Keď už konečne dorazili na kopec, každý si už skoro vypil svoju vodu. Okrem Moona.
,,Samo? Požičiaš mi vodu?" opýtala sa Klarisa ktorá celú vodu vypila.
,,Tam aha," ukázal Moon na blízky potok, ,,je potok. Naber si vodu do fľašky a napi sa." Klarisa pretočila očami a schovala si do tašky fľašu. Dejzr k nej zrazu pribehol.
,,Napij se z mé." a strčil jej vodu do rúk. Len čo sa Klarisa stihla spamätať, Dejzr už sedel na pni stromu 5 metrov od nej. Otvorila fľašku a napila sa z tej málo vody čo tam bolo.
,,Dejzr! Chytaj!" zakričala na neho a hodila mu fľašku. Dejzr ju len-len chytil. Skoro sa skotúľala z kopca. ,,A ďakujem." dodala napokon a trochu sa začervenala. Moon si ju všimol.
,,Takže už konečne spolu vychádzate?" opýtal sa s nádejou. Klarisa len slabo prikývla za to Dejzr povedal že sa snažia.
,,Haleluja." zhodnotil Vitaa s Mattemom a vybrali si zo svojich batohov sendviče ktoré si doma pripravili. Klarisa hladná nebola a tak si položila batoh na zem, zobrala si telefón a slúchadlá a rozhodla sa že pôjde preskúmať okolie. Dejzr to spozoroval a pomaly sa vydal za ňou.
,,Kam jdeš?" opýtal sa s úsmevom.
,,Prejsť sa. Pridáš sa?" Klarisa ani nevedela ako ale povedala to. Dejzr sa na ňu udivene pozrel.
,,No ... tvárime sa že sme kamoši ... tak by sme ... sa mohli ísť prejsť ... nie?" zahovárala. Dejzr len súhlasil a spolu sa šli prejsť. Vitaa si toho všimol.
,,Hej! Maty! Podívej!" zaškeril sa a ukázal na Dejzra a Klarisu. Mattem sa obzrel za seba a úsmev sa mu vytratil z tváre.
,,Je ti něco?" opýtal sa Vitaa.
,,Ehm ... ne. V pohodě. Nepůjdeme si házet létajíci talíř?" Mattem chcel zmeniť tému a aj sa mu to podarilo. Vitaa s Moonom súhlasili. Mattem sa ešte obzrel za Klarisou a stisol pery.
Jenom se šli projít - vravel si v duchu.Klarisa si cestou pískala a podskakovala. Šli až narazili na skalný výbežok na ktorý si Klarisa postavila. Keď ste sa pozreli dole, videli ste pod sebou obrovskú trhlinu (dieru). Skala vyzerala byť pevná. Dejzr šiel za Klarisou a vytiahol si mobil.
,,Čo robíš?" opýtala sa Klarisa a pozerala na neho ako keby práve mal v ruke zbraň.
,,Chci si to vyfotit." a pár krát sfotil oblohu a trhlinu. Klarisa urobila to tiež. Dejzr odišiel z výbežku a začal fotky upravovať. Keď Klarisa dofotila, začula akési podivné praskanie. Skalný výbežok sa začal lámať...
,,DEJZR!" zakričala. Dejzr, ktorý tiež začul praskanie, sa rýchlo zdvihol a priskočil ku Klarise.
,,Skoč! SKOČ!!" kričal na ňu. ,,Chytím tě!" dodal. Klarisa chvíľu váhala ale potom si uvedomila že na to nie je čas. Skočila. Dejzr vystrel ruku aby ju zachytil. Klarisa jeho ruky tesne minula a padla...
(osravedlňujem sa žeje to také krátke ale pokračovanie sa už píše)
CZYTASZ
Nenávisť plná lásky - DEJRISA FF
FanfictionDejzr s Klarisou sa nenávidia od prvého stretnutia. Dejzr ju nenávidí rovnako ako Klarisa jeho a najradšej by sa pozabíjali. Nájdu si nakoniec k sebe cestu?