Szóval amióta Nővéremnek aki most legyen WAnna(annó ez volt tervben mikor el akart kezdeni videózni) és öcsémnek aki most legyen Lacika(nem ez a neve de néha szoktunk vele viccelődni) comingoutoltam azóta tök vicces esetek történtek velem.
Előtte is volt, hogy anyámmal pl sétáltunk valahol és elkezdte mondani, hogy "az meg az a fiú utánad fordult ( ͡° ͜ʖ ͡°)" meg hasonlók.
Én meg magamban mondtam, hogy:
Oké de nekem az a lány jobban bejön.
De ez helyett inkább csak mondtam, hogy "Ja nem vettem észre".Na de vissza a comingoutom utánra.
Szóval mostanában gyanúsan sokat beszélget anyám és másik nővérem (legyen ő KisR) az LGBTQ+-ról a közelemben. (Lehet sejtenek valamit)
Szóval anyám a Pride-ról beszélgetett KisR-el vacsora közben és Lacika felém fordította a szemeit. Én meg csak izzadva reménykedtem, hogy anya vagy KisR ezt nem látta.
A másik ilyen az volt amikor KisR Spongyabobról beszélt, hogy Aszexuális és WAnna mosolyogva felém nézett. A reakcióm megint csak
annyi volt mint a múltkori esetnél.A legutóbbi sztori pedig ma történt. Ma voltunk beiratkozni az új suliba plusz körbe lettünk vezetve a koleszban. Volt egy pár fiú is, de inkább a lányokat stílörtem :D (mert hát pánszexuális ami az én esetemben úgy van, hogy a fiúk akik tetszenek mind fikcionális karakterek XDD ).
Amikor haza értünk anyám rakodott és meséltük WAnnának, hogy mi volt.
Anyám elkezdett arról beszélni milyen helyes fiúk voltak és, hogy végig mértek engem(nem így volt lol).
Én meg csak: Aha...
WAnnából meg majdnem kitört a röhögés. Én meg csak halálos tekintettel néztem rá.
Ebből anyám nem vett észre semmit, mert éppen rakodott valamit.
BINABASA MO ANG
LGBTQA+
Randomsziasztok ide minden félét ki fogok írni ami az LGBTQA+ -al van kapcsolatban. én pán szexuális vagyok de nem csak erről fogok írni hanem a többi szexuális irányultságról is lesznek komoly, szomorú vagy éppen vicces témák!