Gledam na sat i on kao da se inati mojim zivcima, gde je vise taj kamion!? Zar u Londonu brze dodje pica nego hitna sluzba? Ma dobice on svoje kad se pojavi -,-
-Ketrin Kompton?
-Da to mi je ime!
-Drago mi je ja sam Mikel, iz prodavnice namestaja.
-Kako god, odjite zamnom pokazacu vam gde sta treba da ide..
....Ne! Ne u tu sobu...
-Ne cujem vas gospodjice, nesto ste rekili?
-(Pa debilu jedan za sta ti sluze te slonovske usi ?) -Ne, ne to je sve!
-Ako zelite mogu da ostanem da vam pomognem oko folija sa namestaja
-(Jos jedan minut sa ovim debilom u istoj prostoriji i moji zivci ce puci) -Ne, stvarno nema potebe, hvala vam..
-A posle toga mozda mozemo na neko pice, ili da ti pokazem kraj nova si ovde..
Ima tako namazan izraz lica podseca me na kjhguifa mahh nije ni bitno, posle krace rasprave oko toga da mi ne treba pomoc debila sam bukvalno najurila iz stana i rekla mu par 'divnih' reci da vise ne pozeli ni da pogleda ka mom stanu, ne zna on sa kim se kaci..
E ovako, posto nisam stigla da se predstavim ja sam Ketrin Kompton, imam 21 godinu a 3 sam provela u zatvoru, preko advokata sam nasla stan i cak sam i dizajnera poslala po namestaj, danas sam izasla iz zatvora i umesto da se smejem ja se opet nerviram da davezima i glupim muskarcima, nisam lezbejka ali sam se zaklela da vise necu imati nikakvu ljubavnu vezu, ne posle svih onih gluposti koje su se cinile nekada tako sitne i bezbrizne da su me na kraju dovele do zatvora, ne verujem nikome i ne trpim nikoga, ne umem da volim i da razjasnimo jedina osoba sa kojom ne zelim nikakav konflikt sam JA ! Postoje dve mene, jedna je Buntovnica a druga, druga je odavno mrtva po nekad se tako javi da mi sipa so na ranu ali nadam se da joj nece preci u naviku,.. (Tu sam ja uvek) Kad smo kod nje, evo je, poja podsvest, savest, moja smrt. Nikada nije bila tu kada sam je stvarno trebala, cudno zar ne? Obicno devojke imaju dobre odnose sa svojom podsvescu, ali ja? ja nisam jedna od tih, ne dozvolite da vas obmanem svojim sarmom ispod ovog lepog lica krije se davno zaboravljena proslost i senka devojke koja godinama place moleci da je ne potiskujem, jebi ga, nikako da se navikne, nova JA ne voli. Buntovnica kakva sam oduvek bila trenutno vristi u meni i proklinje dan kada je srela njega, ne ne volim ga vise, unistio mi je zivot, snove, od tih olosa postala sam i ja losa, veoma, veoma losa.. dosta price o meni, pa hejjj ! Moram u soping, ne zelim sigurno da izadjem u duksu starom 4 godine..
---
Da vidimo, Beli 93 FU ili McN?
-Mogu li da vam pomognem ? Ljupka i nasmejana cura veoma cudne boje kose postavila mi je jasno pitanje na koje mi se stvarno ne da odgovoriti, neka iskulira..
-Trazite duks za decka? Ooo to nisi izgovorila 'HAHAHAHAHAH' prasnula sam u smeh i na moje iznenadjenje cura se nije uvredila vec je nastavila samnom da se smeje, okej ima i ludjih...
Kada se situacija malo umirila a ja se zadubila u pronalazenje 4 duksa prodavacica je ponovo postavila pitanje.. Jebote kad ce da odustane ova?
-Zenski deo je sa druge strane rafa
-Trazim duks za sebe i to bas u muskom delu, da li to predstavlja neki problem?!
-Ne, ne
-Dakle?
-Izvinite, mislila sam da vam je potrebna pomoc !
-Ocigledno da nije !
Jebote istetoviracu na culu znak 'Odjebi' mozda tad prestanu da prilaze..
(Kako da ne !)
OOOO pa gde si ti? Nije te bilo odavno? -_-
(Ponasaj se glupaco, pricas sama sa sobom u sred trznog centra) Jbg. jednom da i ti nesto pametno kazes..
Kada sam iskupovala sve potrebne stvari za zivot (HAHAHAHAH) stomak se oglasio, Mek? Sto da ne :3
Ugurala sam sve kese u crni Range Rover i uputila se ka Meku, cetiri koraka i vec sam se nasla nazad u automobilu sa srcem koje bije kao ludo i kozom koja je bledja od vampira, sta ce on ovde? Kako je izasao iz bolnice? Da li me je video? 1000 pitanja je u sekundi letelo mojom glavom i mislim da je to cak i onoj gaduri br. 2 bilo tesko ga pohvata, ma ako joj je ! Trebam vodu, Nisam se pomerila odavde dok nisam bila sasvim sigurna da je otisao, ON !! Ma kako se usudjuje da seta Londonom posle svega!? Izgubila sam apetit, kupila vodu i vratila se u stan, kunem se, vraticu mu sve !
xx
Obavest autora:
-Pa evo ga i prvi deo, koga je buntovna Ketrin srela i zbog cega planira osvetu, hahh saznacete u toku sledecih nastavka, izvnite na greskama...
ly. <33
YOU ARE READING
'Hooligan Rebel'
ActionOvo nije obicna ljubavna prica. Ovo je realnost! Svi znamo sta se desava kada se huligan i dama spoje, ali kada se huligan i buntovnica spoje? Da li vatra i vatra uvek izgore u istom plamenu? Da li se ruka uvek vraca na isto zariste sto je kozu spa...