Merhaba kuzucuklarım🥰
Şuraya bi tarih atıverin yaw🌙Jk
Taehyung yine bir çekimdeydi.O çok seksi gözüküyordu.A bu arada ben kim miyim?Ünlü İdol Kim Taehyung'un menajeri ve plotoniği.Menejarliğe başladığımda ben 21 o ise 23 yaşındaydı.Çoğu şeyin birlikte üstesinden gelmiştik.Ve şuan dünya çapında ünlü bir idoldü Taehyung.Bu yere gelmek 4 yılımızı almıştı.Taehyung'un ünlü olması düşündüğüm gibi uzun sürmemişti.Çünkü o...
O çok yakışıklıydı.Ah birde yetenekli haha.
"Kookie"
Taehyung bana seslendiğinde kafamı ona çevirdim
"Efendim Tae"
Bi yandan da toplanıyordu
"Akşam bi yere gidip biraz içelim mi?Kaç zamandır oturup konuşamıyoruz."
Ağzımdam samimi bir "hah" kelimesi çıkmıştı.
"Tabi nasıl istersen"
💫
Bir mekana gelmiştik ben etrafı kolacan ettikten sonra Taehyung ile içeri girmiştik.Bir masaya oturduktan sonra 2 içki söylemiştim.İçkiler geldiğinde Taehyung konuşmaya başladı.
"Ee nasılsın?"
"İyiyim TaeTae sen?"(öyle yuvarlanıp gidiyoruz dkmdöd)
"Kookie bunu gerçekten soruyo musun?Aşırı şekilde yorgunum"
İçkisinden bir yudum alıp devam etti:
"Yeni şarkı ne zaman yayınlacak?"
"1 haftaya tamamlayıp yayınlarlar galiba"
"Anladım"
Aramızdaki ilişki kötüye iyiye mi gidiyordu bilmiyordum.Sadece nasılsın diyip sonra klipler,çekimler vs. bunlar hakkında konuşuyorduk.İçimdeki umut git gide tükeniyordu.Bunları düşünürken kaçıncı bardağımı içtiğimi hatırlamazken aşırı bir şekilde kafam ağrıyordu.Taehyung'a baktığımda benden bir farkı olmadığını anladım.Bana yaklaştı ve yüzüme bakmaya başladı gerilmiştim.
"Jungkook neden bu kadar güzelsin?"
Ne?NE?nE?MY HEART BUM BUM
"Taehyung n-ne ne diyorsun?"
"Çok güzelsin diyorum Jungkook benim ol diyorum"
Buna çok şaşırmıştım yavaş yavaş bilincimi kaybediyordum.Donrasında ne olmuştu bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manager-Taekook
FanficTaehyung Ünlü bir idoldü Jungkook ise onun menajeri.Bir gece ile ikisininde hayatı mahvolmuştu.Daha doğrusu sadece birisinin mi demeliyim?Canım çektiğinde yazıyorum ~mpreg ~yan shipler:Namjin-Yoonmin-Chaelisa ~✨Taekook✨ ~Semetae ©Bu ficin hakları...