5

12 2 0
                                    

régebben sokszor szomorú voltam, hogy a gyerekkori legjobb barátaim nem tartottak ki mellettem. úgy éreztem, hogy így már sosem lehetnek igazi mély, varázslatos barátságaim. aztán megjöttél te és oroszlánságodhoz hűen, bebizonyítottad, hogy tévedtem. megmutattad, hogy az életünk során igen is ismerhetünk meg olyan embereket, akik olyanok, mintha évek óta az életünk részesei lennének sőt azt is, hogy igen is meg tudsz valakit ismerni olyan jól, hogy úgy érezd ő a másik feled, s hogy minden apró részleted tud rólad. akár pár éjszaka alatt. teljesen mindegy, hogy én már 14 te pedig 16 voltál, akkor is varázslatos volt egy szinte idegennel egy huzamba beszélni 11 órát, de mégis valahogy mi olyan idegenek voltunk, akikről tudtunk mindent. még 1 évvel később is szinte felfoghatatlan számomra, hogy találtam egy ilyen embert, aki ennyire hasonlít rám.

sokat ecseteltem már neked, de úgy érzem, pont a legjobbkor érkeztél. pont amikor szükségem volt rád. előtte azt kívántam, bárcsak jönne valaki, akinek ugyanolyan energiái vannak, mint nekem, mert teljesen egyedül érzem magam. senki sem viszonozta úgy a szeretetemet, ahogy én azt odaadtam. soha senki sem beszélt velem olyan hosszan és értelmesen különböző témákról, mint te és soha sem éreztem senkivel ennyire hirtelen kötődést. én sosem bíztam meg senkiben sem annyira, mint benned. de te, mikor még nem is tudtam a neved, a kinézeted, semmit sem rólad de még is mindent, már akkor is olyan biztonságérzetet adtál nekem, hogy mindent is le mertem írni a chatünkbe. mert egyszerűen ilyen vagy te, biztonságérzetet adsz, már 2020 áprilisától kezdve s azóta is a mi chatünk a safe placem és örökre az is marad. örökre te leszel a safe placem.

amikor megismerkedtünk a baráti társaságom zuhanó tempóban kezdett meghanyatlani, mint ahogy azt tudod. akkoriban sokat veszekedtem a barátaimmal és nagyon úgy éreztem, hogy nem foglalkoznak velem eléggé. azt éreztem, hogy talán csak túlreagálom, az én hibám, de aztán megjöttél te és megmutattad, hogy megint nem gondolkodok jól. megmutattad, hogy a barátok igen is tudnak szeretni téged, odafigyelni rád, érdeklődni utánad, megvigasztalni. megmutattad, hogy nem túl nagy elvárás az, hogy a barátaid szeressenek.

köszönöm.

my supergirl.   Where stories live. Discover now