Tanıtım

3.6K 162 724
                                    

Selaam hikayenin yarısında başladığım için tanıtım yapıyım dedim ilk olarak amaya yani y/n 'nin hayatından ve geçmişinden bahsedelim

  Amaya hakkında bilgiler

Adı: Amaya (başka bı hikayeden buldum ismi)

Soyadı: chikumekirin

Kan Grubu: 0

Boy: 1.65

Doğum günü: 10/03

Özgünlük: beyaz ateş

Ateşinin sıcaklığını kontrol edebiliyor ve ateşe şekil verebiliyor.

Dış görünüşü;

Saçları siyah ve uçları beyaz. Saç uzunluğu omzlarının biraz daha altında gözleride gri siyah karışımı gibi bir şey.

Hayat hikayesi;

Amaya annesi ve babasıyla yaşıyordu ama babası hem annesini hemde onu dövüyordu. Amaya babasını sevmediği için soyadını kullanmıyor. annesini çok severdi.

Babasının özgünlüğü: özgünlük taklidi (dokunduğu kişinin özgünlüğünü kullanabilir ama bu sınırsız değil gücüne ve dayanıklılığına bağlı olarak değişiyor)

Annesinin özgünlüğü: mavi alev (amaya gibi alevlerin ısısını ve şeklini kontrol edebiliyor)

Bu arada amaya ve todoroki çocukluk arkadaşı ve birbirleriyle çok iyi anlaşıyorlar. Birbirlerine hep destek çıktılar birbirlerinin en kötü anılarını biliyorlar o yüzden ikisininde birbirinde değeri çok büyük.

Şimdi başlarından geçen olaylara bakalım...

Flashback

Amaya: shoto artık evden çıkmam yasak ama daha fazla dayanamıycam babam sana da zarar verebilir. Korkuyorum o yüzden bugün kaçıcam.

Todorki: amaya bu senin kararın ama annen ne olucak?

Amaya: babam onu ö-öldürdü...

Todoroki: anlıyorum. Ben hep senin arkandayım ne karar veirsen ver hep senin en yakın arkadaşınım. Bir şeye ihtiyacın olursa numaramı biliyorsun bana söyle tamam mı?

Amaya: hı hı *todorokiye sarılır*

Todoroki: *sarılır* görüşürüz.

Amaya: görüşürüz.

Amaya akşama kadar nerde kalacağını düşündü. İçinde öyle bir öfke vardı ki baba bile diyemediği o adamı öldürmek istiyordu. Ama bunu yapabilir miydi bilmiyordu. Hava iyice kararmıştı amaya ise kucağında kedisi ve sırtında çantası ile bomboş sokaklarda öylece yürüyordu. Bir anda karşında gördüğü manzarayla şok oldu. Karşısında babası ve kim olduğunu bilmediği bir kadın duruyordu.

Amaya: NE İŞİN VAR SENİN BURDA?

Babası: oo benim ergen kızım evden kaçmaya mı karar vermi-

Amaya: BANA KIZIM DEME!

Babası: sakin ol sakin ol buraya sana bir şeyi anlatmaya geldim. Kurintoku (yanındaki kadının adı) ona göstermek ister misin?

Kurintoku: tabii ama işleri biraz daha heyecanlı hale getirelim. Kedini bana verir misin?

Amaya: ASLA!!

Kurintoku: sakin ol canım ona hiç bir şey yapmayacağım. Bana güvenebilirsin.

Amaya kadının büyüleyici ve yumuşak sesinden bir güven almıştı ve kedisini kadına vermişti.

Todoroki X Y/NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin