Zil çalınca, Yağmur ve Selin dışarı çıktı arkalarından Fırat ile Berk geldi.
-Bugün size yaptığımızı beğendiniz mi? İsterseniz bir daha yapabiliriz. Kızlar onları iter eve kaçar. Yağmur telefonuna bakınca şu mesajı görür;
-"YARIN MEF KOLEJİNDE BALOMUZ VARDIR. GELMENİZİ TAVSİYE EDERİZ. İYİ GÜNLER."
Yazılmıştı. Ve bu yazıyı okul göndermişti.
-"OMGGGGG! WTFFF!?" diye bağırmaya başladım evin içinde.
Bunu Selin'e söyleyince çığlıklar ata,ata odasına koştu. Kıyafetlerimizi almak için alışverişe çıktık. Bir mağazadan diğer mağazaya geçmek için 30 dk(yarım saat) gerekti resmen. Selin Bershka'da bir elbiseye aşık olmuştu resmen. O elbiseyi aldı. Altına da çok uzun olmayan topuklu ayakkabı aldı. Ben ise koton'da bir elbise beğenmiştim. Altına bir de topuklu ayakkabı aldım tabii ki. Eve gittiğimizde saat 23;30 (11;30,on bir buçuk asdgsg) tu. Çünkü trafik çook vardı. Yollar buz tutmuştu. Eve geldiğimizde ise elbiselere bakmıştık selin'in elbisesi siyah önü kısa arkası uzun bir elbiseydi. Yağmurun elbisesi ise lacivert straplez uzun bir elbiseydi. Ikisininde elbiseleri harikaydı o sırada kapı çalmıştı yağmurla Selin aşağı koşmuşlardı kapıyı açtıklarında demiri görmüşlerdi. Demir kızların elbiselerini görmek istediğini söyledi. Onlar da ne yapsın göstermek zorunda kaldılar ve gösterdiler Demir ikisinide elbisesin harika olduğunu söyleyip evden gitti. Nerdeyse Demir kötü bir şey söyleyecek diye korkmuşlardı. Ama neyse ki kötü bir şey söylemeden hemen evden gitmişti selinle ben çok mutluyduk çünkü elbiselerimizi alabilmiştik. Çok yorgunduk hemen koltukta uyuya vermişiz. Ne şans ki eskiden olan annelerimiz bizi yatağımıza götürmemiş koltukta uyandık. Ve fark ettik ki selinin telefonuna baktığımızda balonun bugün olduğunu gördük. Hatırlamıyorduk bile. O kadar çok alışverişten sonra.. Bugün okul yoktu ne mutlu çünkü bugün okulun son günüydü bu yüzden öğretmenler bizim eğlenmemiz için bize bir balo hazırlamıştı. Ama şöyle bir durum var alışverişten sonra kiminle eş olacağımızı düşünmemiştik. selinin sevgilisi var ama ben kiminle olacağımı bilmiyordum. Acaba kiminle olacaktım çok merak etmiştim. Televizyonu açtım ve sam ve cat'i izlemeye başladım. Sonra ne yapıyım yani izlediğim bölüm olduğu için sıkıldım bu yüzden haberleri açtım ve 1 uçağın düstügü söyleniyordu. Dur bir dakika Selini çağırdım. Dün berkle fırat kıyafetlerini almak için amerika'ya gitmişlerdi. Ve amerika uçağı düşmüştü aman tanrım galiba onlardı. 30 kişinin yaralı 3 kişinin ölü olduğu söyleniyor berkle fırat sanırım o yaralı veya ölülerin içindeydi. Galiba onlar baloya gelemeyecekti bir yandan mutlu bir yandan üzgündüm. Selin yıkılmış durumdaydı. Biraz da olumlu yönden bakmasını söylemiştim o da bana olumlu yönünü sormuştu aslında olumlu yönü yoktu.
Selinin ağzından; inanamıyorum onca şeyden sonra berk ölecek veya yararlanacak. Bu beni gerçekten seviyordu demir kadar olmasa da seviyordu. Yazık çocuğa ,hastaneye gitmiştik demek berk ölmemişti. Doktorlar berkin yarasının çok fazla olmadığını ağır olmadığını söylemişti ama doktor bize geldiğinde yine aynısını söylemişti ama kanser teşhisi koymuştu. Seline bunu gercekten yıkılacağını bildiğimiz için söylememiştik.
O sırada
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bazen Nefret Etmeye Çalışırsın Ama
RomanceBazen Nefret Etmeye Çalışırsın Ama... Ben Yağmur. Fırat'tan nefret ediyorum. Ama nefret sadece nefret olarak kalmıyor bazen... Acaba Neden? Ne şans ki en yakın arkadaşım Selin ise Berk'a aşık. Sarı Saçlı ve Mavi Gözlü diye