Primul moment

28 3 0
                                    


     Eram doar eu pe o stradă pustie și foarte întunecată. Era ora 6:55 și a început  să mi se facă frig. Mi-era frică de întunericul de pe Strada Florilor și speram ca Mike să ajungă în următoarele momente. Urăsc să aștept, dar cel mai mult urăsc nepunctualitatea. 

    Brusc, văd o umbră cunoscută. Era el...

   -Bună, te rog să mă ierți, am fost prin cu treburi în casa gazdelor! a spus Mike cu un zâmbet pe buzele sale de vis.

   -Hey, nu e nicio problemă...Ni se întâmplă tuturor!

  -Dada. Cum ți-a fost ziua, Kate? m-a întrebat în timp ce înaintam pe strada pustie.

,,DE UNDE ÎMI ȘTIE NUMELE?"

  -A fost o zi destul de liniștită, am avut multe teme și proiecte, dar per total a fost ok. A ta?

  - Până să te văd azi dimineață era o zi ca oricare alta...Dar după ce te-am văzut, a devenit cea mai frumoasă zi din viața mea!

   Simțeam că mă înroșesc cu fiecare cuvânt rostit de Mike, am spus timid:

 - Wow... Nu mi-a mai spus nimeni astfel de cuvinte minunate! Tu ești primul și singurul...

 - Nu înțeleg cum... Adică, ești cea mai frumoasă fată pe care am văzut-o în toată viața mea. Și în Anglia chiar sunt fete frumoase, dar niciuna ca și tine... Vreau să te cunosc, Kate. Vreau să aflu tot!

 -Ei bine, eu sunt Kate... Am crescut în Springfield până când părinții mei au divorțat, apoi m-am mutat cu mama și tatăl meu vitreg în Philadelphia. Am călătorit foarte mult și îmi place extrem de tare să citesc, prin aceste lucruri îmi potolesc traumele din copilăria măcinată de certuri, bătăi și alte chestii stupide din viața mea...

  -Minunată poveste, la fel ca și fata care o poartă... Poate, cândva, voi afla și restul poveștii.

  - Care este povestea ta? am spus eu curioasă de răspuns.

 - Nu vreau să te plictisesc cu povești de adormit copiii... O vei afla la momentul potrivit! 

 Spune aceste cuvinte și mă prinde de mână încetișor... Se apropie de mine și mă apucă de talie. Buzele sale se lipesc de ale mele și am intrat într-un vis frumos. A fost primul meu sărut și a fost de neuitat... Buzele lui sunt atât de moi și atât de pricepute la săruturi: este mult mai talentat la asta decât toți cei din liceul meu(băieții din liceul meu sunt plictisitori și nu au altceva în cap decât jocuri video). 

 - WOW, Kate! Săruți atât de bine... Ești sigură că nu ai mai încercat asta? spune cu un chicotit.

 -100% sigură! zâmbesc și el observă asta.

  M-a făcut să mă simt fată cu adevărat, puternică și satisfăcută. Apoi, mi-a cuprins mâna cu mâna sa și  ne-am continuat plimbarea liniștiți, povestind despre Univers, viață, viitor, tot.

  -Te conduc până acasă! Nu vreau ca o fată așa frumoasă ca tine să fie furată de cine știe ce golani...

 -Ce drăguț din partea ta, Mike! Dar chiar nu trebuie, stau foarte aproape...

 Fără comentarii am acceptat propunerea sa. M-a condus până în fața casei și m-a sărutat pe frunte în semn de rămas-bun...

  

Dor de vechiul EL    -înainte-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum