Tot acest timp

10 1 0
                                    


     Au trecut luni la rând în care relația mea cu Mike înflorea de la o zi la alta. Eram mai îndrăgostiți unul de altul mai bine ca niciodată. Îl iubeam, mă iubea, ne iubeam. 

    Era primul meu iubit pe bune. În clasa a 10 a am cunoscut online un tip din Texas, cu care aveam un fel de relație. Era cu 2 ani mai mare decât mine,  dar ne înțelegeam foarte bine. Vorbeam toată noaptea despre viața noastră, după ce vom termina liceul.  Distanța dintre noi era enormă, iar asta a făcut ca relația noastră să devină toxică.  M-a lăsat cu ochii în soare și am aflat că nu era decât un pierde-vară. 

     Trecutul să fie trecut și prezentul să fie prezent!

    În tot acest timp, de la băiatul din Texas până la Mike nu am avut parte de un iubit. Îi aveam doar pe Mariah și David, cei mai buni prieteni ai mei. Ei au fost, sunt și vor fi oamenii care m-au susținut în toate deciziile, prostiile și nebuniile mele. Mariah mi-a fost alături după toate certurile cu Roger și mama(Roger este un om de-a dreptul enervant, nu mă suportă și nici eu nu  îl suport pe el). David m-a ajutat întotdeauna să o înfrunt pe Monica, care mereu îmi lua locul și își bătea joc de toți(s-a culcat cu vreo 3 băieți din echipa de fotbal!!). 

   Mike mi-a schimbat viața! Nu m-am mai certat cu nimeni de când sunt cu el. Încep să mă înțeleg cu Roger și cu mama. Și recent am dat de tatăl meu, care spre mirarea mea locuiește în New York, cu viitoarea sa soție. 

                                  Bucură-te de oamenii pe care îi ai în viața ta, totul este trecător!

Dor de vechiul EL    -înainte-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum