2.fejezet

225 16 22
                                    

Helló! 😁 Meghoztam a következő fejezetet. Sajnálom, hogy ilyen lassan hozom de végre van munkám és emiatt kevesebb időm van írni.. 😔 Remélem azért tetszeni fog! ♥️

Jó olvasást! ☺️♥️

Kaszkadőr. Egyesek szerint a kaszkadőr a veszélyes mutatványokat előadó hivatásos szakember megnevezése. A kaszkadőrök egy része úgynevezett kaszkadőrshow-kon lép fel, melyek során közönség előtt mutatnak be veszélyes jeleneteket. Ez lehet például robbantás, tűz, fegyveres küzdelem, autós és motoros mutatvány. A kaszkadőrmutatványok egy része nem olyan veszélyes, mint amilyennek tűnik, mivel a szakemberek a megfelelő biztonsági óvintézkedéseket is megteszik, más mutatványok azonban valóban életveszélyesek lehetnek. Egyes filmeken kaszkadőrcsapatok dolgoznak, amelyeket kaszkadőrkoordinátor irányít. De egy férfi nem ezért él. Uchiha Sasuke megszállottja ennek a dolognak. Ahogy elönti a testét az adrenalin érzése, leírhatatlan. Ezzel most is így volt. Ismertető jele, a tarkóján lévő tetoválás az Uchiha jel 3 kígyóval átszőve.

Fülébe jutott a hír, hogy az amerikai miniszterelnök, Orochimaru megszáll egy 5 csillagos hotelban. Milyen jü neki nem? Más pénzéből szórakozik. Megleckézteti egy kicsit. De mivel? Gondolkodott. Belopódzott a szállodába egy álruháért, felvette és kiment, hogy fogadhassa őt. A fejére húzta a csukját, nehogy meglássák, ki is ő valójában.

Hamarosan meg is érkezett az említett. Piros Corvette-jével leparkolt a bejárat előtt. „Bingó! Meg is van mit teszek. „Kiszállt egy csinos fiatal hölggyel. Szőke haja lazán omlott a vállára. „Hát biztos nem a felesége." -gondolta magában a fiú. A férfi volt vagy 50 körüli. Sasuke odasétált vendégfogadónak álcázva magát.

-Na végre ideért. Honnan jött a Mexikói pusztából? Jó, nem akartam megbántani. Árnyékba parkoljon,a naptól kifakul a színe. Érti, amit mondok? -kezébe nyomta a slusszkulcsot. -Sokba kerül a magadfajtának. -hangjában hallani lehetett az undort. Mindenki nagy tisztelettel fogadta. Sasuke csak erre várt. Beült a kocsiba és elhajtott. A miniszter rögtön tárcsázni kezdte a rendőrséget. -Halló! Itt Orochimaru a kaliforniai szenátusból. Elrabolták a kocsimat!

Sasuke pár méterre megállt, míg a haverjai felszerelték a kocsit kamerákkal. Minden egyes pontból látni kell az akciót. Majd mikor végeztek, egyből tovább is hajtott. A távolba már hallani lehetett a szirénákat. -Piros Corvette, álljon meg! -kiabálták neki a megafonon keresztül.

Sasuke elnevette magát. A kamera felé fordult és beszélni kezdett. -Persze. A majmok azért nyüzsögnek, mert elkötöttem egy verdát. Eszemben sincs megtartani, ez a szar nem az esetem. Japán szenátoré. Emlékeztek, ő az aki beakarja tiltani a rockzenét mert neki nem tetszik. Ez művészet Orcsimarcsi! -kiáltotta a kamerának. -Rontja hazánk ifjúságának inteligenciáját. Ugyan, már ember. Jobban hülyítenek az iskolák. Rossz ember vagy barátom, és tudod mit érdemel az, aki rossz? Büntetést. Figyelj, most elviszlek az Uchiha zónába! -elővette a vokitokiját és jelzett a többieknek. -Itt Piroska nyomomban a farkasfalka. -Épp kilométeres magasságú hídon ment, amikor meglátta a célt. Egy ugrató le a mélységbe. Meg meri tenni? Az ugrató irányába fordította a kormányt. Felugrott az ülésre és egyenesen a szakadék felé ugratott. A kocsi repült lefelé. Mérhetetlen magasság a föld és közte. Sasuke felállt és mint aki szörfözik, úgy zuhant lefelé a kocsival együtt. Az adrenalin teljesen elöntötte a testét. Mikor eljött a megfelelő idő, kiugrott. Még egy darabig zuhant lefele, majd kinyitotta az ejtőernyőjét. A kocsi zuhant tovább, és földre érkezésnél felrobbant. Hatalmas lángokban égett. Sasuke szép lassan földet ért, ahol már vártak segítői. Levette magáról az táskát és az ernyőt. Eközben a fiúk gyorsan lekapták a kocsi roncsáról a kamerákat. A rendőrök oda szaladtak a híd korlátjához. Értetlenül nézték, hogy mi történt. Sasuke felnézett és bemutatva felkiáltott nekik. -Pá skacok! Jó volt veletek. -nevetett, majd bepattantak egy másik kocsiba és elhúzták a csíkot.

...

Estefele Sasuke elment a rejtekhelyükre. Leszállt a motorjáról majd a liftet kezdte keresni. Mikor megtalálta, beszállt és felment vele. Mikor felért, kilépett és az akasztóra aggatta a bőrdzsekijét. Amikor felkapcsolta a villanyt hatalmas kiabálás fogadta. Hangos zene szólt. Elmosolyodott. Bulit szerveztek neki. Újabb őrültséget alkotott mindenkinek.

-Nagy voltál! Király vagy haver. -pacsizott le vele egy srác. -Hogy áll az új mutatvány amiról annyit beszélnek..összehoztad? -kérdezte kíváncsiskodva.

-A superman repülést motorba kapaszkodva? Még finomítom. -nevetett. Majd tovább ment. Ninahoz ment, aki az úgymond menedzsere. A lánynak fekete rövid haja volt.

-Beszélnünk kell. Ez fontos. Amíg szerzek pénzt a következő forgatásra, húzd meg magad. -mondta kedvesen.

-Mióta érdekel téged az üzlet? -nevetett.

-Komolyan, amíg elsimítjuk a balhét utazz el. -Sasuke átkarolta a nyakát. -Csajozz, élvezd az életet addig máshol. Van egy underground oldalam, amihez friss fájlok kellenek. Mit tegyek ha lesittelnek téged.

-Azt láttad már. -mutatott a képernyőre, ahol mai trükkjét vetítette le. Nina csak forgatta a szemét.

-Nem érdekel. Hallgass rám. -kérlelte. Sasuke elvigyorodott és széttárta karjait.

-Engem nem kapnak el! -mondta ordítva. Ekkor berobbant a rejtekhely oldala. Mindenki síkitva elmenekült. Kivéve Sasuke. Felemelte kezeit az égbe. -Jó, jó lehalkítom a zenét. -mondta nekik nyugodtan.

Előre lépett egy katona és meglőtte valami kábító lövedékkel. Sasuke megfogta és kihúzta a mellkasából. Megnézte. Zöldszínű folyadék volt benne.

-Mind ez egy Corvette miatt? -majd összesett és elsötétült vele a világ.

Ééés itt most a végee.. öljetek meg pls xd Vajon mi lesz Sasuke-val? Hmm..jó kérdés. 🤔🤣😂 Ahogy lesz időm hozom a folytatást. ♥️

Puszi mindenkinek! ♥️😘

Elégve..Where stories live. Discover now