5.fejezet

177 8 10
                                    

Itt is lenne. 😁 Nem megölni engem pls. 🤣

Jó olvasást! ❤️😁

Másnaposság. Sasuke kidőlve fekszik az ágyán,mélyen alszik. A tegnapi este kiszórakozta magát. Békésen alszik,amikor csörgést hall. Lassan kinyitja a szemeit és hunyorogva keresi a zaj forrását. Pár perc keresés után,megtalálja és felveszi. A képernyőn Obitot látja. Idegesnek tűnik.

-A rohadt életbe azt hittem,hogy ez csak egy mobil. -nyögi fáradtan.

-Jól aludtál Uchiha? -kérdezi.

-Halkabban haver,alig 1 órája szendergek. -Napszemüveget tett fel,hogy ne zavarja a fény a szemét.

-Lajstromot kaptál,hogy milyen kocsikat kérj. Miért változtattad meg listát? -kérdezte Obito.

-Szar kocsik voltak. Lebuktam volna ha azokat kérem. Egyébként meg lecserélhetnétek a utazási irodátokat fiúk. -kelt fel az ágyból. -Megvan az infó amit kértél. -vett magára egy felsőt- Egy pillanat. -Oda ment a laptopjához és elküldte az információkat amiket szerzett. Obito elkezdte letölteni, hogy átnézhesse.

-Nevek,születési évek,rendfokozatok...kedvenc kajáik? Hogy szereztél ilyen infókat? -kérdezte érdeklődve.

-Deidara. Hidan öccse rajong az extrém sportokért, így aztán istenít engem. Miután 3 slukkra megivott egy vodkát,megeredt a nyelve. Ja és van még valami. A személyes bankszámlájuk. -elővett egy papírt és elkezdte beütni a számokat. Obito látva ezt elmosolyodott. -Lopott kocsik,éjszakai klubbok,prostitúció, zsarolások..mi ebben a nagy szám? Nálunk is van ilyen.

-A te dolgod az infó gyűjtés nem a kérdezősködés. -válaszolta Obito.

-Elvégeztem a dolgomat,köszi. Megyek haza. -készült lecsukni a laptopot.

-Még nem. Sikereid áldozata vagy Uchiha. Férkőzz közelebb hozzájuk. -adta ki a parancsot.

-Ászok a csókák,de nem olyan nagymenők.

-Áss mélyebbre. Odaküldök valakit egy szeretetcsomaggal ami bármikor jól jöhet. -mondta Obito.

-Azt hittem megállapodtunk? -kezdett Sasuke ideges lenni.

-Változtattál a listán,változtattam az alkun. Ezt még megcsinálod aztán hazajöhetsz.

-Ha azt akarod,hogy megmentsem a világot..kérdezz meg előbb engem, hogy jó-e nekem úgy ahogy van. -idegesen lecsapta a laptopot. Felöltözött és kiment a kocsihoz. A japán titkos szolgálatához hajtott. Oda érkezett amit Obito neki küldött.

Amikor megérkezett a szőke fiú fogadta. Kék szemei voltak,arcán rókabajusz volt vagy valami hasonló. Sasuke kezet rázott vele.

-Üdv, te vagy Uchiha Sasuke? -kérdezte érdeklődve.

-Nálad van a szeretetcsomag? -tért a lényegre.

-Nálam. Uzumaki Narutovagyok. Gyere utánam. -elindultak az irodája felé. -Elég nagy arc lehetsz ha Obito ilyen értékes csomagot küld neked. Bár én is benne lehetnék ebben a buliban. Fedett ügynök, igazi éles helyzetek, nagy adag adrenalin,tűzharc, hullám, pisztoly a párna alatt mert soha nem tudhatod mikor jön egy gazember és BUMM! -elnevette magát. Sasuke csak tovább ment -Na jó. Mióta dolgozol a hivatalnak?

-2 napja. -válaszolta szűkszavúan Sasuke.

-Ne hülyéskedj. Ilyen nincs ez szívás. Áhh.. -mondta Naruto.

-Szívás de jobb mint a sitt.

-Az a szívás,hogy 6 évet húztam le egy földalatti szobában a hivatal idióta munkatársai közt. Diplomával. Mérnöki diplomával. Kitűnővel végeztem "Magna cum Laude". Hehh..téged meg előszedtek mi? Valami konditeremből? -vigyorgott. Sasuke ránézett.

Elégve..Onde histórias criam vida. Descubra agora