Bᴇɴɪ̇(ᴍ)sɪ̇ɴ • 17

6.2K 258 807
                                    

Duyuruğ!!

Beylerğ bu fic bitince başka fice başlıcam o ficde naruto mal olmiçak baskın olçak ama uke olçak bir sürü küfür ve dalga olçak muck

——

Sasuke'nin ağzından,

Naruto itiraf ettikten sonra onu kucağıma alıp yukarıya çıkarttım, odama girip kapıyı kapattıktan sonra onu yatağa bırakıp üzerine geçtim.

Sasuke: En son cezadan bahsediyorduk?

Naruto: Yavaş amına koyayım daha yeni itiraf ettik sen de ne göt meraklısı çıktın

Söyledikleri beni şaşırtırken yutkunmuştum, bu zamana kadar Naruto gözüme çok saf ve masum gözükmüştü.
Şaşkınlığımı üzerimden atınca konuştum.

Sasuke: Bunun için de ceza alıcaksın

Sasuke: Babacığınla konuşma tarzın hiç hoş değil

Naruto: Efendime ne oldu?

Sasuke: Efendin artık babacığın, kedicik..~

Ona kedicik demekte haklıydım kedi gibi bıyıkları vardı ona çok yakışıyordu.

Naruto tekrar kızarmaya başlarken gülümseyip yanağından öptüm.

Sasuke: Tamam hadi cezanı biraz indire-

Naruto: Cezalandır beni babacık

Günün 2. şokunu geçiriyordum Naruto neler söylüyordu öyle?

Sasuke: İçinde neler tutmuşsun sen öyle..

Naruto: Ne sandın yarrram

Naruto'ya artık şaşıramıyordum n'olmuştu bu çocuğa?

Sasuke: Ne içtin?

Naruto: Bir şey içmedim ama sanırım canım süt çekmeye başladı

Birden üzerime gelip kucağıma oturunca gözlerim fal taşı gibi açılmıştı

Naruto: Ama sen onu bana verebilirsin~

Sasuke: Uhm sanırım korkmaya başladım

Naruto: E bundan sonra böyle paşam alışırsın

Yutkunup Naruto'ya bakarken o gülmeye başlamıştı.

Naruto: Şaka yapıyorum

Gülmeye devam ederken rahat bir nefes verip üzerindeki gömleğin düğmelerini yavaşça açmaya başladım.
Tamamını açınca gömleğini omuzlarına kadar indirip sağ meme ucunu emmeye başladım.
Boşta olan ellerimi Naruto'nun beline   koyup iyice kendime çektim.

Meme ucunu ısırdığımda sesli bir şekilde inlemişti, aynı işlemi diğer tepeciğe de yapıp gömleğini tamamen çıkarttım.

Ellerimi şortunun içine sokacakken beni durdurup tişörtümü çıkartmıştı, tek kaşımı kaldırıp onu izlerken o kucağımda geriye gidip karın kaslarımı emmeye başlamıştı.

Yaptığı şeyle boğuk bi inleme bırakıp onu izlemeye devam etmiştim.

Emmeyi bırakınca yataktan kalkıp bana yatağın kenarına oturmam için işaret vermişti.
Yatağın kenarına oturup tekrardan knu izlemeye koyulmuştum.

Pantolonumla beraber boxerımı indirdiğinde nedensizce utanmıştım, bana göre biraz hızlıydı?

Penisimi görünce geri adım attığını görüp gülmeye başlamıştım.
Şaşkınlığını üzerinden atınca penisime yaklaşıp ucundan öptü. Bu yaptığı şey beni tahrik ederken daha fazlasını istiyordum.

Penisimin yarısını ağzına alıp emerken alt dudağımı ısırmıştım, tamamını almasını istiyordum ve ben sabırsızdım. Ellerimi saçlarına götürüp bir anda kendime çektiğimde gözlerinin dolduğuna şahit olmuştum.

Penisim boğazına değerken tekrardan inlemiştim. Gel gitlerine devam ederken penisim sızlamaya başlamıştı, zaten fazla dayanamayıp ağzına boşalmıştım.

Naruto'nun ağzından,

Dudaklarımı yaladıktan sonra ayağa kalkmıştım, kalktığım gibi beni yatağa çekip altına almıştı ardından da bacaklarımı aralayıp elini şortuma atmıştı.

Elini şortumun içine sokup kalçalarımla oynarken ben sadece penisine bakıyordum, anlaşılan bu gün canım çok yanıcaktı..

Şortumu bacaklarımdan ayırdıktan sonra iç çamaşırımı da indirip dilini deliğime konumlandırmıştı, yaptığı hareketle nefesim kesilirken sıra bendeydi.

Saçlarından tutup kafasını deliğime bastırdığımda inlemişti.
Derin nefesler almaya başlayıp onu izlerken o diliyle ileri geri yapmaya başlamıştı.

Deliğimle işi bitince kafasını kaldırıp parmaklarını ağzıma yaklaştırdı.

4 Parmak görünce şaşırmıştım normalde 2 parmak kullanmıyorlar mıydı?

(Elini sokaydın saske)

Naruto: 4 parmak niye?

Sasuke: penisimin büyüklüğüne göre genişletiyorum

Dediği şeyle yutkunup parmaklarını tek tek emmeye başladım, işim bitince geriye çekildim.
4 parmağını birden sokunca odaya büyük bi çığlık bırakıp inlemeye başladım.

Naruto: A-AAH- Sasuke çok a-acıyo!

Dediğime aldırmayıp gel git yapmaya başlamıştı, gözlerim dolmaya başlamıştı ve benim deliğim resmen alev alıyordu.

Sasuke genişlediğini düşünüp parmaklarını çıkartınca rahatlamıştım, ama kısa sürmüştü. Penisini konumlandırıp hızlıca giriş yaptığında bu sefer tekrar çığlık atmıştım.

Naruto: H-HAYVAN!

Sasuke gülüp gel gitlerine başlarken ben tırnaklarımı sırtına batırıp kendime ait izler yapmaya başlamıştım.

Alışmam için yavaştan başlamıştı o yüzden canım o kadar çok yanmıyordu Alışınca ona hızlanmasını söyledim.

Yavaştan hızlanmaya başlayıp zevk noktamı armaya başlamıştı, ben derin nefesler eşliğinde inlerken o zevk noktamı çoktan bulmuştu.
Zevk noktama vurduğu an daha sesli inleyip bunu belirtmiştim.

Zevk noktamı sert bir şekilde ezerken zevkten ağlamaya başlamıştım.

Naruto: D-Daha A-AAH HIZLI

Daha da hızlanırken penisim sızlamaya başlamıştı.

Naruto: G-geliyorum

Elini penisime atıp çekiştirirken içimdeki gel gitlerini hızlandırıp içime boşalmıştı, ben de boşalınca penisini deliğimden çıkartıp yorgun bedenini yanıma atmıştı.

——-

Bu smut pek içime sinmedi ama üşeniyom tekrar yazmayan hehe 🤪

꧁yazar-kun꧂

Köle | NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin