Tanıtım

15 3 5
                                    

17 yaşında olan Sandra uyumsuz, kötü ve şeytani planlar yapan bir kızdır.Annesinin ismi Dayana babasının ismi Tom'dur.Ve Sandra'nın bir abisi vardır.Abisinin ismi ise Jacker'dır.Jacker kız kardeşine her zaman eziyet eder yalancılıkla suçlar ve kendi yaptığı suçları Sandra'ya atarak her şeyden sıyrılan bir çocuktu.Ama dışarıdan da hiç te öyle gözükmüyordu.Yakışıklı,ve uyumlu bir çocuktu.Sandra bu eziyet vb.şeylerden çok bıkmıştı.Anne ve babası da çok ayrı idi.Anne babası Sandra'ya hiçbir şey için izin vermiyordu.Bu durumlarda Sandra anne babası için kötü şeyler düşünür ve planlar.Okuluna geldiğimizde lise 3 öğrencisidir.Okulda pek başarılı olduğu söylenemez.Daha doğrusu başarılı olduğu hiç söylenemez.Kendisinin kurduğu kötü bir grup vardı.Birisi Jack diğeri Amanda ve Sandra idi.Bu üçlü okulda vahşice planlar düşünürdü.Ve uygulardı.Nefret ettikleri kızları veya erkekleri hiçbir ayrımcılık göstermeden fişlerini çekerdi.Hatta bazen arkadaşlarından sıkılır öğretmenler için de planlar düşünürlerdi.Müdürün yanına gittiklerinde ise hiç akillanmazlardi.Çünkü müdür bile bu üçlüden korkardı.Hocalar bu üçlüyü müdürün yanına şikayet etmek için getirdiğinde bu üçlü,"Vaktimizi burada harcayamayız müdür.Daha yapacak çok plan var.Hadi çüüüs,der ve çıkarlar.Okulun en popüler kötü üçlüsü olmuşlardı.Onlardan korkmayan yoktu.Sandra'nın birçok uygulamak istediği planlar vardı.Bunlar ailesini yok etmekti.Çünkü ailesinden nefret ediyordu.Bu yaptığı şeyler geçici idi.Ama o çok daha şeytanice planlar düşünüyordu.Ve uygulayacağı da kesindi...

Kötü Kız:SandraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin