Şehit Türkiyeye geldiğinde çevredeki mafya arkadaşlarının sayesinde iremin nerede yaşadığını buldu. Biraz üzüldü çünkü irem alple evlenmişti ve ortalama gelirli normal bir apartmanda yaşayan sıkıcı bir hayatları vardı.
Selim, havalı bir şekilde suprasıyla iremlerin evinin önünde durdu ve son ses lvbel c5 Zor açtı. Bu şarkı ireme selimi hatırlatmıştı ve kendini tutamayıp pencereye çıktı. Bir de ne görsün! Aşağıda Selim vardı. İremin kalbi çok hızlı atmaya başladı. Selim İreme "çabuk aşağı gel" diye bağırdı selim de alpi umursamayarak aşağıya inerken alp onu kolundan tuttu ve içeri sürüklemeye çalıştı. Tam tokat atıcakken selim geldi ve alpi tek yumrukla bayılttı. Selimin arabasına binerek Tokyoya doğru havalimanına gittiler. İrem yaşananların şokuyla hem titriyor ve ağlıyor hem de seviniyordu çünkü selime kavuşmuştu. Selim ona sarılınca titremesi geçti.
Bunca zaman bunlar olurken yanalla derda ayrılmıstı. Yanal o zamanların en ünlü trapstarlarından olduğu için birçok yerde haber oldu. Bunu fırsat bilen klip cekimlerinden bir kiz yanala yakınlasmaya basladi. Yanal çok mutsuzdu. Ayrıldıktan sonra klip çekimlerine ara verdi. bir sürü orospu onun peşinde koşuyordu ama yanalin eski hevesi hiç yoktu. 2 ay önce olsaydı hepsiyle derdayı aldatır parti bile verirdi...
Bu sırada derda boş durmadı. Birçok bilimsel araştırmaya katıldı ama eskisi kadar verimli değildi. Ayrılmaları onu da çok üzmüştü ama üzülmeye vakti yoktu. Sonra bir gün bir tehdit aldi. Eğer xx kişisiyle çıkmazsan.. diye devam eden bir tehditti. Ertesi gün derdayı kaçırdıkar ve xx kişisiyle çıkmayı kabul edene kadar ellerini ve gözlerini bağladılar. derda da mecbur bunu kabul etti...