visszatérte

484 50 10
                                    

Szóval ja régen írtam már ebbe a könyvbe és mivel kijött az új update belőlem friss hírek következnek!

So gays az van, hogy megkérdőjeleztem a szexualitásom és a genderem.

Abban biztos vagyok, hogy a fiúkhoz vonzódok, DE romantikus vonzódás a lányok iránt is érzek.

A másik pedig az, hogy (pszichológushoz fogok fordulni annak érdekében, hogy később egyenes választ adhassak) lehetséges, hogy transznemű vagyok. Yep.

Plusz ha már itt vagyok mesélek egy kicsit új osztályomról is ^^

Nagyon elfogadóak, egy homofób sincs. Tényleg. Az egyik osztálytársam pl már most ( pedig még nem mondtam el neki) úgy tekint rám mint egy fiúra és ennek nagyon örülök.

Ami pedig még jobb, hogy van kettő bi romantikus lány az osztályomban az egyikük ráadásul szintén koleszos, mint én és sokszor együtt megyünk suliba plusz vele is sok mindent meg tudok beszélni és ők már most úgy tekintenek rám mint egy fiúra és asgsgdbdb egyszerűen nem tudom kifejezni mennyire örülök.

Ja meg ofőm meg osztalytársaim kihasználják, hogy szeretek rajzolni és  így ez történt:

Ofő: Gyerekek ezt az osztály termet fel kéne valamivel díszíteni, hogy egyedibb legyen. Van valami ötletetek?

O1(osztálytárs 1): Rakjunk ki a faliújságra kiskori képeket rólunk.

O2: Nem! Inkább legyen valami aminek van köze az iskolához. (Ez alatt a vendéglátásra gondolt azon belül is a cukrász, szakács és pincér)

Ofő: jó ötlet! És hogyan legyen? Rajzoltok valamit vagy képeket?

O3: Uh legyenek képek!

Osztály nagy része: ne az unalmas.

Ofő: Akkor rajzok legyenek?

Én és K: Igen az sokkal egyedibb!

Szintén az osztály nagy része: De én csak pálcika embert tudok rajzolni.

Ofő: hmmm Áh meg van! Izu, megtennéd, hogy csinálsz pár rajzot, hogy kirakjuk az osztály terembe?

Én: Uhm Persze! ^^

Elmondta, hogy mi legyen és így ez:

Rajzolj egy szakácsot, egy cukrászt és egy pincért. Ezeket majd kirakjuk egymás mellé a fali újságra és 1-1 külön lapra a rajzok alá felírjátok a neveteket, hogy ki minek jelentkezett (mert ugyebár vegyesen vagyunk).

Erre jött egy csodálatos ötletem....

Animés téma lesz! Szóval a szakács Bakugou lesz. A cukrász Kirishima. A pincérek pedig Mina, Denki és Sero lesz. És így a többi weeb az osztályban:
-Na jóó!

Tökre örültek neki.

Ez oké annyira nem tartozik ebbe a könyvbe, de gondoltam megosztom. XDD

LGBTQA+Where stories live. Discover now