Yᴀᴋᴍᴀʟɪ Bɪ̇ʀ Bᴏ̈ʟᴜ̈ᴍ • 15

5.3K 282 518
                                    

6 gün sonra,

Bu gün düğün günümüzdü ve ben ne yapacağımı bilmiyordum. Duygularım o kadar çok karışıktı ki, bir erkeğe aşık olabilir miydim ki?

Hazırlandığımda kendimi son kez kontrol edip aşağı indim, Naruto'nun gelmesini beklerken içim içimi yiyordu adeta.

Naruto'nun ağzından,

Sasuke bu gün evleniyordu ve benim nedensizce canım acıyordu, yutkunurken zorlanıyordum. Gözlerimin dolduğunu fark edince elimle silip umursamamaya çalıştım. Zaten ben geçici bir süre için buradayım sonra buradan gideceğim.

Kendimi aynada kontrol edip parfümümü sıktıktan sonra tekrar gözlerimi silip aşağı indim Sasuke'ye baktığımda nedensizce daha çok canım yanmaya başlanmıştı. Neden böyle hissediyordum ki?

Sasuke geldiğimi görünce bir süre beni süzüp arabaya doğru yürümeye başladı, ben de onun peşinden gidip yanına oturdum.
Şoför düğün salonuna sürerken yağmur yağdığını fark ettim anlaşılan bu gün sadece ben değil gök yüzü de ağlıyordu.

Vardığımızda şoför ikimize de şemsiye çıkartıp kapıyı açmıştı. Düğün salonuna girdiğimizde her yer çok kalabalıktı.

Sasuke: İstediğin bir yere otur

Başımla onaylayıp orta sıralardan birine oturdum. Garsonlar herkese yiyecek içecek getirirken yaklaşık 15 dakika sonra müzik eşliğinde Sasuke ve Nişanlısı merdivenlerden inmeye başlamıştı.

Önümdeki sudan bir yudum alıp onları izlemeye başladım. Masaya oturduklarında nikah memuru boğazını temizleyip şahitleri çağırmıştı, şahitler de oturduktan sonra nikah memuru konuşmaya başlamıştı.

Gözlerim dolarken Sasuke'nin etrafa baktığını fark etmiştim. Göz göze geldiğimizde gözlerimi kaçırıp başka yerlere bakmaya başladım.

Nikah memuru kadına soruyu sorunca Sasuke'ye bakıp gülümsemiş ardından da evet diye bağırmıştı. Herkes alkışlarken ben ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.

Sıra Sasuke'ye gelince dayanamayıp oturduğum yerden kalktım ve koşarak düğün salonundan çıktım. Hava soğuktu ve yağmur şiddetini arttırmıştı.

Hâlâ koşuyordum ve durma gibi bi niyetim yoktu. Kurtulmuştum belki de ha? etrafıma baktığımda hiç bir yer tanıdık gelmemişti. Biraz daha koştuktan sonra yorulmuştum. Kendimi dar bir sokağa atıp yere çöktüm.

Tuttuğum göz yaşlarımı bırakıp ağlamaya başladım ben Sasuke'ye tutulmuştum ve bunu yeni anlıyordum, ama o evleniyordu ve ben hiç bir şey yapamamıştım.

Sasuke'nin ağzından,

Sıra bana gelince mikrofonu kendime çektim herkes evet dememi bekliyordu ama benim gözlerim Naruto'yu arıyordu oturduğu yerin boş olduğunu görünce endişelenmiştim, nereye gitmişti o?

Nişanlısı: Bitanem? bir sorun mu var

Dediğini görmezden gelip Naruto'yu aramaya devam ettim ama o gitmişti. Korkudan kalbim hızlıca atmaya başlarken herkes benden bir cevap bekliyordu.

Sasuke: B-ben

Yutkunup Nişanlıma baktım, hayır onunla evlenemezdim hazır değildim ben, ben onu sevmiyordum. Ben Naruto'yu seviyordum.

Sasuke: hayır ben-

Sasuke: Ben evlenemem

Herkes özellikle de " Eski " nişanlım bana şaşkınca bakıyordu, onları umursamayıp ayağa kalktık ve düğün salonunun çıkışına doğru koşmaya başladım.

Eski Nişanlısı 😔: SASUKE NEREYE!

Düğün salonundan çıktığımda etrafıma baktım nereye gitmişti ki? Eski nişanlımın da ayağa kalkıp bana doğru koştuğunu görünce hemen gitmem gerektiğini anlayıp koşmaya devam etmiştim.

Oradan uzaklaştığımda Naruto'ya seslenmeye başlamıştım. Lütfen beni bırakmış olma lütfen..

Sasuke: NARUTO!

Avazım çıktığı kadar bağırırken Naruto'dan hiç bir iz bulamamıştım. Gözlerim dolmaya başlarken kendimi tutamayıp ağlamaya başlamıştım.

Sasuke: NARUTO NERDESİN?!

———

Aga b Saskeye de yakalım

¯\_(ツ)_/¯

꧁Yazar-kun꧂

Köle | NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin