Üstümdeki kıyafetleri çıkarıp duşa girdim.
Duştan çıktıktan sonra saçımı kurutup topuz yaptım, üstüme siyah kapüşonlu altıma da mavi pantolon giydim.Kulaklığımı ve telefonumu alıp dışarı çıktım.
Sonra aklıma evin çatısına çıkmak geldi hemen yerden havalanıp çatıya çıktım.Manzara çok güzeldi güneş batıyordu ve evimden sahil görünüyordu.
Kulaklığını takıp bir şarkı açtım.
Şarkıyı ben de söylüyordum."Yana yakıla hep kendine kızıyorsun
Maksadımı aştım diye
Delice bir oyuna inat ediyorsun
Bilmeden niye"Yaklaşık yarım saat çatıda şarkı dinledikten sonra eve girdim.
Televizyonu açıp biraz dizi izledim uykum gelince saate baktım 21.42"Artık yatmalıyım."
Pijamalarımı giyip yatağa yattım.
Yarın ne olacağından habersiz.Sabah uyandığımda okulun başlamasına daha çok vardı hemen kendime tost yapıp yedim çantamı hazılardım ve okul kıyafetlerimi giyip evden ayrıldım.
Bu sefer koşmuyordum ama yavaş yürüyordum.
Sonra arkamdan gelen ayak sesleri ile irkildim.
Arkamı döndüğümde,"Hitoshi Shinsou?"
"Y/N Y/S/N?"
Gülümsedim,
"Merhaba,okula beraber yürüyelim mi?"
"Olur"
Hitoshi hiçbir şey demeden yürüyordu okula vardığımızda ikimiz de kendi sınıfımıza gitmek için ayrıldık.
Sınıfa girdiğimde büyük bir karagaşa vardı,
"Heyy n'oldu?"
"Birşey olmadı Y/N,sadece Kirishima ve Kaminari bilek güreşi yapıyor" Mina bunları söyledikten sonra kıkırdadı.
"Sence kim kazanır Y/N?"
"Özgünlük kullanma var mı?"
"Hayır"
"O zaman birşey diyemeyeceğim" sırıttım ve olanları seyretmeye başladım.
Sonra yanımıza Katsuki Bakugou geldi."Aptallar, hepiniz aptalsınız özellikle sen Deku"
Hızla Katsuki'nin işaret ettiği yöne baktım,İzuku.
Çok sinirim bozuldu Katsuki'ye haddini bildirmeliydim."Hey Katsuki!"
"Kim bana seslen- HA NE VAR LAN TÜRK LOKUMU"
Kendimi gülmemek için zor tutuyordum, Türk Lokumu mu?
"Yahu sen Lokumu nerden biliyorsun"
Kahkaha patlattım.
"SANANE LAN"
"Ay tamam sustuk"
O sırada içeri Aizawa Sensei geldi ve ders başladı.
"Bugün USJ'e gideceğiz herkes oranın neresi olduğunu biliyor, değil mi?"
Tüm sınıf onaylarcasına başını salladı sen de dahil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐢𝐭𝐨𝐬𝐡𝐢 𝐒𝐡𝐢𝐧𝐬𝐨𝐮 𝐱 𝐅𝐞𝐦𝐚𝐥𝐞 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫
General FictionBU KİTABI UC YA DA BDORT SENE ÖNCE YAZMIŞTIM VE AŞIRI SAÇMA OLDUĞUNUN FARKINDAYIM ŞUAN YAZSAM DAHA GÜZEL OLURDU. SJJEIWPSKE her neyse öylesine tekrar yayınlıyorum, yayından kaldırmıştım. ❝𝘌𝘺𝘦𝘴 𝘱𝘶𝘳𝘱𝘭𝘦, 𝘥𝘦𝘦𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘢𝘭𝘢𝘤𝘵𝘪𝘤 𝘈𝘯�...