Part 5 (Sandra Tapınağı Buldu)

4 2 0
                                    

Sandra hızlıca uçak biletine baktı ve en ucuzunu buldu ve 300TL'ye bir bilet aldı.Yunanistan'a gelmesi 3 saat sürdü ve ne yapacağına dair hiçbir fikri yoktu. Sandra'nın Yunanistan'ın doğusuna gidip tapınağı bulması gerekiyordu.Ve orada olan insanlara Yunanistan'ın doğusuna en kısa sürede nasıl gidebileceğini sordu.Orada olan vatandaşlar Sandra'nın gemi ile gitmesini önerdi.Ve Sandra da hemen bir gemi bulup bindi.Bu gemi yolculuğu 50 TL idi.Sandra parasını dikkatli bir şekilde harcamalı idi.Yoksa para olmazsa ne hallere düşerdi kim bilir?

Sandra:
-Şu düştüğüm hallere bak.Koskoca kötülükler kraliçesiyim ama paranın pulun hesabını yapıyorum,diye homurdanıyordu...

Ve Sandra dediklerinde haklı idi.Yaklaşık 3 yıl sonra Kötülükler Kraliçesi olacaktı...

Sandra Yunanistan'ın doğusuna gittiğinde hemen karşısına bir tapınak çıktı zaten.Hemen fırlayarak tapınağın giriş bölümüne koştu.Orada muhafızlar vardı.

Sandra:
-Ya Allah için kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz.Ne muhafızı ya.Feshupanallah feshupanallah...:)

Muhafızlar Sandra'yı hemen tanıdı ve Sandra'nın önünde diz çöktü.Tabii Sandra'nın da verdiği cevap komikti:

-Aferin size,ha şöyle ha şöyle.Burayı şimdiden beğendim.Siz muhafızlar unutmayın buradan gittiğim gün size kötülük yapacağım duydunuz mu,der..

Muhafızlar başını sallarlar. :)

Sandra içeri girdiğinde birçok tanımadığı insanın heykeli vardır.Ve soy isimlerine baktığında Sandra şaşırır.Çünkü her heykelin soy ismi Melvoreyndir.

Sandra:
-Galiba doğru tapınaktayım.Cünkü Jack bana benim Melvoreyn ailesinden olduğumu söylemişti...

Derken yaşlı bir adam Sandra'nın yanına gelerek diz çöktü ve şöyle dedi:

-Melvoreyn ailesinin son ferdi Sandra, sizi çok bekledik ve sonunda işte buradasınız,der...

Sandra:
-Ayy Bey amca ben seni kör sanmıştım hahayt,der ve kahkalara boğulur.

Yaşlı adam çok komikmiş gibi gülmeye çalışır ama başaramaz:)

Ve o gün Sandra'nın üç yıllık öğrenim kariyeri başlamış olur...

Bölümü beğendiyseniz yıldız ⭐ atmayı unutmayınız...

Kötü Kız:SandraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin