•2•

1.5K 73 7
                                    

Merhabalaaar💜
İyi okumalar kuzular🥰

Sabah kalktığımda değişik bir beyaz tavana bakıyordum.Üşüyordum.En son ne olmuştu.Taehyung bana çok güzelsin demişti,Onun olmam-

NE!BİR DAKİKA
Soluma baktığımda Taehyung üstünde hiçbişey olmadan uyuyordu.Hayır hayır hayır bu gerçek değil hayır.İlk birlikteliğimi bunu hatırlamayacak bi kişiye vermiş olamam.Onu seviyorum ama o bunu yaptığımızı hatırlamayacaktı.Napıcamı bilmiyordum odanın her etrafına dağılmış kıyafetlerimi giydim.Kalçam ağrıyordu yani bu uke olduğum anlamına geliyordu.Pek sorun etmedim çünkü seme olamazdım narindim ben Taehyung ise güçlü biriydi.Kısık bir sesle

(Kookie'nin giydikleri)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kookie'nin giydikleri)

"Aishh burada nolmuş ben seme uke diyorum"

Maskemi ve şapkamı takıp hızlıca odadan çıktım.

💫
Taehyung ✨

Sabah uyandığımda üstüm çıplaktı büyük ihtimalle Jungkook ile içtiğimiz de birini bulup yapmıştım.Sağıma bakınca kimse yoktu çok takmadım ve etrafa dağılan kıyafetlerimi giyip şapkamı maskemi takıp odadan çıktım.

Sağıma bakınca kimse yoktu çok takmadım ve etrafa dağılan kıyafetlerimi giyip şapkamı maskemi takıp odadan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Tae'nin giydikleri)

Bi taksi çevirip şirketin adresini verdim.Düşünüyordum hayatımı,geçmişi her şeyi.Jungkook benim en yakınım.Onu bir menajer değil çok yakın bir arkadaş olarak görüyordum.Belki bu arkadaşlık biraz da hoşlantıya kayık olabirdi ya da aşk...

Bilemiyordum biz idollerin ünlü olmayan birisiyle sevgili olma ihtimalimiz yok gibi bir şeydi.Çünkü şirketler bir olay yaratmak veya bir şeyi örtpas etmek için başka şirketten olan bir idolle sevgili skandalımızı çıkarır ve bizi sevgili gösterirdi.Ben bunları düşünürken taksi şirketin önünde durmuştu.Adama parasını verip taksiden indim.Şirkete girdiğimde Jungkook'a bakmıştım ama yoktu.Dün gece fazla içtiği için uyanamamıştır diye düşündüm.Sonra Namjoon hyungun yanına gitmeye karar verdim.Namjoon hyung şirketin yöneticisi aynı zamanda biricik hyungum.Herkese karşı çok katıdır sadece ben ve sevgilisi Seokjin'e karşı hep pamuk kalplidir.Kapıyı çaldığımda gel sesi geldi.Hyungum beni görünce ayağa kalkıp gamzelerini gösterilen şekilde güldü.

"Hoşgeldin"

"Hoşbuldum hyung"

"Noldu ne için geldin"
O kendi koltuğuna oturmuş bende önündeki koltuklardan birine oturdum

"Jungkook'u göremedim de onu sorucaktım biraz da sohbet ederiz diye geldim"

"Jungkook gelmedi mi?Boşuna mı maaş ödüyorum ben bu adama?"

"Hyung sakin ol dün geçe biz biraz şey.."

"Ne?"

"Biraz içtikte"

"Ah Tae..."

"Tamam bunu kendin yapabilirsin ama menajerini getirmene gerek yoktu.Yani sadece bir çalışanı bu kadar önemsememelisin"

"Hyung ne diyorsun?Biz o kadar yolu onla birlikte kat ettik.Ve o senin gözüne sıradan bir çalışan olarak mı gözüküyor‽"
Sinirlenmiştim 5 yılı nasıl bu kadar hafife alabilirdi.

"Mantık olarak bakarsan evet o sadece bir çalışan."

"Hyung daha fazla konuşmayalım yoksa kalbini kırabilirim"diyip odadan çıktım.

_____________________________________________

O kadar okuyorsunuz yorum da yapın lütfen🍡

Manager-TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin