dilara?

28 2 0
                                    

Derda, Enes ve Eren özel jetleriyle tokyoya vardılar. Enesin evine girerken derda, selim yine araba sikiyodur kesin dedi ve güldü. Sonra bir anda selim çıktı karşılarına. sadece 3 hafta içerisinde toyotayı satın almış, şirket sahibi olmuştu. Enes selimin ensesine vurdu helal aslanıma dedi. Eren de vay amk nasil başardın 3 haftada dedi. Selim de yapıştırdı -anani sikerek :D-. Derda üst katta eskiden yanalla birlikte oldukları odaya çıktı ve yanalın kalan 1-2 eşyasını çöpe attı. Eren de Enesin odasına yerleşti.

Bu sırada Derdaya bilimsel çalışmalar için birçok mail geliyordu ve işleri çok yoğundu. bu yüzden enesin evinde 2 hafta kaldıktan sonra new yorka geri döndü. Selim de ergenlik aşkı iremi bir umutla bulurum diye türkiyeye döndü. Erenle Enes, yine baş başa kalmışlardı...

2 ay geçti üstünden. Eren artık başka bir odaya geçmişti. Enesle hiç konuşmuyordu bile. Sürekli telefonuyla ilgileniyordu. Enes bu durumdan rahatsız olmuştu. Bir gün beraber kahvaltı yaptıkları bir sırada telefonda ne yaptığını ve neden aralarının açıldığını sordu. Eren de sanane diyince enes biraz gerildi. O gece gizlice erenin odasına girip telefonunu aldı. O da ne... Eren sabah akşam her saniye Dilara adında bir kızla konuşuyordu. kızın tipini merak etti her yerde baktı ama yoktu. Sabah uyandığında erene sormaya karar verdi.

Sabah oldu. Enes Erenin odasına gitti ama eren yoktu. yatağına bir not bırakmıştı. Restaurantta işi çıkmış ona ihtiyaç duymuş oraya gidiyormuş. Enes şüphelenmedi her zamanki gibi kahvaltısını etti ve drift atmaya indi...

Eren aslında restauranta gitmemisti. Tum para kasalarını sakladığı gizli depoya gitmisti ve baya yüklü bir miktarda para aldı. 3 gündür hazırlık yapıyordu, bavulu hazırdı. Enese çaktırmadan evden çıksa her şey hallolacaktı.
Peki eren nereye gidiyordu? Dilara ve kız arkadaşlarının yanına Türkiye'ye. Aralarındaki tek erkek o olacaktı... Düşüncesi bile güzel.
Eren eve girdi ve yavaş adımlarla bavulunu aldı çıktı. Enes o sırada her şeyden habersiz drift atiyordu...

Akşam oldu. Enes yukarı çıktığında ereni bulamadı baya panikledi herkesi aradı ama kimse aramalarını açmadı. o da yıkık yıkık yaşamaya devam etti..
Eren sonunda Dilaranın yanına gitmişti ama o da ne!! dilaranın yüzü yoktu. Gerçekten kızın yüzü yoktu ve diger arkadaslarinin da. Eren bğyğk bir hayal kırıklığına uğradı ve pişman oldu ama geri dönemezdi..

ironi knk maceralariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin