Mᴜᴢʟᴜ Sᴜ̈ᴛ • 7

2.5K 137 245
                                    

Çaktırmayın muzlu süt sevdiğim için her yere katıyorum wşfmwgöwir

———

Naruto'nun ağzından,

Şaka gibi sanki tüm arkadaşlarım bir olmuş Sasuke aptalını burnuma sokmaya çalışıyorlardı. Derin bir nefes verip bozuntuya vermeden hazırlanmaya başladım.

Üstüme sade rahat şeyler geçirip  parfümümü sıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme sade rahat şeyler geçirip  parfümümü sıktım. Aynada bir kez daha kendimi kontrol edip pantolonumu bira daha yukarı çektim.
Şimdi mükemmeldim, tek yapmam gereken lanet Sasuke'yi beklemekti.

Sasuke'nin ağzından,

Heyecanlıydım giderken çiçek falan almalı mıydım? ya da çikolata mı alsaydım? Sanki kız istemeye gidiyorum düşündüğüm şeylerin farkına varınca anlıma vurup aynada kendime baktım.

(Yazar-kun ile nasıl Türkçe'yi  nasıl katlederiz?)

(Yazar-kun ile nasıl Türkçe'yi  nasıl katlederiz?)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sasuke'nin giydiğini düşünün)

Parfümümü sıkıp son kez saçlarımı tarayıp aşağı indim. Sanırım fazla süslenmiştim sonuçta sadece film izleyecektik ama uzun bir aradan sonra Naruto ile ilk film gecemiz olduğu için özenle giyinmiştim.

Arabaya binip Naruto'nun evine sürdüm, vardığımda kornayı çalıp arabadan çıktım. Kapıyı açıp ayakkabılarını giyerken onu izliyordum sade ve şık bi kombini vardı ayrıca ona tam oturmuştu. Ayakkabılarını giydikten sonra yanıma geldi yakından daha mı güzeldi? ben bu düşüncelere dalarken Naruto elini şıklatarak bunu bozmuştu.

Yaslandığım arabadan çekilip arabanın kapısını Naruto için açtım bindiğinde kapısını kapatıp sürücü koltuğuna geçtim.
Derin bir nefes alıp heyecanımı gizlemeye çalıştım pek başarılı olduğum sayılmazdı ama zaten Naruto'nun beni taktığı pek söylenemezdi.

Hinata'nın attığı konuma doğru sürdüm.

Naruto'nun ağzından,

Uzun yolculuğumuzun ardından sonunda varmıştık Sasuke'den uzaklaşıp kapıyı çaldım, Hinata ve Sakura kapıyı açıp bana sarılmıştı, ardından da Sasuke'ye sarılmışlardı.

İçimde garip bi duygu oluşmuştu yanma ya da ona benzer bi his, derin bir nefes alıp içeri girdim Langa ve Reki ortalığı kaynatmıştı. Hinata sarılma faslını bitirince ışıkları kapatıp bana film seçmem için önüme bir kaç seçenek koymuştu. Gözümü kapatıp elimi durdurdum ve elime gelen filmi Hinata'ya uzattım.

Filmi başlattığında Sakura'da Patlamış mısırları abur cuburları ve tabiki benim muzlu sütümü getirmişti. Patlamış mısırı kucağıma koyup muzlu sütümün pipetini çıkartıp batırdım, ardından da içmeye başladım.

Sasuke'nin ağzından,

Langa'nın yanına düşmüştüm ve Reki de Naruto'nun yanındaydı halbuki ben Naruto'nun yanında oturmak istiyordum. Langa'nın kulağına yaklaştım

S: Reki'yle yer değiştirmeme yardım eder misin?

L: O nası olucak?

Kulağından çekilip biraz düşünmeye başladım Reki çok çıkarcı biriydi ve karşılığı olmadan oradan kalkmayacağını biliyordum.

S: Reki en çok ne sever?

L: Kaykay

Tabi ya Langa ve Reki kaykaycıydı. Eğer Rekiye onun seçtiği kaykayı alırsam ordan kesinlikle kalkardı, Cebimden telefonumu çıkartıp Reki'ye mesaj attım.

Sasuke:
Reki şşt

Reki:
He?

Sasuke:
Benimle yer değişir misin?

Reki:
Niyeymiş o?

Sasuke:
Ben Naruto'nun yanında oturmak istiyorum

Reki:
Yuo

Sasuke:
Peki sen bilirsin karşılığında istediğin kaykayı alıcaktım..

Reki:
Kalktım gel

Sasuke:
ADÖÜWFMQĞFMQŞD EYW

Reki oluğu yerden kalkıp bizim yanımıza geldiğinde ben de kalkıp Naruto'nun yanına oturdum herkes garip garip bakarken bir süre sonra takmayıp tekrardan filme odaklanmışlardı.

Naruto'nun ağzından,

Niye geldi ki bu benim yanıma? bok mu vardı
sinirli gözlerle ona bakarken o bana bakıp gülüyordu aptal Sasuke aptal.
Muzlu sütüm de bitmişti zaten şimdi daha da huysuzlanmıştım. Muzlu sütler yakınımdaydı ama kalkmaya o kadar çok üşeniyordum ki..
belki Sasuke'den istesem bana getirirdi?

N: Sasuke..

S: Hm?

N: Muzlu sütüm bitti bana muzlu süt getirir misin?

Sasuke gülümseyip kulağıma yaklaştı
Ne yapıyordu bu manyak alt tarafı muzlu süt istemiştim.

S: Benim muzlu sütümü denemek ister misin?

—————-

Şerefsiz Saske  gene uçuşlarda 🚀

꧁Yazar-kun꧂

NaruSasu | Güneş ve AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin