Günler geçti ve Sandra'nın cezası sonunda bitti...
Bir hafta Sandra'ya bir yıl hatta bir asır gibi gelmişti.Günlerden Pazartesi idi.Sandra okula gitmek için yataktan kalktığında ilk olarak telefonunu kontrol etti.Telefonu masada durutordu.Sandra bir oh çekmişti.Ve hazırlanmaya başlamıştı.Kimseye merhaba demeden kahvaltı etmeden çıktı evden.Okula vardığında arkadaşlarına tatilde olduğunu söylemişti.Ama hâlbuki o,evde zindan gibi bir yerde yaşıyordu...
Morluklarının bir kısmı görünmüyordu.Ama gözle görünen birkaç tane vardı.Sandra bunları fark ettiğinde hızlıca lavaboya gitti ve morlukları az da olsa halletti.Tekrar arkadaşlarının yanına döndü ve bugün çok keyifsiz oldukları için az ve küçük kötülükler yapmayı planlıyordu.Sandra ve grubu ilk olarak müdüre kötülük yapmayı düşündüler.Ve müdür odasından çıktığında hemen müdürün oturduğu sandalyeye yapıştırıcı sürdüler ve hızlıca odadan çıktılar.Müdürün durumu vahimdi...Müdür odasına girdiğinde Sandra ve grubu da müdürün oraya oturmasını bekliyordu.
Ve müdür sandalyesine oturdu, hızlıca Sandra ve grubu odaya girip kapıyı kilitledi ve Sandra şunları söyledi:
-Ayy yazık korkma müdür, korkma.Sadece azıcık bir yapıştırıcı yahu.Hem odadan da çıkamazsın sana iyilik yaptık anla müdür...Müdür donmuş bir şekilde idi...
Sandra ve grubu şimdi de daha yeni gelmiş bir kıza sorular soracaktı.Ama bunun için ona ip vb.şeyler lazımdı.Çünkü bağlaması lazımdı ki kaçmasın...
Sandra ve grubu hemen kızı buldu kızı kandırıp okulun en gelinmeyen yerine götürdü.
Kız şunları söyledi:
-Evet,hani bana para verecektiniz lan.Yoksa herşey, yoksa herşey oyun muydu.Kimsiniz be siz ? Beni böyle zorla tutamazsınız,der.Sandra:
-Eeeh,kes sesini be.Sen bizim kim olduğumuzu biliyor musun? Ama merak etme birkaç gün içinde öğrenirsin,der.Kız şunları söyler:
-Evet,ben senin kim olduğunu biliyorum, der...Sandra:
-Söyle bakalım kimmişim ben?Kız:
-Evde eziyet gören,anne babasından laf işiten bir yalancı.Evde farklısın okulda farklısın ama yazık öğrenirlerse neler olur kim bilir?
He bu ar...Sandra kızın sözünü bitirmesine engel olur ve şunları söyler:
-Kes sesini,kapat o çeneni,der ve bir tokat atar.Ama birşey olur.
Sandra kıza vurduğu anda kızın yanaklarından ateş çıkar ve Sandra neler olduğunu öğrenmek ister ve kızın ikinci yanağına da dokunuş yapar ve yine ateş çıkar.Sandra neler olduğunu sorar ve ortaya Jack çıkar.
Jack:Sandra yoksa seen,yoksaa seen o ailenin son ferdi misin,der...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız:Sandra
FantasyFantastik kitap sevenler buraya;) Sandra adlı kötü bir kızın olağanüstü güçlerini bilmeden önceki hayatını ve bir günde olağanüstü güçlerini fark ederek hayatını değiştiren hayatını okumaya hazır mısınız ...?