Sadece Bir His

228 18 5
                                    

Kapı çalmıştı,Selin'le birlikte kapıya koşmuştuk. Acaba hangi gerizekalı kapıyı sabahın köründe çalıyordu? Kapıyı açtığımızda Selin'le birlikte ağızımız açık kalmıştı. Selin kulağıma fısıldayarak söylediklerimi geri alıyorum dedi, çünkü siyah saçlı,yeşil gözlü bir çocuktu. Gerçekten harikaydı. Ama bir anda ürkmüştük. Çünkü çocuk aynı anda kayboldu. Ve farkettik ki aynı rüyayı görüyormuşuz. Ve yataktan kalktık. Selin banyoya koştu.

-"Seliiin! Sabahın köründe ne banyosu?" dedim.

Selin ise bana cevap olarak;

-"Sanane?!?"

Neyse birazcık bu kızla nasıl arkadaş olduğumuzu düşünmeliyim sanırım.

Selin banyodan çıktığında saçları beline kadar geliyordu. Çünkü su saçları uzatır . Okula gidiyorduk;

Ben üstüme; kot kısa yırtık bir şort, ev topuzu, beyaz kısa kollu göbeği açık salaş bir tişört giydim. Siyah vans.

Selin ise; siyah yırtık kot şort, siyah normal bir tişört ve üstüne siyah bir deri ceket. Siyah zincirli deri bot.

Selin siyahlar içine bürünmüştü. Çünkü en sevdiği renk oydu. Okula doğru yol almaya başladık. Yolda giderken arabanın içinde Berk ve Fırat'ı gördük. Ben Selin'le onları görmezden gelip okula doğru koşmaya başladık.

FIRAT;

-Berk şunları bir gıcıklık olsun diye okula girmeden yakalayalım.

-Sen kimi alacaksın Fırat?

-Ben Yağmur'u alacağım.

-Tamam o zaman bende Selin'i alırım.

Ve yakalamak için koşmaya başladılar.

Selin;

-Hayırr! Bizi yakalıyolar.

Yağmur;

-Hayır! Ayrılalım.

-okey.

                            Yağmur   Selin

Selin'in ağızından;

-Olamaz Berk yaklaşı-

Ve Berk bir anda karşısına çıkar.

Beni mi arıyordun?

Ha-ha-hayır. Ni-niç-çin?

O sırada Berk Selin'i duvara dayar ve;

-"Kapana Kısıldın Selin" diye fısıldar. Ve Berk gülümseyerek Selini kendine çeker. Ve aniden öpüşürler. Selin ne olduğunu anlamaz.

Fırat da Yağmur'a yaklaşıyordur.

Yağmur bunu farketmeyerek,Yorulup biraz dinlenir.

Ve Fırat'ın yaklaştığını görünce;

-"Aman Tanrııım!" diye bağırmaya başlar. Ve yoluna koşarak devam eder. Selin'in orada Berk'in tarafından kapana kısıldığını görür.

Ve ne yapacağını bilmeden Fırat onu yakalar.

Geri çeker ve artık Berk ve Selin görünemez olmuştur. 1 dakika biz okula gidiyoruz. Geç kaldık. Ögretmenden fırça yedik tabii;

-"Çocuum! Siz nerde kaldınz yahu!"

O sırada sınıfa Demir girdi. Selin'in yanına oturdu. Bende Fırat'la oturdum.Tabiki Berk Selin'i çok kıskandı ☺. Çünkü Demirle sevgililerdi,öpüşüyorlardı. Selin 2 dakika durmuş, Berk'e kötü bakışlar atıyordu.

Bazen Nefret Etmeye Çalışırsın AmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin