Selamlar ve iyi okumalar💖
Ofisimde biraz daha ağlayıp eve gelmiştim.1 haftalık hamileydim.İçimde bir can taşımak değişik bir his veriyordu.Hemde sevdiğim bir adamdan.Fakat o bunu bilmiyordu...
Bu konuyu es geçip mutfağa yemek yapmaya gittim.
Doktordan randevu almalı mıydım?Ama onun öncesinde sevgili haberim mi çıkmalıydı?Bilmiyordum.Hiçbir şey bilmiyordum.Hayatımın bundan sonrası nasıl gelişecekti onu bile bilmiyordum.
O sırada parmağımda bir sızı ardından sıcak sıvı bir şey hissettim.
"Mükemmel hayatımda bi bok yokmuş gibi bide aksilikler çıkıyor.Ahh!"
Bu şekilde araba süremeyeceğim için Jimin hyungumu aradım açmamıştı.Ardından Yoongi hyungu aradım oda açmamıştı.Az çok ne yaptıklarını anlıyordum.Hobi hyungu zaten arama fikrinden düşündüğüm anda vaz geçtim.Çünkü şu sıralar albüm çıkaracaktı.Ve son bir kişi kalıyordu...
Taehyung
Telefonumdan Tae'nin numarasına bastım.
"Alo Jungkook"
"Ş'ey Tae ben parmağı yanlışlıkla kestimde çok fazla kanıyor.Hyunglarımın üçüde meşgul bi tek sen kaldın bir işini böldüysem özür dilerim."
"Hayır,hayır bir sorun yok hemen seni almaya geliyorum yarana peçete koy"
"T'amam tamam Taehyung çok teşekkür ederim"
Diyip telefonu kapattım ve parmağıma peçete koydum.Ardından Taehyung'u beklemeye başladım.10 dakika sonunda kapı çalmıştı.
"Jungkook iyi misin?Noldu nasıl başardın çok canın acıyordur."
"Evet canım biraz acıyor"
Ağlıyordum.Normalde bu kadar saçma şeylere ağlamayan ben ağlıyordum.
"Ah Jungkook ağlama"
Diyip beni kendine çekip sarıldı.Bir süre sonra oda da sadece iç çekişlerim duyulmaya başladı.
"Tamam hadi şimdi hastaneye gidelim."
Diyip beni kucağına alıp arabaya bindirdi.
Yarım saat sonra
Hastaneye gelmiştik.Elime pansuman yapılmıştı.
"Hadi Tae arabaya gidelim"
"İyisin değil mi?Bir oda ayırtmaya gerek var mı?Kan kayıbın vardır belki baktıral-"
"Tae bir şeyim yok iyiyim bak pansuman yapıldı hadi arabaya binelim."
Demiştim.Benim için endişelenmesi normal bir şeydi kaç senemiz birlikte geçmişti ve ben onun menajeriydim.Aslında pek menajerlik yaptığım söylenmezdi.Çünkü Tae aklı başında bir kişiydi şu ana kadar hiç bir idolle moment vermemişti.Veya başına bir dert açmamıştı.Genellikle Klip çekimleriyle vs. onlarla ilgileniyordum.
Arabaya bindiğimizde kemerimi takıp Tae'nin arabayı çalıştırmasını bekledim.Bir süre arabayı çalıştırmadığında Tae'ye döndüm dudaklarıma bakıyordu.İçimden dedim noluyo mk.
Bir süre birbirimize baktıktan sonra Tae dudaklarıma yapıştı.BİLEREK,HATIRLAYARAK,SARHOŞ OLMADAN.
(Siz bunu arabada öpüşürken hayal edin)
Dispatch:Ünlü İdol Kim Taehyung Menajeri Jeon Jungkook ile öpüşürken görüntülendi!
_________________________________________
Güzel oldu mu?
Beğendiniz mi bölümü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manager-Taekook
FanfictionTaehyung Ünlü bir idoldü Jungkook ise onun menajeri.Bir gece ile ikisininde hayatı mahvolmuştu.Daha doğrusu sadece birisinin mi demeliyim?Canım çektiğinde yazıyorum ~mpreg ~yan shipler:Namjin-Yoonmin-Chaelisa ~✨Taekook✨ ~Semetae ©Bu ficin hakları...