Selamunhelloo nasılsınız? Yorum yapan kişi sayısı yavaş yavaş artıyor çok mutluyumm. Oy sınırını arttırmayacağım yani yine 10 Her neyse oy ve yorum yapmayı unutmayın iyi okumalar.
Bu alarm neden çalıyor? Hayır yani rüyanın en güzel kısmında. Hiç kalkmak istemiyoruum. Bugün cumartesi zaten. Ya sus be alarm sus. Kalkıp alarmı kapattım. Kim alarm kurdu buna sabahın körü çünkü. Saatin altına koyulmuş bir kağıt buldum. Kağıdın üstünde "günaydıın bunu kimin yaptığını merak ediyorsan ortak salona gel." Hey Allahım bi bu eksikti. Elimi yüzümü yıkadım üzerime de rahat bir şeyler giyip ortak salona gittim. Bakugou ortak salonda oturuyordu. Off hiç uğraşamam.
Bakugou: günaydın.
Amaya: gün aymadı! Neden hafta sonu saat 6 da beni kaldırıyorsun ki?
Bakugou: canım istedi.
Amaya: başlatma canına! Gidiyorum ben uyucam.
Bakugou: olmaz.
Amaya: ya neden neden?
Bakugou: çünkü seninle dövüşmek istiyorum.
Amaya: niye?
Bakugou: o kadar antrenmana gidiyorum diyorsun işe yarıyor mu merak ediyorum.
Amaya: iyi tamam. Ama bir kere tamam mı?
Bakugou: tamam.
Bahçeye çıkıp ısınmaya başladık.
Bakugou: ısındın mı?
Amaya: hıım çok (!)
Bakugou: sen niye böyle yapıyorsun?
Amaya: neden acaba? Sabahın 7'sinde dövüşücez üstelik beni sabahın 6 sında kaldırdın. Birazdan senden öcümü alıcam!
Bakugou: görücez.
Bakugou daha hazır olmamı beklemeden ellerinde patlama yaratarak üzerime uçtu...yo yo ciddiyim uçtu! İlk saldırısından kaçabildim. Elimden orta sıcaklıkta bir alev çıkarıp yüzüne yumruk attım. Ben ona vurdukça daha çok hırslanıyordu. Tam ona alev gönderecektim ki beni duvarla arasına aldı. Bir eliyle boğazımı tutuyordu öbür eli ile patlamalar çıkarıyordu. Ama boğazımı fazla sıkıyordu. Öldürmek mi istiyor bu beni?
Bakugou: kimin kazandığı belli. İlk vuruşu yapmış olabilirsin ama ben kazandım.
Ellerimle boğazımı tutuan elini çekmeye çalışıyordum. Çok fazla sıktığını farketmiş olacak ki yüz ifadesi değişti ve boğazımı sıkmayı bıraktı. Elini çeker çekmez öksürmeye başladım.
Amaya: sen beni öldürmek mi istiyorsun?
Bakugou: hayır, sadece dövüşürken karşımda kim olduğunu unutuyorum.
Çenemi tutup havaya kaldırdı.
Bakugou: elimin izi çıkmış.
Amaya: e ben sana diyorum ölüyorum diye inanmıyorsun.
O sırada todoroki
"Hoğhm iyi bari çok geç kalkmamışım" Hava almak için dışarıya çıktım. Bir saniye onlar bakugou ve Amaya mı? Evet evet. Bakugou neden Amaya'yı duvarla arasına almış ve çenesini tutuyor. Amaya arkadaşım diyor ama emin olamıyorum. Dışarı çıkasım da kaçtı zaten. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.
Amaya'nın ağzından
Amaya: tamam bırakta gideyim.
Çenemi bıraktı. Odama. Gidip aynadan boynuma baktım. "Ayı" bildiğin 5 parmak var burda. Bir an önce geçer umarım. Güzel bir duş alıp üstümü giyindim. Saçlarımı kurutup taradım, telefonumu alıp ortak salona indim. Kutoka, todoroki, kirishima ve bakugou da oradaydı. Gidip karşılarına oturdum.