Sasuke: Sorun ne bir yerin mi acıyor?
Ayağa kalkıp Sasuke'nin kucağına oturup dudaklarına yapıştım yaptığı bu ani hareketle önce şaşırıp sonra karşılık vermişti
Naruto: Seni içimde istiyorum
Tanrı şahitki Sasuke'nin ilk defa kızardığını görmüştüm
Sasuke: Olmaz
Naruto: Neden?
Sasuke: Daha tam iyileşmiş sayılmazsın?
Naruto: Doktor iyi olduğumu söyledi
Sasuke: Olmaz Naruto ısrar etme
Göz devirip kucağında sürtünmeye başladım gözlerini kapatıp derin nefesler almaya başlamıştı. Tam penisinin üzerine oturup daha sert sürtünmeye başladım.
Sasuke: Sikeyim seni Naruto kes şunu
Naruto: Ben de onu istiyorum
Sasuke: Sen ne ara bu kadar azgın oldun?
Naruto: Bilmem
Sasuke'nin ağzından,
Naruto penisimin üzerinde sürtünürken düzgün düşünmek o kadar da kolay değildi ama şu an ona zarar verebileceğimden dolayı yapmayacaktım.
Naruto işleri daha da zorlaştırıp önümde eğilmişti. Pantolonumla Boxerımı çıkartınca bir siktir çekip kendimi rahatlatmaya çalıştım ama nafile Naruto'nun gözü dönmüş gibiydi.
Naruto'nun ağzından,
Penisinin ucuna öpücük bırakıp ucunu ağzıma aldım, ucunu emerken Sasuke kendinden geçmişti adeta kendini sıkıyordu ama bu bir şeyi değiştirmezdi ben Uzumaki Naruto'ysam istediğimi alırdım.
Penisini boydan boya yalayıp emdikten sonra ucunu biraz ısırıp Sasuke'den küçük bir inleme daha kazanmıştım. Sanki açmış gibi Sasuke'nin penisini emerken bir anda hepsini almamla yüksek denebilecek bir inleme bırakmıştı hastane duvarlarına.
Gel gitlerimi hızlandırmıştım Sasuke de sona doğru gelmişti ve, ağzıma boşalmıştı. Penisini ağzımdan çıkartıp gülümsediğimde kafasını çevirmişti. Aah çok inatçıydı ama ben iyiydim.
Ayağa kalkıp şortumla boxerımı indirip Sasuke'nin kucağına oturdum.
S: Y-yapma Naruto
S: Daha tam olarak iyileşmedin
Onu dinlemeyip üzerindeki tişörtü çıkarttım, ardından da kendi üzerimdeki gömleği çıkarttım şu an ikimiz de çıplaktık ve Sasuke pas vermemekte kararlıydı.
Sasuke'nin kucağında yükselip penisini deliğime konumlandırıp oturduğumda Sasuke ile aynı anda inlemiştik.
Sasuke'nin ağzından,
Bu son yaptığı artık beni baştan çıkartmıştı.
Kalçalarını avuçlayıp yatakta onu altıma aldım, bacaklarını belime dolayıp gel gitlere başladım. Gene de fazla acıtmamak için elimden geleni yapıyordum ama Naruto daha fazlası için yalvarıyordu.N: Daha hızlı A-ahh Sasuke hızlan Lütfen
Dediği gibi hızlanıp zevk noktasını bulmaya çalıştım, bulduğumda daha sesli inlemişti. Komutu alınca zevk noktasını elimden geldiğince sert ve hızlı bir şekilde ezmeye başladım.
N: A-AAH SASUKE-
Adımla inleyince daha çok yükselmiştim pembe meme uçlarını görünce adeta saldırıp sertçe emmeye başlamıştım Naruto artık zevkten ağlıyordu ve ben iyice sona geliyordum.
Pembe meme ucunu ısırıp bıraktıktan sonra belime sarılı olan bacaklarını tutup daha da hızlandım. Boşalacağımı anlayınca son kez sertçe girip içine boşaldım.
Anlımdan terler akıyordu ve Naruto hâlâ zevkten ağlıyordu bu görüntü bile beni azdırmaya yetiyordu ama yeterince yorulmuştuk.
Şu an uyuyamazdık hem mekan müsait değildi hem de üstümüz. Naruto'yu kucağıma alıp odadaki duş kabinine soktum.
Naruto'nun ağzından,
Duş kabinine girdiğimizde şohbeni açıp bana sarılmıştı şu an ikimiz de ıslanıyorduk ve bu çok güzeldi.
N: 2. tur?~
S: Azdırıcı falan mı içtin?
N: Ama sasukee~
Arkamı dönüp kendimi duş kabinine yaslayıp kalçalarımı Sasuke'ye ittim. Çok geçmeden içime girip gel gitlere başlamıştı, alt dudağımı ısırıp anın tadını çıkartırken Sasuke şampuanı alıp kafamıza dökmüştü. Duş jelini eline sıkıp vücuduna sürmeye başlamıştı ardından gel gitlerine devam edip bana sürmeye başlamıştı kalçalarıma gelince sert bir şaplak atmıştı
N: A-AAAH!
Sasuke kalçalarımı avuçlarken bir yandan şohbeni yerinden çıkartıp ikimizi de durulamaya başlamıştı.
N: Sasuke-ah hızlan
Dediğimle hızlanmaya başlayıp şohbeni geri yerine takmıştı.
S: Bu gün çok yaramazsınız?
Sasuke'yi takmayıp inlemeye devam etmiştim sonsuza kadar böyle kalabilirdim.
Ama Sasuke yorulmuşa benziyordu durulanınca penisini deliğimden çıkartıp beni kucağına aldı huysuzca kucağında hareket ederken konuştu
S: Çok yorgunum daha sonra hm?
Onu onayladım, beni yatağa koyup ilk kendi giyindi sonra da beni giydirmişti. İki yatağı da birleştirip yatmıştı, beni kendine çekip üstümüzü örtüp yanağıma öpücük kondurmuştu.
——-
Ewet yazar azdı ŞWMDİAMFÜSMFİW
( ͡° ͜ʖ ͡°)꧁yazar-kun꧂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NaruSasu | Güneş ve Ay
FanficYolları ayrılan iki gencin yolu tekrar kesişirse... Naruto X Sasuke Uke & Fem : Naruto Seme: Sasuke ♡'・ᴗ・'♡ İlk Kitabım umarım düzgün yazabilirim ✨