5

2K 125 264
                                    

Selam yazarınız geldiii. Şuan piknik gibi bir şey yapmaya gidiyoruz o yüzden bölüm biraz geç geldi kusura bakamyıınn. Neyse çok uzattım. İyi okumalaaarr.

Dabi: şimdi güzel bir uyku çek tamam mı?

Yazarın ağzından

Amaya dabi'nin burnuna kapattığı eterli (eterdi demi o yanlış değil) bez yüzünden bayılmıştı. Dabi Amayayı bir odaya kapattı ve bir sandalye çekip Amaya'nın karşısına oturup uyanmasını bekledi. Aradan bir 10 dakika sonra Amaya gözlerini açtı.

Amaya'nın ağzından

Gözlerimi ovuşturmak için ellerimi gözlerime götürecektim ki ellerimin bağlandığını farkettim ve gözlerimi açtım. Burda ne işim var benim? Bu karşımdaki kim....bir dakika bu shotoyu kaçıran kişi değil mi?

Amaya: SHOTOYU NEDEN KAÇIRDIN VE O NERDE?

Dabi: oo demek uyanmışsın.

Amaya: ELLERİM NEDEN KELEPÇELİ? ÇÖZ ŞUNLARI!

Dabi: eğer sakin olursan herşeyi anlatırım.

Amaya: Ellerimi çöz!

Dabi: en azından artık bağırmıyorsun. Ellerini çözücem ama önce beni öldürmeyeceğinden emin olmam lazım.

Amaya: şu ellerimi bi çöz seni boğucam!

Dabi: off Amaya biraz sakin ol.

Amaya: adımı nereden biliyorsun?

Dabi: bunun bir sürü nedeni var. İlk olarak sevgilin midir nedir şu shoto dediğin. O sürekli Amaya özür dilerim deyip durdu. İkincisi size saldırı yapmadan önce herkesin adını öğrenmiştim. Üçüncüsü......

Amaya: ne?

Dabi: boşver. Seni neden buraya getirdiğimi merak ediyorsun değil mi?

Amaya: konuş!

Dabi: ilk olarak sana todoroki'nin yerini söyleyebilirim.

Amaya: sana neden inanayım?

Villian telefonunu çıkarıp bana bir fotoğraf gösterdi. Fotoğrafta shoto'nun her tarafı morarık ve kesiklerle kaplıydı. Ona işgence etmişler ama neden?

Amaya: neden ona bunu yaptınız?

Dabi: soru sormayı bırak. Şimdi inandın mı bana?

Amaya: anlatmaya devam et!

Dabi *iç çeker* sana todoroki'nin yerini söyleyeceğim ve sende bunu kahramanlara söyleyeceksin. Benim dediğim saatte bütün kahramanlar verdiğim adreste olucak. Ama geç kalmasınlar yoksa sevgilin için güzel şeyler olmaz.

Amaya: o benim sevgilim değil!

Dabi: o zaman neden sürekli senin adını söyleyip durdu?

Amaya: çocukluk arkadaşım da ondan.

Dabi: anladım. Şimdi burada büyük bir savaş olucak çünkü nomuları falan salıcaklar (nomuların ne olduğunu bilmeyenler en alttaki fotoğrafa bakabilir <3) hazırlıklı olun yani.

Amaya: bunları bana neden söylüyorsun? Sonuçta ben senin düşmanınım.

Beni duymazdan gelerek elimdeki ipi çözmeye başladı.

Amaya: bana cevap ver!

Ellerimi çözdükten sonra kapıdan çıkıp gidiyordu ki ben onun kolunu tuttum. Kolu yanmıştı,acaba neden?

Todoroki X Y/NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin