Kupé

82 17 19
                                    

Harry byl pohlcený v myšlenkách. Kdo že to je?

Ale to jsme daleko.
Musíme zpátky do minulosti.

***

Začalo to jako každý rok...

Harry jel do Bradavic.
Měsíc před odjezdem strávil u Weasleů a poté se společně vydali na nádraží odkud měli jet vlakem rovnou do Bradavic.

Teď půjde do čtvrtého ročníku.
Už se těší až bude na místě, které mu tolik připomíná domov.
,,Krásné místo, kde se kouzelníci učí kouzlit."
,,Ano, přesně tak" řekla jedna paní svému dítěti, které ještě do Bradavic nejelo, ale už se těšilo a radostí poskakovalo.

,,Rone, Hermiono. Tady jsem" musel zakřičet Harry v davu, aby ho bylo slyšet. Ale ne tolik, protože po incidentech z minulých let se rodiče báli své děti do Bradavic poslat.
Naštěstí se našli a nastoupili do vlaku.

Šli najít volné kupé.
Našli jedno kupé volné, dali tam zavazadla a posadili se.

,,No a jaký to bylo na mudlovské dovolené?" zeptal se Ron.

,,Bylo to skvělé. Představ si, že jsme jeli do Řecka. Moc jsme si to užili" řekla Hermiona a nikoho nenapadalo žádné téma, o čem by mohli mluvit. A tak seděli v hrobovém tichu.

,,Ahoj, můžu si přisednout?" Otevřel dveře docela milý kluk.

,,Jasně, Ron Weasley" představil se Ron a jedl sendvič.

,,Hermiona Grangerová" představila se s úsměvem Hermiona.

,,A já jsem Harry Potter" představil se Harry. Nejistě si poposedl k oknu a udělal tak pro nového chlapce místo.

,,Aha. Brácha mi o vás říkal. Jmenuji se Matthew Malfoy"
,,Malfoy?!"
,,Ano, jsem bratr Draca, nevím jestli ho znáte, je fajn" Řekl a posadil se vedle Hermiony.
,,Aha... To je zajímavé" řekla Hermiona.
S Mattem, jak mu mají říkat si šlo dobře povídat.
,,No a co rád děláš ve volném čase?" Snažila se jako jediná Hermiona navázat konverzaci.
,,Rád čtu, vymýšlím kouzla a vtipy. Třeba tady je jak tomu říkám vlčí ubrus. Když máš hlad jako vlk, rozložíš ho a řekneš.
,,Já mám hlad."
Názorně ukázal Matt.
Vyndal si z kapsy malý ubrus.
,,No a ty rekneš jídlo, které bys chtěl." ukázal a poklepal.

,,Takhle poklepete a on se zeptá" ukázal a počkal, než se ubrus zeptá.
,,Heslo!"
,,A vy odpovíte, hladový jak vlk" ubrousek, když to dořekl řekl.
,,A jaké jídlo pane?"
,,Dal bych si... třeba kuře a máslový ležák" pověděl mu Matt a rázem se tu objevilo kuře a krásně vonící máslový ležák.

,,To je boží!" Vykřikl Ron nadšeně a v duchu přemýšlel, jak nebude muset chodit do kuchyně, ale jídlo bude mít hned.
,,Jen si dejte... Ale nikomu to neukazujte" řekl jim Matt.

,,BRADAVICE!!!" Zařval nováček a přitiskl nos k oknu.
Matt zapomněl zavřít dveře a tak byl slyšet nadšený křik.

Ve vlaku se začali všichni zvedat ze svých míst a na chodbě to vypadalo jako obrovský hurikán.
,,Tak pojďte!" vstala Hermiona a zvýšila hlas, aby ji bylo vůbec přes hluk nadšenců slyšet.

Podivný sourozenecKde žijí příběhy. Začni objevovat