Selaam. Ben geldimm. Aklıma güzel bir fikir geldi. Yorum yapmayı unutmayınn. İyi okumalar.
Amaya'nın ağzından
Bileğimde hissettiğim elle durdum.
Bakugou: sen de gel.
Amaya: neden?
Bakugou: eğer todorokiyi bulursak onu görmek istemez misin?
Bakugou'nun dediği ile dona kaldım. haklıydı.
Amaya: tamam bende gelirim ama sadece bakıcaz ve hiç bir şeye bulaşmadan geri dönücez.
İida: öyle bir şey olursa devreye ben giricem. Merak etme amaya-chan.
Amaya: iyi tamam ne zaman gidiyoruz. Bu arada bakugou bileğimi bırak.
Bakugou'nun kızardığını gördüm ve kızardığında çok komik gözüküyor.
Midoriya: tamam şimdi hazırlanalım 10 dk sonra burda buluşalım.
Herkes odasına gidip hazırlandı. 10 dk sonra hepimiz cihazdan gelen sinyale doğru gidiyorduk.
Kirishima: onları gördüğüm an kafalarını ezicem. Kimse benim arkadaşımı kaçıramaz.
Amaya: hiç bir şeye karışmak yok! Sadece bakıp geri dönücez o kadar.
Kirishima: haklısın.
Yaoyorozu: evet adrese yaklaştık. Sessiz olmaya çalışın.
Kaminari gece görüş dürbününü çıkarıp adresin gösterdiği binanın içine baktı.
Midoriya: ne görüyorsun Kaminari-kun?
Kaminari: emin olamadım bir de sen baksana.
Midoriya eline dürbünü aldı ve baktı.
Midoriya: sanırım burası depo gibi bir yer. Etrafta koliler var... küçük ve loş bir ışıkla aydınlatılıyor. Görünürde hiç bir şey yok. Yani 1 tane kapı var ama kapalı.
Kirishima: o zaman içeriye giriyoruz.
Amaya: hani sadece bakıcaktık. İçeriye girmiyoruz. Hem yarın kahramanlar burayı arayacaklar zaten.
İida: amaya haklı.
Kaminari: ama orada ne olduğunu merak etmiyor musun amaya-chan? Ya todoroki-kun ordaysa onu kurtarmak istemez misin?
Amaya: isterim ama ya bu bir tuzaksa? Hepimiz tuzağa düşeriz. Kahramanlar bizi bulduğunda her şey için çok geç olursa? Özgünlüklerimiz alınırsa? Ya da Kahramanlar bizi bulduğunda bize verecekleri cezayı düşünün. Bizi bulduklarında utanmaz mısınız? Onca zaman kahramanlık eğitimi gördük ama hırsımız ve intikam alma duygumuz yüzünden düşünmeden içeri girdik ve tuzağa düştük o zaman kendinizden utanmaz mısınız? Senseilerin yüzüne bakabilir misiniz? içeride bir tuzak yoksa bile bu tehlikeyi göze alamayız.
Bakugou: sen beynini kullanıyor muydun?
Amaya: seninle uğraşamam bakugou!
Bakugou: tch
Yaoyorozu: o zaman sensei yokluğumuzu farketmeden gidelim.
Hepimiz yurda geri döndük ve odalarımıza dağıldık. Yatağıma yattım ama uyuyamadım. Acaba shoto orda mıydı? Belkide onu öldürmüşlerdir. Hayır hayır ölmemiştir dimi? Argh uyumam gerek. Zorda olsa uyudum.
Sabah kapımın kırarcasına tıklatılma sesiyle uyandım. Sabah sabah kim bu? Gözlerimi daha yenice açtım ve kapım kırıldı.