"BU İŞİN İÇİNDEN NE ZORLUKLARLA ÇIKTIM BİLİYOR MUSUN APTAL?!"
"Namjoon Hyung sakin ol..."
"HAHA BİZİM CANIM TAEHYUNG'UMUZ MENAJERİNİN DUDAKLARINA ASILIYOR SONRA BENİM SAKİN OLAMAMI BEKLİYOR"
"Hayatım sakin ol"
"Seokjin hayatım lütfen susar mısın?"dediğinde Seokjin hyung susmuştu
"NE KADAR ZORLANDIM BİLİYOR MUSUN? JUNGKOOK'UN YERİNE ROSÉ'Yİ SHOPLATMAK.VE BUNLARIN HEPSİ PARAYA BAĞLANIYOR DAHA HABER KANALINDA YALAN HABER OLDUĞUNU SÖYLEMESİ İÇİN RÜŞVET VERDİK"
"Özür dilerim hyung..."
"GÖZÜMÜN ÖNÜNDEN KAYBOL TAEHYUNG"
dediğinde odadan çıkmıştım.Ama Jungkook'un o kıpkırmızı dudaklarını görseydi o da benim yaptığımı yapardı.Eve gitmek için arabamı çalıştırdım.Rosé ile ilişkimiz(!)açıklanacaktı.Bu kadar iyi shop(inşallah doğru yazıyorumdur) yapmalarına şaşırmıştım.Bi an gerçekten o kızla mı öpüştüm diye düşünmedim değil.
🍓 Jungkook 🍓
"Jungkook Patron seni çağırıyor."
Bakıştığım ama kafam o kadar dolu olduğu için anlamadığım dosyalardan kafamı kaldırıp Kai'ye baktım.Ve yutkundum.
"T'amam ben gidiyorum"
Zaten sabah mulantılarım yetmiyormuş gibi şimdi de midem bulanıyordu.Namjoon Hyungun odasına doğru adımlarımı yönlendirdim.Kapıyı çaldım ve içeri girdim Seokjin hyung koltukta otururken Namjoon Hyung kendi koltuğun da kızgın bir şekilde bana bakıyordu.
"Sen napmak istiyorsun?Tae'nin az kalsın kariyerine zarar geliyordu?Ve bunu pek umursuyor gibi gözükmüyorsun"demişti tek kaşını kaldırarak.
"B'en bir şey yapmadım hyung"
"AYNEN KESİN SİZİN YAPTIĞINIZ SAÇMALIĞI PARA HARCAYARAK KAPATMADIK"demişti yüksek sesle.Benim hamile olduğumu biliyordu çok duygus-
"Namjoon hayatım hamile ona böyle davranma lütfen"demişti Seokjin hyung.Seokjin Hyungu seviyordum çok sıcak kanlıydı.Mutsuzken sizi neşelendirebilirdi.
"Ahh çık odadan Jungkook"
"T'amam hyung"ağlamaya başlamıştım yine aynı şeyler oluyordu ağlıyordum ve yine ofisime gidiyordum.Ama tek şey eksikti...
Taehyung
Bunu vaz geçerek düşünmeye başladım.Eğer Tae ile sahte ilişkilerimiz aynı anda açıklasaydık sahte olduğu anlaşılırdı.Bu yüzden benim ilişkim haftaya açıklanacaktı.
Veya medyanın görmesini bekleyecektik.O sırada telefonuma bildirim geldi.Dispatch:Geçenlerde yayınladığımız yalan haber için sizlerden özür dileriz.Fotoğraftakiler aslında Ünlü iki idol Kim Taehyung ile Park Chaeyoung'dur.İlişki Jinhit tarafından onaylandı.
Taesé:Bunu herkes biliyordu o kadar moment verdiler
TaekookReal:Jinhit ve Taekook'u yalanlama çabaları
↪️VroséSoft:He he onaylanmış ilişkiye laf at.
↪️TaekookReal: Momentları yok ki aşk olaydı belli ederlerdi canım bi de Taekook momentlara bak
↪️VroséSoft: Birbirlerine bakışları?
↪️TaekookBabalarım:Üfff kanka bu kadar büyük momentlara karşı napıcaz biz ya100.674 daha yorum
Zaten az önce ağlıyordum şimdi daha şidettli ağlıyordum.Bıkmıştım tükenmişti artık çantamı alıp arabayla eve gittim.Kapıyı hızla açıp odam gidip üstümü değiştirmeden yatağa yattım.Çok ağlıyorudum.Napıcağımı bilmiyordum.İğrenç hissediyordum.Tükenmiştim.Doktora gitmem gerekiyordu.Ama yine şirket için bebeğimin sağlığından vaz geçiyordum.Galiva bir hafta daha beklesem bir şey olmazdı.Bunları düşünürken uyuya kalmıştım.
______________________________________Bölüm nasıl olmuş?
Rosé'ye kızmayın o bize yardımcı olacak💖
Bu arada inanamıyorum 500 okunma olmuş sizleri seviyorum😘🥰
Okuduğunuz için teşekkürler haftaya görüşürüz💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manager-Taekook
FanfictionTaehyung Ünlü bir idoldü Jungkook ise onun menajeri.Bir gece ile ikisininde hayatı mahvolmuştu.Daha doğrusu sadece birisinin mi demeliyim?Canım çektiğinde yazıyorum ~mpreg ~yan shipler:Namjin-Yoonmin-Chaelisa ~✨Taekook✨ ~Semetae ©Bu ficin hakları...