da confusion

282 39 23
                                    

SZÓVAL ÉN EDDIG SOHA NEM VOLTAM ENNÉL JOBBAN ÖSSZEZAVARODVA GECI

(Igen megint rantelek egyet na se baj ezért van ez a könyv)

Szóval mind tudjátok, hogy anyám rohadtul összezavart, hogy most felfogta-e, hogy fiú vagyok vagy még mindig egy álom világban él.

Szóval az van, hogy többször is megkaptam tőle az utóbbi hónapokban hetekben kb bármit is csináltam, hogy "nEm ÚgY vOlT, hOgY fIju vAgY?"

Én meg minden ilyen kérdésnél kapartam a falat, hogy "DE IGEN ANYA BAZDMEG AZ VAGYOK GEC"

Ja én sem a megfelelő idegrendszeremről vagyok híres...

Máskor meg azt kapom meg "Mert te lány vagy" "NEM BAZDMEG NEM VAGYOK AZ"

Aztán az még rá tett egy lapáttal, hogy anyán vmikor régi képeket nézett rólam meg tesóimról, később amikor bevásárolni mentünk a kocsiba megszólal "[Deadname] te olyan szép kislány voltál" Nem anya kurvára nem voltam az "..."  "Most meg egy nagyon szép kisfiú vagy" Aztán magamban elmosolyodtam.

És így akkora nagy csalódás ér ahányszor lánynak nevez.

Meg ami kedvencem vettem egy fekete kabátot ami elégge menő és az a tipikus villain kabát.

Meg ami kedvencem vettem egy fekete kabátot ami elégge menő és az a tipikus villain kabát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ne kérdettétek mi ez a póz csak kurva menőnek éreztem akkor magam.

Szóval erre a kabátra meg megkaptam, hogy "Ez nem egy lány kabát" "ANYA A KIBASZOTT ROCK PINCÉBEN VETTEM OTT MINDEN UNISEX"

Uhm ja, a másik kedvencem, hogy még mindig úgy viselkedik velem mint amikor 5-es voltam, magyarul kurvára nem vesz komolyan. Értitek gec mindjárt töltöm a 16-ot aztán még mindig 10-nek néz. Nővérem amikor 15-16 volt gyakorlatilag 20 éves volt anyám szemében.

Értitek ennyit kérek csak tőle, hogy ne emlegesse mindig, hogy lány vagyok.

Meg van nektek is az a kínos szituáció amikor a családtagoknak nincs jobb mint arról beszélni, hogy mekkora melletek lett. Na persze most, hogy a binderemmel próbálom azt a kicsit is eltakarni komolyan mondom nincs más téma, mint hogy én nem örülök, hogy van mellem...baszki persze, hogy nem örülök neki főleg, hogy ráadásul nagyon feltűnően felemás méretűek így még nehezebb elrejtenem őket és ffufufuufufufhdjd

Igen agyér görcsöt kaptam ennek a résznek leírása közben.

Nagy eséllyel a kövi részben arról fogok beszánolni, hogy hogyan akadtam ki és kezdtem el anyámnak rantelni erről :)

Na pusza








LGBTQA+Where stories live. Discover now