basar kocovali

22 2 0
                                    

yanal derdanın başkasıyla çıktığını görünce derdanın kendisini unuttuğunu sandı ve tamamen ümidini kesti. Yanala yavsayan kari için büyük bir fırsat olmuştu bu ve yanalın boşluğundan yararlanıp ona iyice yakınlaştı. Yanal da konuşacak başka kimsesi olmadığı için o kızla konuşuyordu. Kız derdanın arkasından iftiralar atiyor, yanal da bunlara inanıyordu...

Bu arada xx kişisi yanalın piyasadaki en büyük rakibi bir trapstardi. Başarla yakın arkadaş olduklarını ve kavga ettiklerini öğrenince başarı kaçırıp ağzından laf almaya çalıştı. Bu yüzden bir gece 58 adamıyla beraber başarın evine girdiler ve başar ne oldupunu anlamadan onu kaçırdılar. O sırada dilay yine yurtdışındaydı ve haberi bile olmadı. Dilay 2 hafta sonra eve geldiğinde ne olduğunu bile anlayamadı. Kendini eve kapattı ve herkesle iletişimini kesti.

xx kişisi başarı İstanbulun en ıssız ve arka yerlerinden başıboş bir binaya götürdü. 5 kişilerdi bu sefer. Başar gözleri ve elleri bağlı olmasına rağmen direnmeye calisti hatta adamlardan birinin karnına tekme atsrak bayiltti fakat bu denli güçlü olduğunu görünce 4 kişi beraber başarı bastırdılar ve çok sıkı şekilde sandalyeye bağladılar. Önce xx kişisi başarın ağzındaki bandı sert bir şekilde çıkarttı. Başarın dudağı kanamıştı ama kanı yaladı ve bir şey olmamış gibi oturmaya devam etti. xx kişi sessizliğe dayanamadı ve sinirinden başara bir yumruk atti. Başar gülmeye başladı. xx kişisi buna daha fazla sinirlendi ve başarı yumruklamaya, tekmelemeye devam etti. Başar her defasında daha delicesine kahkaha atiyordu. en sonunda xx kişisi dayanamayıp dökül! dedi. Başar hala kahkaha atiyordu. xx kişisi başarın boğazındsn tuttu ve YANAL PİÇİ HAKKINDA BİLDİĞİN HER ŞEYİ SÖYLE diye bağırdı. Başar bir anda sustu. Sonra alaylı bir tavırla yarramı kökle dedi. xx kişisi başara ilaç verdi söylemesi için. 10 dakika kadar bekledi ama başar hala sırıtıyordu. En sonunda xx kişisi çıldırdı ve yanındaki kesici aletlerle başarın kollarını kesmeye ve SÖYLE, O PİÇ HAKKINDAKİ HER ŞEYİ SÖYLEYECEKSİN diye bağırdı. Başar yanalla ilgili bildiklerimi sana soylersem yedi sulalemi kainat siksin amina kodugumunun oglu dedi. Bu arada başarın yüzü kan içinde kalmıştı fakat hiç acı çekmiyor gibiydi. Gece olmuştu. xx kişisi daha fazla dayanamayip basarin yaninda 3 adam bıraktı ve gitti. Ertesi gün geri gelecekti..

Başar her ne kadar yorgun olsa da kaçabileceğini düşündü ve 3 adamın boşluğundan faydalanıp kaçmaya çalıştı fakat başarısız oldu. 3 adam da yumruklarla başarı etkisiz hale getirdiker. Daha fazla darbeye dayanamadı ve uyuyakaldı...

7 ay geçti.. Dilay biraz da olsun evden çıkmaya başladı. Sonrasında ise özel hayatını tamamen bırakıp kendini uçaklara adadı. Artık kimseyle iletişim kurmuyordu. Hatta kafayı yemiş bile sayılabilirdi çünkü gittiği her yerde başarı arıyordu...

xx kişisi derdayi zorla kendi evine getirmiş orada da işkence yapiyordu. Arada bir başarın yanına uğruyor ve konuşturmaya çalışıyordu ama nafile. Her defasında hıncını çıkartmak için başara akla hayale gelmeyecek iğrenç işkenceler yapıyordu ama başar yanalla kavgalı olmasına rağmen konuşmayacağına dair kendine söz vermişti. Bir ara 2 hafta üst üste xx kişisi başarın yanına uğramadı ve başarın yaraları biraz iyileşmeye başlamıştı. yanında bekleyen 14 adama aldırış etmeden yavaşça ellerini çözdü ve gözünğ açtı. Hızlı bir şekilde adamların arkasından saldırıp hepsini etkisiz hale getirdi ve kapıya gitti ama kapı kilitliydi. kilidi kırmaya çalıştı. O gece de xx kişisi uyuyamamıştı ve başara bakmaya gelmişti 2 adamıyla beraber. Başar tam kilidi kırınca karşısında silahlı adamarı ve xx kişisini gordu. Başta kaçmaya çalıştı ama gerçekten bitkin haldeydi. Adamlar başarı yerde tekmelediler ve dizini bıöakladılar. Yeniden bağladılar.
Başar gün geçtikçe kafayı yiyordu. Bu kadar işkenceye dayanamamıştı ve artık hafızasını kaybetmişti. Artık yapılanlara direnç göstermiyor kaçma planları kurmuyordu. Açık havayı, güneşi, hayatı unutmuştu. Tek unutmadığı yanal hakkında hiçbir şey söylememek ve dilaydı.. Ama dilayı da yavaş yavaş unutmaya başlamıştı..

Bu halde 2 yıl geçti ama başar asla yanal hakkında konuşmadı...

ironi knk maceralariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin