الاوتيل المسكون🖤 7

113 30 6
                                    

             *فوتس قبل قرات البارت⭐🌪*

وانا كنت بسمع صوت يقول............؟حرااام عليك ليه بتعمل فيهم كده حراام سبها  كفايه التنين...والعنها  الى بسببك مش سيبانا.....

شهندا...وعيونها البيضاء بتنزل دم ووجهه ابيض تماماً وشفايفه سوداء ولبسها عبايه بيضاء وفيها بقع دم....وقعده على كرسي...ومتكتفه اليدين والرجلين....يعنى ايديه متكتفين...على ايد الكرسي...ورجليه كذلك على رجل الكرسي.........وتصرخ بكل قوتها وتقول.....بصوت جشعاً  ....اناااااا همووووتكك اناااا هخليك تمووووووت ومش هسيبكك فى حااالك ابدااا ابدااا ابدااااا.....

الرجل الذى يحمل السكين بصوت مخيف ويضحك ضحكه مخيفه....وانتى عرفتى تموتينى اول مره عشان تموتينى دلوقتي..ههههااههههااععع...زاى ماااا موتك وموت بنتك....هموت دى اللى انتى بتتحامى فى جسمها....

عندم سمعت هذا الكلام...تشنجات فى جسده...وقالت..بصوووت ارعب الرجل تماماً.....انااااا هفضللل فى جسمه ومش هطلع منوو ابدا وانته مش هتقدر تعمل حاجه

الرجل.....بخوف ولكن حاول الصمود......انا مش خايف منك ول من حد ول من العنه

وعند سماع كلمت ليست خايف من العنه..... فضلت..تشد فى نفسها جامد اوووى من على الكرسي...لحد مااا طلعت من ايديها نااار...والحبل اتفق من عليها وهى منزلها راسه تحت...... شهندا ضحكت ضحكه شريره....هههههههاااهههههععع....وانااا مش هسيبك..هههاااهههههااا والعنه هتفضل موجوده فى الاوتيل لحد ماا اموتكم كلكم......

وظهر اشياء كثيره...رجل ذو نااب كبيرر واشخاص اخر وكان شكلهم...عباره عن شخص عندو تلات عيون واحده فى جبينو...والتنين عادين....وجسمهم كان رمادى الشكل وعيونهم بطلع ناار...وينظرون بشرر....."

الشخص الثانى.... قولتلك متعملش كده فيهم من الاول بس انته اللي صممت تعمل فينها ده كلو

الرجل....اخرسي انتى خاالص  ...مش عايزك تتكلمى بدل ماا اخلى روحك فى ايدى

شهندا....وهى تقف وشعرها نزل على عينها...ويغطى وجهه....مررررااااييمم ................محمووووووودد

....................______________.........................

ابى وهو يقترب بى العربيه هو والشيخ...عند طريق الاوتيل....وفجأة توقفت العربيه  .......

________________________________""

البارت ده خلص....عايزه تشجيع عشان اقدر انزل الباقى بسرعه....وياريت اللى يشوف البارت يعمل فوتس..😂💔
ومتنسوش تقولو رأيكم فى الكومنتات باااى...♥⭐

مكتمله.. الاوتيل المسكون#بقلمي علياء عادل♡حيث تعيش القصص. اكتشف الآن