0.4

10 6 0
                                    

...

Jack Max'la konuşmasını bitirdi. Suzie'nin cebini aradı;

Suzie:
Max'ın evi temiz herhangi bir delil yok ama güvenliği için bir süre orada kalmamasını öneririm.

Jack:
Kendisi yanımda güvenli bi yere götürürüm.

Max'ı Mitcham'dan Carshalton'a götürdüler. Burada kalması onun için tehlikeli olacaktı.

Suzie:
Otopsi sonuçları geldi Jack; kurban 3 yerinden bıçaklanarak öldürülmüş, katil 1.67 boylarında, solakmış sol eliyle bıçaklamış. kürdandan DNA testi yapılacak en kısa sürede.

Jack:
Son 2 yılda Londra'da 3 kadın öldürülmüş ve ne tesadüfse 3'ünde de olay yerinde kürdan bulunmuş.Fakat kafamı karıştıran birşey var,3 cinayetinde katili şuan içeride.Eğer bunların bi bağlantısı varsa nasıl buraya geldi.

Suzie:
Bunu aynı kişi yapmış olamaz, Kürdan bir tesadüf olmalı.

Jack:
Olabilir şimdi gidip kurbanın çalışma arkadaşlarıyla konuşalım ve şu rakibi olan adamı görelim.

...

Suzie kurbanın ofisindeki tüm arkadaşlarının listesini aldı.
-Fabian(rakibi adam)
-Petra
-Heike
-Mensa
-Janina
-Kino

Hepsiyle konuştular elle tutulur birşey yoktu. Bay Fabian ve Bayan Mensa kaldı ikisinide Ravensbury Park'ına çağırdılar.

Jack:
Bay Fabian size birkaç sorum olacak lütfen doğruluğundan emin olup cevaplayınız. (Fabian gergin gözüküyordu). Jessica ile bi rekabetiniz varmış doğru mu?

Fabian:
Evet, ikimizde aynı koltuğu istiyorduk,Jessica işinde çok başarılıydı. Başına bunlar gelmiş olmasa eminim yapacağı sunumda başarılı olacaktı. Fakat şunu bilmenizi isterim ki ben ona zarar vermedim. Rakibim olabilirdi ama çokta sevdiğim bir insandı.

Fabian endişeli gözüküyordu şüpheli davranışlarda bulunuyordu. Fabian'ın sorgusu bitince Bayan Mensa ile görüştüler.

Jack:
Bayan Mensa sizi buraya çağırma sebebimizi biliyorsunuzdur umarım?

Mensa:
Evet o  lanet olas...

Jack:
Pardon duyamadım sizi tekrarlarmısınız?

Mensa:
Jessıca 'nın ani ölümü için burdayım diyorum.

Mensa gözlerini kaçırıyor, uzaklara dalıyordu, içinde bir öfke vardı. Bişeyleri düşünüyor sonunda başarı elde etmiş gibi yüzünde bir ifade oluşuyordu.

Jack:
Bayan Mensa?
Siz iyimisiniz?
Size diyorumm..

Mensa:
Ha pardon dalmışım, ailevi sorunlardan dolayı biraz kötüyüm bugün kusura bakmayın.

Jack:
Sorun yok. Jessica ile çok yakın arkadaşmışsınız doğru mu?

Mensa:
Evet neredeyse hiç ayrılmayız birbirimizden ama o gün benim başım ağrıyordu evde dinleniyordum şirkete de gitmedim, dediğim gibi ailevi sorunlarım var bu yüzden.

Jack:
Şirkette ki yerinizi öğrenebilir miyim?

Mensa:
Herkez gibi bir çalışanım işte ne yapacaksınız!

Jack:
Peki bu kadar yeterli gidebilirsiniz.

...

Jack ve Suzie son durumu konuştular;

Jack:
Bay Fabian'a olan bütün şüphelerim kalktı. Bıçak 1,67 boyunda birisi tarafından saplanmış kurbana fakat
Fabian en az 1.70 gözüküyor,vede sağ eliyle içti kahvesini kurban solak tı.

Suzie:
Peki ya Mensa? O çok endişeliydi.

Jack:
Suzie sanırım katilimizi bulduk.

Suzie başını salladı, kim der gibi.

Jack:
MENSA! katil Mensa.
Jessica ile çok yakın arkadaş olduklarını söyledi fakat içten içe onu kıskanıyordu müdür koltuğuna oturmasını istemiyordu.Kendi aklınca olay yerine kürdan bırakarak dikkatimizi dağıtmaya çalıştı fakt başaramadı. Boyu ise 1.63 fln ayakkabısının topuğuyla 1.67 olabilir.Onu öldürmesinin başka bir sebebide vardı, Kurbanın arkadaşı Petra ne demişti "Mensa Jack'i seviyordu yıllar önce".

Suzie:
Evet.Jessica'yı öldürürse sevgiliside ona kalacaktı.

Jack:
Aynen. Aklıma takılan birşey var hala. Jessica'nın elindeki kağıtta ne yazıyordu?

Beğendiysen vote yapar mısın 🙏🏻

İMDATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin