OPISÓWKA

1.1K 19 7
                                    

Ginny
-Luna wiesz musimy pogadać...- przecież ona to wie idiotko! Ehh ale ja głupia pewnie to co jej teraz powiem wyśmieje i tyle...
-No wiem ale o czym? Ginny martwię się haha.
- Widziałam, że nie układa ci się z Nevillem... Chcesz może o tym pogadać?...- powiedziałam i ledwo to z siebie wyrzuciłam...
-Nie ma o czym gadać... Nie że coś ale powiem w skrócie... JEST ZWYKŁYM ŚMIECIEM!- zaczęłyśmy się śmiać w niebogłosy.
-Zaprowadzę cię gdzieś.
-A gdzie?
-W moje ulubione miejsce. Zobaczysz spodoba ci się!...
Szłyśmy śmiejąc się i obgadując Nevilla bardzo długo...
-To o czym chciałaś pogadać?- zupełnie o tym zapomniałam... nie wiedziałam jak to z siebie wyrzucić.
-A więc chodzi mi o to...- zamurowało mnie... osłupiałam... nie wiedziałam co powiedzieć i jak to powiedzieć...
-Luna... słuchaj... to co do ciebie czuję jest... duże...- *pocałowałam dziewczyne*
Pocałowałam dziewczynę moih marzeń, a ona oddała pocałunek!!! Jak to się stało!
-Jesteś taka idealna...- KURW4 POWIEDZIAŁAM TO NA GŁOS! JAK COFNĄC CZAS?!!
-Dziękuje śliczna ty też...- tym razem ona mnie pocałowała...
-Od kiedy jesteś?
-Zakochana w tobie czy chodzi ci o moją orientacje?- uśmiechnęła się... ma taki anielski uśmiech..
-W sumie oba haha
-A więc orientację taką mam od chyba 2 roku w szkole, a zakochana w tobie jestem od zawsze... zawsze byłaś urocza i cudowna!
-Luna nie wiedziałam... też od dawna się w tobie kochałam, ale nie wiedziałam jak mogę ci to powiedzieć...
-To co dalej?- zaśmiałyśmy się obie a po chwili znalazłyśmy się już w swoich obięciach... Było cudownie mogłabym tak ciągle...
-Zrobimy sobie fotke? - zaproponowała
-Jasne, czemu nie.

-Mogłabym gdzieś ją wstawić? Jest taka cudowna! A poza tym niech ludzie zazdroszczą tego piękna! Haha- zaśmiałyśmy się, a ja tylko machnęłam głową na tak...

                   PRYWATNY CZAT: POTTAH.BOY, SLYTHERIN.PRINCE.666

Draco: Hejka Hazza
                                     
Harry: Witam panie Draco
Draco: Chcesz gdzieś wyskoczyć dziś?
Harry: Nie poznaje cie Draco ale czemu nie lol
Draco: To o 18 wiesz gdzie.

  Harry
*godzina 17.50*
*Pukanie do dzwi*
-Ile można na ciebie czekać?
-Ale jeszcze nie ma...- Harry nie dokończył powiedzieć cokolwiek, a Draco od razu wbił mu się w usta mówiąc "Zawsze chciałem to zrobić Potter" chwile późni...
*Pukanie do drzwi*
-Potter kuźwa szybciej!!
Jasne... to wszystko to był sen Harrego. Takie sny miewał od 3 roku w Hogwarcie praktycznie co noc.
-Już, już chwila!!- krzyknął.
-KURW...- nie dokończył a Pottah od razu otworzył mu drzwi.
-No ile można!
-Nie ma jeszcze osiemnastej..
-Wywalone... ładnie mieszkasz. - ładniej by było gdybyś też tu mieszkał... KUŹWA POTTER ON NAWET NIE JEST GEJEM!

                               Draco
Ta ta, ładnie tu mieszka, ale lepiej by było gdybym też tu mieszkał. Ponoć jest „bi" i używa tych emotek:💅🏻✨. Tak czy siak ze mną by nie był
-Ej Draco, a o czym chciałeś rozmawiać skoro ze mną wyszłeś?
-Narazie posiadujemy u ciebie...

*Wracając do Ginny i Luny*

-Luny a czy...- rudowłosa nie zdążyła skończyć swojego pytania a dziewczyna od razu wykrzyczała
-OCZYWIŚCIE, ŻE TAK!!!- wykrzyczała i rzuciła się na swoją dziewczynę. Leżały tak dopóki...
-CO DO CHOLERY?!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Chwila niepewności
                         

Drarry instagram✨💅🏻Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz