama nefret sadece nefret olarak kalmıyor bazen... Acaba Neden? Ne şans ki en yakın arkadaşım Selin ise Berk'a aşık. Sarı Saçlı ve Mavi Gözlü diye