"Hadi hızlı ol seni herkesle tanıştırmak istiyorum!"
"Tamam zaten çoğu kişiyi tanıyorum"
"Ama ben tanıtınca farklı olur!"
"Peki"
Flashback
"İyi şanslar Hitoshi"
"Teşekkürler"
Shinsou kahramanlık sınıfına yani bizim sınıfa geçmek için sınava gidiyordu.
O giderken ben de arkasından el salladım.
Sonra eve tekrar girdim,yemek hazırladım,akşam için.
Belki de şimdiden kutlama yapmalıydık?
Ama ya kazanamazsa?
Hayır Y/N bu düşünceyi aklından çıkar o senin sevgilin ve sen muhteşem birisin bu yüzden kazanacak ve aynı sınıfta olacaksınız.Düşüncelere dalıp gitmişken masanın tamamen hazır olduğunu gördüm.
Saate baktım yaklaşık 1.30 saattir Shinsou sınavdaydı, neden bu kadar uzun sürdü?
Aklımdan bunlar geçerken kapı çaldı.
Kapıyı açtım Shinsou yüzünde mutlu ve rahatlamış bir ifade ile bana bakıyordu.Shinsou içeri geçerken sordum,
"Nasıl geçti? Nasıl geçti?"
Gülümseyerek yemek masasına oturdu.
Hiçbir şey demeden yemek yemeye başladı."Nasıl geçti diyorum?"
Ayağa kalktı mutfağa gitti ve elinde bir tabak, çatal ve kaşık ile geri döndü onları masaya koydu.
"Kim gelecek?"
Yine hiçbir şey demedi ve tabağa yemeyi koydu.
"SHİNSOU GELDİĞİNDEN BERİ TEK KELİME ETMEDİN N'OLDU ARTIK SÖYLER MİSİN!"
O sırada kapı çaldı Shinsou yine yüzündeki sırıtış ile kapıya doğru gitti.
Burası benim evim ve benden izinsiz misafir çağırıyor?Kapıya doğru baktım ve dinlemeye başladım,
"Hoşgeldin Sensei"
"Hoşbuldum"
İçeri Aizawa Sensei daldı ve bana anlamamış bir ifade ile baktı,
"Y/N! Senin burda ne işin var?"
"Ee burası benim evim?"
Aizawa önce Shinsou'ya döndü, Shinsou baygın ve yorgun bakıyordu ama yine de gülümsüyordu.
Aizawa Sensei masaya oturdu ve Shinsou'nun onun için hazırladığı tabağı yemeye başladı.
Ben de masaya oturdum yemek yemeye başladık.
Artık meraktan çatlayacaktım,"Neler oluyor söyleyin artık?"
Aizawa Sensei kafasını yemekten kaldırdı Shinsou'ya baktı sonra bana döndü,
"Nasıl yani?"
"Shinsou geldiğinden beri tek kelime etmedi."
"Ha tamam."
Sonra yemek yemeye geri döndü.
Shinsou'ya baktım sırıtıyordu sen görürsün Mr. Cat .Telefonumu açtım muhtemelen bu fotoğrafları kimsenin görmesini istemezdi.
Zaten duvar kağıdımdı.
Ekran kilidini açtım,"Hitoshiii bak duvar kağıdım geçen gün çekindiğimiz kedi kostümlü fotoğraflar yapmıştım, nasıl?"
Shinsou bana döndü hafif hafif kızarmıştı, Aizawa Sensei telefonuma bakıyordu ve bence gülmemek için zor duruyordu.
"Sensei nasıl çıkmışız?"
Fotoğrafta Shinsou patisini yüzüme koymuştu ben ise gülüyordum.
"Güzel"
Shinsou beni öldürecekmiş gibi bakıyordu umarım bedeli ağır olmaz.
Shinsou'ya tekrar döndüm,"Ee Hitoshi sınav nasıldı?"
"Güzel"
Bu sefer gülmüyordu ilk tanıştığımız zaman nasılsa öyle bakıyordu bana?
Ama sen başlattın Hitoshi Shinsou,sen başlattın."Ee Sensei neden geldiniz?"
"Nasıl?"
"Diyorum ki Shinsou bana geleceğinizden bahsetmedi?"
"Ha Shinsou davet etti"
"Peki sınav sonucu ne zaman?"
"Ben haber veririm"
Yemek yemeye devam ettik, yemek bitince Aizawa Sensei gitti.
Shinsou'ya doğru döndüm bana kötü kötü bakıyordu,
"Merhaba Y/N"
Gözlerimi kaçırdım ve evde koşmaya başladım o da beni kovalıyordu.
"Y/N?"
Hayır cevap vermemeliyim.
Bir süre evde koştuktan sonra halıda kayıp düştüm.
Shinsou yanıma geldi elini bana uzattı ben de tuttum."Neden Aizawa'ya fotoğrafı gösterdin?"
"Sen neden sorularıma cevap vermedin?"
"Ha demek o yüzden!"
"Ve neden benden izinsiz eve misafir çağırdın? Burası benim evim"
Ellerimle kendimi gösterdim Shinsou ise koltuğa uzandı,
"Sınav iyi geçti, Aizawa Sensei'i de teşekkür için çağırdım ayrıca eğer direk kendi evime gitseydim bana trip atardın"
Shinsou'nun yanına uzandım.
Beraber uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐢𝐭𝐨𝐬𝐡𝐢 𝐒𝐡𝐢𝐧𝐬𝐨𝐮 𝐱 𝐅𝐞𝐦𝐚𝐥𝐞 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫
General FictionBU KİTABI UC YA DA BDORT SENE ÖNCE YAZMIŞTIM VE AŞIRI SAÇMA OLDUĞUNUN FARKINDAYIM ŞUAN YAZSAM DAHA GÜZEL OLURDU. SJJEIWPSKE her neyse öylesine tekrar yayınlıyorum, yayından kaldırmıştım. ❝𝘌𝘺𝘦𝘴 𝘱𝘶𝘳𝘱𝘭𝘦, 𝘥𝘦𝘦𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘢𝘭𝘢𝘤𝘵𝘪𝘤 𝘈𝘯�...