Sasuke'nin ağzından,
Sabah başımdaki iğrenç sızı ile uyanmıştım. Dün olanların sadece bir kısmını hatırlıyordum, Naruto'ya mı saldırmıştım ben?
Onu kontrol etmek için ayağa kalkıp odasına girdim. Kafasına kadar yorganı çekmişti, yorganı tutup indirdiğimde kurumuş göz yaşlarını ve boynundaki yara izini gördüm. Onu ben mi yapmıştım? dediğim gibi yarım yamalak hatırlıyordum.
Odasından çıkıp görevlilerden birine Naruto'nun boynuna bakmasını söyledim ve ardından giyinip şirkete gittim.
Naruto'nun ağzından,
Uykumun arasında dürtülüyordum ve bu benim en sevmediğim şeydi.
X: Hadi kalkın lütfen efendimiz yaralarınızı sarmamı istedi
Duyduğum sesle gözlerimi aralayıp yatakta oturur pozisyona geldim. Boynumu gösterince dün geceyi hatırlayıp dişlerimi sıkmıştım.
Hizmetçi boynuma pansuman yaparken canım acıyordu sanki vahşi bir hayvan tarafından ısırılmıştım. Gerçi o vahşi bir hayvan sayılırdı bence.
Boynumu sardıktan sonra odadan çıkmıştı.
Ben de elimi yüzümü yıkayıp üstüme bir şeyler geçirip aşağı inmiştim. Karnım çok açtı ve " Efendim " evde yoktu. Korumlara acıktığımı söyleyince bana mutfağı işaret etmişlerdi.Oh bunu onlar istedi, mutfağa girince dolabı açtım. Gördüklerimle adeta gözlerim parlamıştı her şey vardı hem de her şey özellikle de ramen!
Rameni çıkartıp hemen pişirmeye koyuldum.
Sasuke'nin ağzından,
Yeni gelen ortağımızla konuşuyorduk ve cidden bu çok sıkıcı geçiyordu.
Ortağımızın adı Yato'ydu uzun zamandır arkadaştık ve ona biraz da olsa güveniyordum.Telefonum birden çalınca konuşmasını bölüp açtım.
C: Efendim Naruto'nun yarasını sardık
Sasuke: Tamam
Dedikten sonra telefonu kapattım Yato ise terlemeye başlamıştı yutkunduğunu duymuştum. Tek kaşımı kaldırdım ve sordum
Sasuke: Sorun ne?
Yato: Naruto mu?
Sasuke: Evet?
Yato zoraki gülümseyip bakışlarını kaçırmıştı Naruto'yu tanıyor muydu ki?
Yato'yla yakın olsakta bana bir kez ihanet etmişti ve o zamandan beri eskisi kadar güvenmiyordum.
Naruto dediğimde bu kadar tedirgin olduğuna göre kesinlikle bir şeyler vardı.Eve döndüğümde Naruto'yla konuşup yanıma asistan olarak almayı düşünüyordum. Bakalım Naruto'yu gördüğünde ne tepki verecekti?
Yato konuyu değiştirmeye çalışıyordu ve ben de şüphelenmesin diye ona izin verip konuyu değiştirmiştim. İkimiz anlaştıktan sonra imzaları atıp Yato'yu uğurlamıştım.
Neden Naruto'yu duyunca bu kadar çok tedirgin oldu hâlâ aklım almıyordu ve içim içimi yiyordu.
Kapı çalınca gelmesini söyleyip geriye yaslandım çalışanlarımdan biri gelip önümde eğildi.X: Efendim barın sahibi buradan yaklaşık 1 hafta önce gitmiş.
Dediği şeyle sinirlerim daha da tepeme çıkmıştı.
Sasuke: Hiç bir ipucu iz falan yok mu?
X: Şimdilik bulamadık efendim araştırıyoruz eğer bulursak size haber vereceğiz.
Başımla onaylayıp derin bir iç çektim.
Sasuke: Bana kahve getir şekersiz olsun
Önümde eğilip odamdan çıktıktan sonra elimdeki kalemi kırıp yere atmıştım nasıl kaçtı o?
Naruto'nun ağzından,
Evin altını üstüne getirince yorulup odama çıkmıştım.
Önceki pijamalarım kirlendiği için çamaşır makinesine atıp başka bir pijama seçmiştim.Hava kararıyordu ve hâlâ efendim gelmemişti yalnız yatmaktan korkuyordum özellikle de bu ev çok karanlıktı. En azından Efendimin yan odada olmasını bilmek biraz da olsa içimi rahatlatıyordu.
Gecenin ilerleyen saatlerinde çalan kapı ile irkilip kafamı kaldırmıştım her taraf çok karanlıktı ve ben çok korkuyordum. Örtüyü kafama kadar çekip gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım.
—————
Annem hint dizisi izliyodu adı Masum çok saçma çıldırıcam
(ง'̀-'́)ง
꧁yazar-kun꧂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köle | NaruSasu
FanfictionBarda günlük harçlığını çıkartan Naruto hiç beklemediği bir anda yerinden edilmişti. Uke : Naruto Seme: Sasuke