Príchod

380 22 6
                                    

Ďalší deň vyzeral, že bude nádherný. Klarisa sa konečne vyspala bez vreskotu Samuela. Ponaťahovala sa a vstala z postele. Slnko jej žiarivo svietilo do izby a ona bola nadšená z nádherného začiatku dňa. No len čo vstala, dvere do jej izby sa otvorili a dnu vošiel Moon.
,,Samuel, do paroma čo tu robíš?" také nádherné ráno a už ho musí niekto pokaziť.
,,Jáj, tak ty si už hore? Ja som ťa šiel zobudiť. Vitaa, Mattem a Dejzr už idú. Ja len že idem po nich tak len aby si vedela." po týchto slovách sa vytrepal z izby a behom zišiel po schodoch do chodby aby sa obliekol. Na to však na poslednom schode zakopol a spadol na nos. Klarisa sa rozrehotala.
,,Ešte sa tu zabiješ." Moon len pretočil očami a obul si topánky. Zakýval Klarise, vyšiel z domu a zatresol dvere. Klarisa vonku počula štartovanie auta a tak sa začala obliekať. Dala si na seba čierne nohavice čo včera a červené tričko. Šla do kúpeľne a začesala sa. Pomalým krokom zišla po schodoch do jedálne, nechcela zakopnúť tak ako Samo a začala si pripravovať raňajky. S raňajkami si sadla do obývačky pred telku a zapla ju.

Po raňajkách za sebou umyla riad a samozrejme, aj za Samom a poutierala riad. Po chvíli bolo na dvore počuť auto ktoré prichádzalo na príjazdovú cestičku a šuchot štrku. Klarisa šla rovno do svojej izby, prečo by šla za nimi? Aj tak oni prídu za pár minút za ňou či si niečo s nimi nezahrá. V izbe potichu zavrela dvere a ľahla si na posteľ. Zobrala si telefón a ani nevie na čo. Už len tak, zo zvyku, ako prvé otvorila Instagram a správy. 

Klarisa nemala ďaleko od pravdy. Za pár minút jej už niekto klopal na dvere.
,,Áno?" vysoký, hnedovlasý chalan vošiel ku nej do izby.
,,Čau Maty." pozdravila ho Klára a odložila mobil. Prišla ku nemu a priateľsky ho objala.
,,Ahoj. Tak, jak se máš?" opýtal sa a sadol si na posteľ. 
,,Ujde to. A čo ty? Kde je Vita a..." Klarisa sa zamyslela, nevedela ako nazvať Dejzra. ,,ten idiot?" dokončila napokon. Mattem sa zasmial.
,,Já se mám celkem fajn. A Vita a ten idiot," slová, ten idiot, zdôraznil a zasmial sa. ,,sou dole a něco dělají. Vita si šel zřejmě vybalit věci, a Dejzr, nebo jak si ho ty nazvala, ten idiot, dělá něco se Samem. Já se přišel zeptat, jesti si něco nezahraješ." a je to tu, pomyslela si Klarisa a v duchu sa smiala. 
,,A čo si zahráme? Fľaška ma už nebaví." Mattem sa zamyslel. 
,,A co Twister?" navrhol napokon a Klarisa prikývla. Spolu zišli dole a tam už boli chalani. 
,,Čau Kláro." pozdravil Vitaa a usmial sa na ňu. Ona mu úsmev opätovala a sadla si na stoličku.
,,Čus." Klarisa si Dejzrov pozdrav nevšímala a hrala sa s vlasmi.
,,Ehm, ahoj." zopakoval Dejzr, Klarisa len pretočila očami a otrávene odzdravila ,,Ahoj." Samuel si to všimol a začal: ,,Mám len jednu podmienku po dobu čo tu budete," všetci pozorne počúvali. ,,nebudete sa tu medzi sebou hádať a zamykať sa v kúpeľniach. A podkopávať nohy iným!" podotkol napokon a Dejzr sa zaškeril.
,,Takže, co si zahrajem?" opýtal sa napokon Vitaa.
,,Mě napadlo s Klárkou že by sme si mohli zahrát Twister. Co vy na to?" všetkým sa ten nápad páčil a tak Klarisa zbehla do svojej izby poň. 

V obývačke to rozložili na zem. Hra sa mohla začať.
,,Takže. Kláro, pravá ruka na červenou." povedal Dejzr a Klarisa to urobila.
,,Mattem, ľavá noha na zelenú." takto pokračovala hra, až dokiaľ sa nevedeli hýbať. Raz dokonca spadol Vitaa na hlavu. 
,,Jsi v pohode?" rehotal sa Dejzr.
,,Jo." aj Vitaa sa smial.
,,Teraz Samo, ľavá ruka na modrú." Samuel len vzdychol.
,,Veď ja sa tu už nemám ako hýbať! Spadnem!" len čo to dopovedal, spadol na nos.
,,Takže už zostal len Mattem a Klára. Takže Mattem, ľavá noha na žltú." on to bez problémov urobil a len sa zaškeril.
,,Klára, pravá noha na zelenú." Klarise sa podlomila ruka a spadla na chrbát. Začala sa smiať a ostatný s ňou.
,,Vyhráva Mattem." Mattem sa uklonil ale stále sa smial. Keďže už bolo niečo okolo 13:00, rozhodli sa ísť niekam najesť. 
,,Počkajte, idem sa prezliecť." zakričala Klarisa a chalani len zagúľali očami. Vzala si na seba modré rifle a biele tričko. (ja nie som ten typ čo by tu dával všelijaké obrázky ale toto som sem aj tak dala XD p. a.)


Pomaly zišla dole, obula sa a šla za chalanmi ktorý čakali vonku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pomaly zišla dole, obula sa a šla za chalanmi ktorý čakali vonku.

Nenávisť plná lásky - DEJRISA FFWhere stories live. Discover now