Part 1 (Sandra'nın Cezası)

9 2 0
                                    

Sandra,çok zeki bir kızdı.Ama bu durumunu sadece kötülük yapmak için harcıyordu.Sandra evde farklıydı,okulda farklıydı.Sandra evde sadece abisine söz geçiremiyordu.Bunun sebebi abisinin ona yaptığı eziyetler idi.Okula geldiğinde çok farklı bir hale bürünüyordu.Okulda evde yaşadığı herşeyi unutup okuldaki imajını kirletmemesi gerekti.Yoksa evde yaşadığı şeyleri okuldakiler öğrense neler olurdu kim bilir!?

Yine bir gün Sandra okula gitmek için hazırlanıyordu.Ama telefonunu bulamıyordu.
Sandra:
-Telefonum nerede acaba, geç kalıyorum okula yetişip kötülük için planlar yapmam gerekti derken abisi içeri girdi.
Jacker:
-Bunu mu arıyorsun Sandra efendi, söyle bakalım!?.
Dün gece hacker olan arkadaşım Sam'i aradım.Ve görüntülü konuştuk.Biliyorsun ki o her şeyi şifreyi vb.herşeyi yapabiliyor.Ben de bu şifreyi kırmasını söyledim.Ve o da yaptı.Sonra mesajlarına baktım,neler neler yapıyorsun okulda.Biz seni okumak için okula gönderiyoruz ya sen ne yapıyorsun.!?
"KÖTÜLÜK" .

Ve aniden Jacker eziyet etmek için kemerini çıkardı.Vurdu da vurdu,vurdu da vurdu.Yetmedi bir daha vurdu.Adeta hipnotize olmuş gibiydi.Sandra'nın ağlamasını ve vurmasını bırakmasını söylemesine rağmen Jacker duymazdan geldi...

Sandra'nın imdadına anne ve babası yetişir.Annesi Amanda şunları söyler:
-Oğlum,dur yapma.Yazık kıza,der.Ama dinleyen kim.Jacker vurmaya hala devam ederken ortaya babası Tom çıkar ve Tom Jacker'a bir tokat vurur ve Jacker kı senz kardeşine vurmayı durdurur.Sandra'ya bakıldığında ise moraran tek bir yer bile kalmamıştı.

Jacker anne babasına Sandra'nın durumunu anlattığında hem Amanda hem Tom hem de Jacker bir hafta Sandra'nın okula gitmesini yasakladı.Ailesi odadan çıktığında Sandra'nın telefonunu da alıp kapıyı kilitlemişti.Belki de akıllanır da biraz ders çalışır diye düşünmüşlerdi ailesi.Ama nerede,Nafile...

Ailesi odadan çıktıktan sonra Sandra hemen aynaya baktı ve vücudunun her yerinin mosmor olduğunu gördüğünde bayılır gibi oldu.Eskiden  abisinin Sandra'nın vücudunda yaptığı izleri kapatabiliyordu Sandra.Ama şimdi işi çok zordu.Gerçekten çok zordu...

Sandra kendini boşlukta hissetti ve aniden sendeler gibi oldu ama dengesini tekrar kazandı...

Sandra şu anda okulda olacakken yatağında ağlıyordu.Ve pencereye hava almak için yaklaştı.Pencereyi açtı ve bir güvercinin yanına yaklaştığını gördü.Şu anda Sandra'nın tek arkadaşı bu güvercin idi.Güvercine şunları söyledi:
-Ahh, güvercin Bey görüyor musun halimi.Neler yaşıyorum farkında mısın? Keşke senin gibi istediğim yere uçup istediğim yere konabilsem ve özgürce kanatlarımı çırpabilsem...

Bölümü beğendiyseniz yıldız ⭐ vermeyi unutmayınız.Okunmalar için çok ama çok teşekkür ederim...Ve ilk kitabımda bu kadar kısa zamanda yaklaşık 100 okunma yaptığınız için teşekkür ederim 😊

Kötü Kız:SandraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin