Naruto'nun ağzından,
Sabah uyandığımda karnımda bir sızı ile uyandım hayvan herif çok sert vurmuş olmalıydı. Yatakta doğrulup etrafıma baktığımda banyo olduğunu gördüm.
Banyoya girip güzelce elimi yüzümü yıkadıktan sonra üstümü değiştirmek için dolabı açıcaktım ki içeri efendim girdi.
Sasuke: Bu gün misafirlerimiz var servisi sen yaparsın
Başımla onu onaylayıp gitmesini bekledim ama o gitmedi. Elindeki paketi bana uzattı
Sasuke: Bunları giy
Naruto: Peki efendim
Efendim odadan çıkınca paketi yatağın üzerine koyup açmaya başladım. İçindeki kıyafete bakınca küçük çaplı bi şok geçirip göz devirdim.
Buradan bir an önce kaçsam iyi olurdu bu sersem " Efendim'in " ne yapacağı belli olmuyordu.
Verdiği kıyafetleri giyip aynada kendimi kontrol ettim cidden çok utanıyordum onca kişinin içine böyle çıkmaya.
Efendim bana aşağıdan seslenince eteği çekiştire çekiştire aşağı indim.
Yemek yiyen herkesin gözü bana dönünce daha da çok kızarmıştım kim bilir neler düşünüyorlardır.X: Bu cidden çok tatlı bir köpecik
L: Aynen öyle ödünç alabiliyor muyuz
U: Bir erkeğe göre çok ince hoşuma gitti
Ve daha böyle saçma salak sözleri ile geçti yemekleri. Efendim'e bakınca yüzününün solduğunu görmüştüm sorun neydi ki? Beni görünce kaşlarını çattı bu benim yutkunmama sebep olurken konuştu.
Sasuke: Tatlıları getir
Başımla onaylayıp mutfağa doğru gittim evi gezerken mutfağı görmüştüm. Mutfağa girdiğimde bir kaç kişi vardı tatlıları tepsiye koyuyorlardı. Tepsiye konulan tatlıları alıp içeri görürdüm ve herkesin önüne koydum.
Birisinin inadına çatalını düşürdüğünü görmüştüm amacı neydi bunun?
X: Aah çatalım düşmüş alır mısın?
Bana seslendiğini anlayınca göz devirip masanın altına eğilerek çatalı alıp ona verdim.
X: Kirlenmiş buu
Dişlerimi sıkıp mutfaktan yeni çatal getirdim.
Sasuke'nin ağzından,
Naruto'nun rezil olması lazımdı ama aksine herkes onu beğenmişti derin nefes verip inadına çatalını düşüren iş ortağıma baktım. Her ne kadar Naruto benim için bir köle olsa bile her kölemi başkalarından kıskanırdım.
Onlar benim kölelerim sadece benim.
Yemek nihayet bitince Naruto hepsini güler yüzüyle uğurlamıştı ve benim hâlâ sinirim bozuktu. İçki alıp odama çıktım.
Sarhoş olmuştum ve sinirimi çıkartmam lazımdı.
Sasuke: NARUTO
Naruto'nun ağzından,
Efendim'in bana seslenişini duyunca hizmetçi kıza yardım etmeyi bırakıp yukarı çıktım. Odasında olduğunu görünce içeri girdim.
Sasuke: Kapıyı kapat.
Şüphelensem de onun dediği gibi kapıyı kapatmıştım.
İçkiyi bir kez daha kafasına dikip beni yanına çağırmıştı.Dediği gibi önünde durdum.
Naruto: Sorun ne efen-
Efendim beni kucağına çekince gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.
Sasuke: Eğlendir beni
Naruto: nE
Ellerini eteğin altından kalçalarıma getirince yutkunup üzerinden kalkmaya çalıştım.
Sasuke: Debelenme!
Omuzlarını sıkıp beni bırakmasını söyledim ama nafile bırakmamakta ısrarcıydı.
Beni yatağa yatırıp üstüme geçti, ardından da boynumu sertçe emmeye başladı saçlarından tutup kafasını geri çekmeye çalışıyordum ama o inatla daha sert dişliyordu. Boynum çok acıyordu gözlerim dolmaya başlamıştı.Naruto: Bırak beni!
Efendim boynumu kanatınca geri çekilip kanımı emmişti. Göz yaşlarımı serbest bırakırken işi bitince üzerimden kalkmıştı.
Sasuke: Umarım senin gibi bi aptalla ilişkiye gireceğimi düşünmedin
Göz yaşlarımı silip elimi boynuma koyduğumda daha da çok yanmaya başladı.
Sasuke: Odana git
Dediğini yapıp odama gidip aynada boynuma baktım çok canım acıyordu. Üstümdeki kıyafetleri çıkartıp pijamalarımı giydikten sonra banyoda boynumu yıkayıp havlu ile silmiştim.
Ardından içeri geçip yatağıma uzandım. Örtüyü iyice kendime çekip göz yaşlarımı serbest bıraktım.
———-
Günaydınke
( ͡° ͜ʖ ͡°)
꧁yazar-kun꧂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köle | NaruSasu
FanfictionBarda günlük harçlığını çıkartan Naruto hiç beklemediği bir anda yerinden edilmişti. Uke : Naruto Seme: Sasuke