Ben aslında dersleri seven asla uyumayan ve dersi çok iyi dinleyen bir öğrenciyim.
Ancak Lanet Faith Hoca herzaman anamı arayıp beni şikayet ediyor ve evde 3 gün yemek yiyemiyorum açlıktan 20 kilo verdim.
Sabah yine aynı başladı anam mutfaktan üst kata benim odama terlik gönderdi bu karı benden habersiz cs mi oynuyo acaba?
Neyse alt kata yemek için indim yemekler bitmişti 8 kişilik bir orduyduk neyse yemek yemeden evden çıktım lanet bisikletin tekerleği patladı annesini sevmiyor galiba?
Okula yürüyerek gitmek zorunda kaldım yürürken yolda Yağız ve Efeyi gördüm onlar benim en iyi arkadaşım çünkü başka arkadaşım yok.
Yağız ve Efenin yanına gidip onlara selam verdim.
Yağız bana neden halsiz olduğumu sorduğunda ona tokat atıp kahvaltı etmediğimi söyledim sonra Efe bana acıyıp ay yazık dedi onada şamar attım ikisinin yanakları mosmor olmuştu.
15 dakika sonra..
Okulun kapısının önüne geldiğimizde ayakkabı yalıyıcı yine ordaydı dediki
-Abi bi yalayım abi şifa versin abim 50 kuruş abim dedi.
Bu dilenci hergün okulun önünde bize böyle diyordu daha ben kendime bakamıyorum bu herifemi bakıcam?
Ona tokat atıp okula girdik ve Faith hocayı gördük
Selam törrekler diyip kafama şamar attı ve çaktın köfte dedi.
içimden bu it yinemi burda atmıyolarmı şunu okuldan dedim.
koridora doğru yürüdüğümüzde keltoş disiplinciyi gördük
Yağız:KAÇMAMIZ LAZIM KAÇIN.dedi
Boklu toilete doğru yön aldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baran vs Hayat
FantasiBaranın hayata karşı yaşadığı şeyler.Hayat zor ve Baran buna karşı ne yapacak