bismillah! bu bölüm sert olucak ;)
herkes bir koltuga oturur ve anlık bir sessizlik oluşur. sonra eren konusmaya baslar.
- sey enes askim biliyo musun ben nissanın ceosu oldım👉🏻👈🏻
ENES- NE!! taşak mk geçiyosun
eren- hayır 👉🏻👈🏻
enes- mmhmhmh
eren- mhhhm
-öpüşmeye başlarlar-
o sırada diğerleri biraz garip şekilde enes ve erene bakar. öpüşmeleri bitince enes ereni soymaya başlar. yanal derdanın gözünü kapatır, dilay gülmeye başlar, başar boş boş bakar selim ise... o yok çünkü azdı ve araba sikmeye gitti.
yanal basar derda ve dilay mutfaga gecerler daha fazla görmeye dayanamadıkları icin. içeriden sesler geliyodur..
dakikalar sonra enesle erenin işi biter ve mutfaga gidip digerlerinden özür dilerler.
-Selim nerde?
Derda- bilmem, garajdan sesler geliyo?
Enes- çabuk garaja bakalım
hepsi koşmaya başlarlar ve selimin zevkle beyaz bir porscheye dayadığını görürler, ne kadar seslendeler de selim kendinden geçmiştir ve onları duymaz tekrar guları çıkarlar.
Dilay- e hadi bişeyler yapalım çok sıkıcı böyle
Eren- ne yapalim
Yanal- sex
Başar gülümser...
üst kata çıkarlar ve eskilerden konuşmaya başlarlar..
3 saat geçer,muhabbet ederken zaman çok hızlı geçmekteydi onlar için. hepsi biraz duygulandılar. ama uzun süfmedi çünkğ çok mutluydular beraber oldukları için. yanal sürekli alttan alttan başara bakış atsr başar da aynı şekilde yanala...
akşam olur herkes yine odasına yatmaya giderken dilay ve derda fısıldaşarak başka bir odaya geçerler birlikte ve soyunmaya başlarlar...
Derda- aynı eski gğnlerdeki gibi yanallardan gizli birlikte sevisixdz👅
Dilay- ama öğrenmemleri lazim yoksa biteriz..
Derda- e-evet.
ve dilay derdanın dudağına yapışır, yatağa atsrlar kendilerini...
saat 2 civarlarında yanal su içmek için kalkar ve koridorda başarı görür birbirlerine sert ve seksi bir bakış ararlr ve dayanamayıp başar yanalın yanına gelir..
Başar- sex?
Yanal- lütfen...