Bölüm 2-Kapana Kısılmış

3.6K 25 1
                                    


John küçülmeye başladığında, tamamen nahoş olmasa da vücudunda hafif bir ürperti hissediyordu. Yavaşça küçülürken kalbi hızla atıyor ve çok geçmeden Hazel'le göz göze gelmeye başlıyor. O da onu fark ettiğinde nefesi kesiliyor, sadece birkaç saniye sonrasında çenesinden aşağıya gelmişti bile John şimdi ona bakıyordu. yaşanan olayların üzerinde hiçbir kontrolü yoktu, orada göğüsleriyle aynı seviyede duruyordu.

Doğal olarak, kısa bir süre sonra bir ereksiyon meydana geldi ve bu elbette Hazel'de şakacı bir kıpırdama yarattı. Ne kadar çekici olduğunu biliyordu, kıkırdamaya başladığında biyolojik iltifatının tadını çıkarıyordu. Yukarı baktı ve göbeğini geçerken nefesi kesiliyordu. Zaten bir tanrıça gibi görünüyordu ve yakında çok daha küçük olacaktı Hazel öne doğru eğildi ve birkaç kez başını okşadı. Küçük John'u küçültmeye devam et, Seni çok daha küçültmek istiyorum, dedi neşeli bir kahkahayla.

John'un vücudu, şakacı sözlerinden sonra şimdi çok daha sert olduğu için alayına yanıt vermeye devam ediyor. Küçülmeye devam ediyor ve kısa süre sonra kendini kasıklarının hemen altında buluyor. Etek giydiği için hiçbir şey göremiyor. Yine de ona bu kadar yakın olma düşüncesi onu daha da heyecanlandırıyordu. Aniden önündeki devasa vücut inanılmaz bir hızla aşağı iniyor ve şimdi önemli ölçüde daha büyük olan yüzü onunkine iniyordu. Ona bakarken yüzünde kocaman bir gülümseme oluşuyor.

"Henüz bakmak yok" diye takılıyor. Ama her geçen saniye küçülmeye devam ettiği için yüzü saniyeler içinde kendisinin üzerinde. "Vay canına, şimdi daha çok küçülüyorsun," diye gülümsüyor. John konumuna baktığında, neredeyse ayak bileklerine kadar düştüğünün farkına varır. Daha önce işler korkutucu olmasaydı da  kesinlikle şimdi durum öyleydi.

Hazel john'a baktı ve onun ne kadar korkmuş göründüğünü fark etti. "Şşşş John, her şey yoluna girecek," ona tatlı bir şekilde gülümsüyor, "Neredeyse oradasın," diyor sakince onu rahatlatmak için. Sonra birkaç saniye sonra nihayet son yüksekliğine yani bir inç boyuna ulaşıyorsun .

Önünde gözlerinin gördüğü en büyük ayaklar vardı, parmakları onun açısından küçük evler gibi görünüyorlar. Ayak parmakları açık ayakkabılarının içinde hafifçe kıpır kıpır kıpır kıpır kıpırdar ve ona yukarı bakmasını söyler. Yavaşça, gökdelen bacaklarını takip ediyor ve üstündeki manzarayı seyrederken neredeyse geriye doğru düşüyor.

Şimdi daha da büyük bir gülümsemeyle geriye bakan Hazel'in kocaman yüzüne kadar baktı. "Selam küçük adam," diyor, parmaklarını sevimli bir dalgayla oynatırken. Nispeten küçük hareketi onun için muazzamdı. Bunların hepsi çok gerçeküstüydü.

"Merhaba" diye bağırır. Hazel hemen güldü. "Ah, sesin çok tatlısın" diye seslenir . "Sesin çok küçük ve tiz," diyor. Bu kadar uzun süre diz çökmekten rahatsız olmaya başladığı için, dizlerindeki baskıyı biraz azaltmak için ağırlığını biraz değiştiriyor. Bu, John'u birkaç adım geriye gidip poposunun üzerine düşerken şaşırtır. Yukarı bakarken yardım edemiyor ama eteğinin altındakilere gözlerini kilitliyor. Sıkıca oturan pembe külotu.

John uzağa bakamaz ve Hazels bunu fark eder. Bir elini John'a doğru hareket ettirirken diğer elini eteğinin önünde sallıyor. Hazel gülüyor. John utanarak kızardı ama ereksiyonu görünce seğirmeye devam etti. Aniden elinin endişe verici bir hızla kendisine geldiğini fark etti. Parmağını göğsüne koyup aşağı bastırarak onu yere zorlarken çığlık atıyor.

Kolunun ötesine ve gülümseyen yüzüne bakması tuhaf bir manzara. Gitmesine izin verirken ve eteğini düzeltirken "Gözler maldan" şarkısını söylüyor.

Lilly'nin HimayesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin