őszintén hónapokkal ezelőtt nagyon megijedtem, hogy elvesztelek. de úgyérzem most visszakaptalak és tudod, nem akarlak elengedni. meg akarom írni az összes skz könyvet, amit kitaláltunk, lolozni jó sokat, koncerteket nézni és kimászni reggel 6-kor az ablakon. még szeretnék majd sokat inni veled és botladozni a dombokon, szeretnék cozy estéket és egy igazi karácsonyt, mert elcsesztem az előzőt és ha tudnád, mennyire sajnálom. de ahogy mondtam, azt a könyvet akkor is meg szeretném írni jövő karácsonyra és ígéretet tettünk, szóval egyikünk se mászik ki a hajóból 2021. december 24.-ig és bízz bennem, utána még több okot találok, ami mellettem tart.
mert baszki akkor is te leszel a gyerekem keresztanyja, akkor is te leszel az a menő auntie, aki nem vérszerinti, de mégis családtag. te leszel "anya legjobb barátnője".
köszönöm, hogy itt vagy. az utóbbi időkben elvesztettem magam és még mindig csak keresgélek, de úgyérzem, hogy a veled való beszélgetések közben mindig megtalálom őt. mikor veled beszélgetek az mindig önbizalmat ad és jobban érzem magam a bőrömben. szerintem sose tudnék önmagam lenni nélküled, szóval készülj mert ha valaha újra összevesznénk, utánad fogok futni, mert ebből a hajóból ki nem szállok már.
hazatalálok mikor veled vagyok.