1.fejezet

388 17 10
                                    

Végre meghoztam az első fejezetet. Sokak örömére. 😄 Láttam egy filmet és gondoltam próba szerencse. 😀 Nem veszítek semmit. Tudom ez most rövid, de úgy gondolom, ez így jó. Ennek a sztorinak nem számítok hosszú történetet. Ennek rövid fejezetei lesznek. ☺️ Remélem azért így is tetszeni fog nektek. ♥️

 Még valami..ha ezt a sztorit befejeztem,csak azután folytatódik a Nincs menekvés. Ne haragudjatok meg érte. Ígérem nem fogtok csalódni. 😉

Jó olvasást!️♥️

3 hónappal ezelőtt...

Éjszaka közepe van. Csak a lámpák világítják be az utcákat. A távolban hangos zene szól. Valahol buliznak és nem is kevesen. Egy férfi fekete vastag kapucnis kabátban siet, hogy bejusson abba a buliba. Mit sem sejtve arról, hogy követik. Hangokat hall. Becsapódik előtte egy kisebb szigony, amin lecsúszik egy fekete ruhás ember. Arca el van takarva, csak a szemeit lehet látni. Megfordul, de már késő. Leütik és elterül. Lehúzza a maszkot magáról. Barna haja és fekete szemei meglátszik a lámpa fényében. Ő egy titkosügynök. Átkutatja a férfi zsebeit és megtalálja, amit keres. Egy chip..de mire való? Mihez kell? Kérdések hada merül fel benne. Rossz érzések veszik körül. A szerkezet megcsillan a lámpák fényében. Hirtelen motorok zaját hallja meg. Bajban van, ez a kettő a banda tagjai. Vérszomjasak és nem ismerik a könyörületet. Gyorsan zsebre vágja a chipet és menekülni kezd. Fut az életéért, de ajtóba ütközik. A zsebéből előkap valami szerkezetet, amivel megfúrja a zárat, így kinyílik az ajtó. Gyorsan besiet az ajtón, ami a becsapódástól visszazáródik. Kifújja a bent tartott levegőt a tüdejéből. Lerázta őket egyenlőre.

Meglátja a tömeget. Hatalmas a hangzavar. Ez egy rock koncert. Lángok csapnak fel a színpad körül. Mindenki ugrál a színpad előtt, sikítozva és ordítozva. A falak téglából állnak, akár egy pince. Villogó fényekben lehet csak látni. A hangulat őrületes. Vadállatok. Lökdösik egymást nem számítva arra, ha valaki megsérülne. Nekik csak a buli a fontos. Ilyen a koncert. A Shinigami pontosan ilyen emberekből áll. Nem számít nekik az emberi élet, akik bármit megszegnek halállal fizetnek érte. Kegyetlenek. Az üldözők idegesen csapnak az ajtóra. Előveszi mobilját felhív valakit. A bandavezért.

-Kare wa haitta!! (Bejutott!) -szólal meg. A vezér fent egy erkélyről figyeli a koncertet, itallal a kézben. A haja fehér, szemei lilák. Ő Hidan. A nyakában egy fura lánc lóg. Olyan alvilág szerű. A férfi megjelenése tekintélyt parancsoló. Mindenki megadja neki a tiszteletet. Mellette ül egy lány, aki nem szól semmit csak figyeli az eseményeket. Gyönyörű rózsaszín haja és smaragd, vad tekintete őrjítő a férfiakra. Fekete ruhában, feltett lábakkal az ülőgarnitúrán. Egyik kezével megtámasztva magát. Rózsaszín derékig érő haja, féloldalasan omlik a vállára. Ajkain vörös a rúzs, akár a vér. Ő csak figyeli a bulizókat szótlanul. Hidan lenéz az erkélyről és meglátja a férfit.

-Sodesu ka (Látom). - válaszol majd leteszi. -Asuma! Itami ni kiwotsukero! (Intézd el) -kiálltja ránézve az említettre. Asuma kiveszi szájából a cigit és fülére teszi, majd előveszi a fegyverét.

Ügynökünknek át kell verekednie magát. Nem könnyű, de neki vág. Elindul a tömeg felé. Utat keres. Mielőbb a színpadhoz akar érni. Közben ők is bejutottak, akik eddig a nyomában voltak és tömegen keresztül üldözik őt. Mindenkit arrébb lökdösnek, hogy utat vágjanak maguknak. Hirtelen lelassul a zene...ügynökünk a chippet nézve halad a színpadhoz. Már nincs messze. Eközben Asuma készen áll a lövésre. Becélozza a színpadot, ahova tart a férfi.

Aztán egyszer csak újra bedurvul a zene. Hatalmas ordítások. Tombolnak. Élvezik a bulit. Az ügynök odaérve felhúzza magát a zenészek mellett a színpad szélén. Nem tudja hova nézzen. Asuma pedig erre várva, meghúzza a ravaszt. A férfi meghalt. A teste a tömegbe esik. A bulizok, azt gondolják, hogy biztos zene miatt dől be közéjük. majd ledobják a földre. Közben utolérik és visszaszerzik, amit akarnak.

-Totta! (Megvan) -kiálltva mutatja fel neki a cuccot. Hidan elmosolyodik és elégedetten felhajtja az italát. Elégedett a látvánnyal. A lányra néz,de ő elfordul.

3 hónappal később..

Messze Los Angelesben a NSA ügynöke Obito, belép a titkos bázisukra. Talpig öltönyben. Fekete haja és szemei elszántságot tükröz. Bal arca sérült és roncsolódott. A hazáját védte ezzel az árral. Az épület biztonsággal fedett. Arc felismerővel. Csak is azok jutnak be, akik neki dolgoznak. Új tervvel állt elő. Megfogja győzni őket, hogy ideje stratégiát váltani. Amikor belép a bázisra meglátja 2 kollégáját, akik az utolsó adatokat vizsgálják az ügynöküktől mielőtt meghalt. A monitor molekulákat mutat.

- Fogalmam sincs mi lehet ez. De nem jelenthet jót az biztos. -mondja Sora. Tanakodva, a másik is fejet ráz. Ekkor megjelenik Obito.

- Ez egy komplexmolekula részlete. A Shizukana japán egyfajta biokémiai fegyver, amely eltűnt a háborúk során. Elsüllyedt azóta színét se látták. - szólal meg Obito.

-Mit keres itt? -kérdezi Lee undorral a hangjában.

-Én hívtam ide. 5 ügynökünk veszett oda, jól jön a segítség. - válaszolja Obito védelmére kelve.

-Az ügynökeinket Shinigami99 nevű csapat ölte meg. Volt elit katonák. Azonnal felismerik, a titkosszolgálat képzés nyomát. Uraim, ideje valami új tervvel próbálkozni. -Obito elővesz egy pendrive-ot és behelyezi a gépbe. A monitoron emberek képei jelennek meg.

-Ezek kik? Nem a mi embereink. Honnan vannak? Tőletek? -kérdezi idegesen.

-Nem,civilek. -válaszol Obito. - Bűnözök, zsoldosok és bérgyilkosok. Legmélyebb alvilág legjobb elitjei.

-Szóval az emberiség mocska. -böki ki Sora a nyílvánvalót.

-De programozhatók, megfizethetők, megbízhatóak és hatékonyak. Most éppen rájuk van szükségünk. Dobjunk, még egy egeret a kígyók közé? Vagy engedjük közéjük a mi kígyónkat hadd másszon közéjük? 

Vajon mi lesz a döntésük? 

Légyszi nem öljetek meg. 🤣🤣 Remélem tetszett. A következő rész már kicsit izgalmasabb lesz. 🙂 Puszi mindenkinek. ♥️

Elégve..Where stories live. Discover now