იუნმის პოვ*
თეჰიონი: არა მანდ არა😂 მოიცადე_მოიწია და უნდა გაეწმინდა როცა! მ-მან! მეე!!!! მან მე მაკოცა! გესმით?! მაკოცა!
შოკში ვიყავი! არ მჯეროდა!!! მაგრამ......მისი ტუჩები....
ღმერთო!!!!!! არა! ასეთი შეგრძნება მაქვს მუცელში პეპლები დაფრინავენ!..😳 ახლაც ვერ ვიჯერებ მან რა გააკეთა!
თეჰიონი: მე-... მე-... ბოდიში!!_მე კიდე შოკში ვიყავი... ის სახლში გაიქცა....
მე ისევ ისე ვიდექი როგორც რამდენიმე წუთის წინ.... არა მომეჩვენა ხო?🙂 არა არა არააა🤯
სახლში როგორ მივედი არ მახსოვს....
თეჰიონის პოვ*
მე: არა მანდ არა😂😂მოიცადე🙂_ უნდა მომეშორებინა მაგრამ.... მისი ტუჩები😳 ისინი ისეთი ფუმფულა იყო.... ვეღარ მოვითმინე და....მას მე ვაკოცე! რატო არვიცი! რამომივიდა? თითქოს!.. ღმერთო...... სწრაფად მოვშორდი.... დავინახე რომ შოკში იყო..._ბოდიში!..
გამოვიქეცი! ლაჩარივით მოვიქეცი! რატომ ვაკოცე? იდიოტი ხარ კიმ თეჰიონ! იდიოტი! მაგრამ...მისი ტუჩები.... ისეთი ფუმფულა და ტკბილი იყო.... ასეთი ტკბილი ტუჩები არასდროს დამიგემოვნებია (აქ სხვანაირად ვერ დავწერე😅)
ღმერთო გავგიჟდებიი! სახლში მივედი და ოთახში სწრაფად ავვარდი! ისე რო არსვისთბის არაფერი მითქვამს და წეღანდელზე ფიქრი დავიწყე....
იუნმის პოვ*
ნერვები მეშლება! მან ჩემი პირველი კოცნა მოიპარა! ის გააკეთა რასაც ამდენი ხნის განმავლობაში გავურბოდი! არა! ის არ უნდა შემიყვარდეს! არავითარ შემთხვევაში!
მაგრამ..... მისი ტუჩები............ არა! ამაზე ნუ ფიქრობ მინ იუნმი!სახლში მივედი.... სუმინი მაშინვე მომვარდა...
სუმინი: რამოხდა? ეჩხუბე?🤭_ მე ისევ შოკში ვიყავი და ერთ ადგილს ვაშტერდებოდი..._აეე აქხაარ???? გამოფხიზლდიიიი!!
მე: ჰა? რა? რახდება?
სუმინი: უცხოპლანეტელები ჩამოვიდნენ და გკითხულობენ, ჩვენი ძველი მეგობარი სადააო🙂
YOU ARE READING
The Wind Prince👑/Kim Taehyung☘ (დასრულებული)
Fiksi Penggemarმე-11 კლასის მოსწავლეს სახელად იუნმის უწევს დედასთან ერთად ამერიკიდან კორეაში გადასვლა მშობლების გაყრის შემდეგ... პ.ს პირველი ფიკია გთხოვთ წაიკითხეეთ🥺💗