Dejzr ju v poslednej minúte zachytil. Len tak-tak.
,,MATTEME!! VITO! MOONE!" zakričal na kamošov. Tí neprichádzali. Klarisina ruka bola spotená a kĺzala sa z Dejzrovej.
,,Prosím len ma nepusti." panikárila pri pohľade na zem.
,,MATTEME!!! VITOO!! MOONEE!" zakričal znova hlasnejšie. Ani tentoraz však nikto neprišiel. Hrozilo že Klarisa spadne z výšky cca 100 metrov. Zdalo sa že oveľa viac. Klarise po tvári stekali slzy a Dejzr jej ruku držal len z posledných síl.Zrazu sa za nimi zjavil Vitaa s Mattemom a Moonom.
,,Volal si?" opýtal sa Moon ale pri pohľade na Dejzra ako len tak má ruku z kopca si uvedomil, že je to riadne blbá otázka. Šiel sa pozrieť koho drží. Keď si uvedomil, kto to je, začal panikáriť.
,,Pomůžete mi nebo tam budete jenom stát?!!" chalani neváhali a vytiahli Klarisu ktorá už skoro Dejzra pustila. Keď ju vytiahli, začala sa klepať.
,,Už je dobre Klári. Všetko je v poriadku." upokojoval ju Moon.
,,Ja ... skoro som ... mohla som ... spadlo to ..." koktala. Mattem ju objal.
,,Ja ... ďakujem Dejzr." dostala zo seba. Dejzr len prikývol a pochabo sa snažil usmiať.
,,Myslím, že by sme mali ísť domov," zval sa Moon. ,,Samozrejme, keď Klára bude vládať." dokončil. Klarisa len chabo prikývla a spolu si šli po batohy. Medzi časom sa Klarisa asi 3-krát potkla o vlastnú nohu ale vždy ju zachytil buď Mattem alebo Dejzr. Mattem vrhal na Dejzra vražedné pohľady.
,,Co je?" nechápavo sa pýtal Dejzr. Mattem len nadvihol obočie a pretočil očami, zrejme to malo byť pre Dejzra jasné ale on to nechápal. Keď už išli domov, Dejzr šiel vedľa Klarisi z pravej strany, keby náhodou spadla, a Mattem z ľavej.Po hodnej chvíli prišli domov. Cesta im trvala dlhšie kvôli tomu, že častejšie odpočívali. Raz si urobili 10 minútovú prestávku kvôli Dejzrovi a Mattemovi. Mattem tvrdil, že Dejzrovi nič neurobil ale Klarisa tvrdila že ho potkol. To malo za následky to, že Dejzrovi krvácal nos lebo spadol a nosom zaryl do zeme. Len čo prišli domov, Klarisa si odložila veci a šla sa osprchovať. Dejzr šiel do kuchyne pomôcť Moonovi a chalanom s obedom. Po chvíli vyšla z kúpeľne Klarisa s turbanom na hlave (ručník obmotaný okolo hlavy p. a.) v sivých teplákoch a bielom tričku. Aj tak vyzerala pekne a Mattem z nej nemohol odtrhnúť oči. Dejzr mu musel tlesknúť pred očami aby začal vnímať.
,,Idem si nachvíľku ľahnúť." povedala Klarisa a zazívala. Pomaly šla do svojej izby.Keď sa chalani najedli, bolo okolo pol štvrtej. Klarisa ešte stále spala. Moon podišiel ku Dejzrovi.
,,Počuj, chcem sa s tebou porozprávať." začal. ,,Osamote." dodal nakoniec. Dejzr len prikývol a šiel za Moonom.
,,Takže, cos chtěl?" opýtal sa Dejzr a podupával nohou.
,,Ja len že ... dík že si chytil Kláru. Vieš ... keby sa jej dačo stalo tak ... ja neviem." Dejzr nevedel čo povedať. Len nesmelo prikývol a chystal na na odchod. Vtom ho Moon zastavil.
,,Ještě něco?" opýtal sa a snažil sa aby neznel podráždene alebo nahnevane. Moon to našťastie zobral celkom v pohode.
,,Viem že sa ti páči Klára." Dejzrovi padla sánka.
,,Ne. Celkem a jistě ne. Pouze jsme se udobřili. To neznamená že se mi teď líbí Same. Jsme jen ... kamarádi." Dejzrovi to slovo "kamaráti" prišlo divné. Ešte ku tomu keď to povedal na Klarisu. Nikdy jej tak nepovedal. Samovi sa v očiach čosi zablyslo. Bol to triumf? Alebo niečo ako výsmech? Vyškieranie? Možno sklamanie? Dejzr to nevedel posúdiť.
,,Tak fajn. Len viem že Mattemovi sa páči sto percentne." dodal nenútene. Dejzra to trochu zaskočilo.
,,Jak to víš?" s odpoveďou sa Moon neponáhľal.
,,Náhodou som počul ako to preberá s Vitom tesne pred tým ako si nás zavolal." Dejzr stál v nemom úžase. Ani nevedel prečo ho to tak zaskočilo. To podivné správanie a tak. Už dlhšie Mattema podozrieval a tak ho divila jeho vlastná reakcia na to.
,,Tak, myslím že už môžeš ísť." povedal Moon a zasmial sa na Dejzra. On pomaly kráčal smerom ku schodom a namieril si to do Klarisinej izby. Chcel si ísť po veci a osprchovať sa.
,,Nejdeš se s námi podívat na film? Nebo zahrát flašku?" navrhol Vitaa. Dejzr len pokrútil hlavou a šiel do izby. Keď otvoril dvere, zbadal Klarisu spiacu na posteli. Vlasy jej padali do tváre a perina bola na zemi. Dejzr k nej podišiel a odhrnul jej vlasy z tváre. Keď sa jej dotkol, cítil, že je ľadovo studená a tak zdvihol perinu a prikryl ju.
,,Jakože kámoši." zašepkal, usmial sa a vyšiel z izby so svojimi vecmi.
ESTÁS LEYENDO
Nenávisť plná lásky - DEJRISA FF
FanficDejzr s Klarisou sa nenávidia od prvého stretnutia. Dejzr ju nenávidí rovnako ako Klarisa jeho a najradšej by sa pozabíjali. Nájdu si nakoniec k sebe cestu?