3. fejezet

182 9 16
                                    

Sziasztooook! 😁 Végre meghoztam nektek a ezt a fejezetet is. Ne haragudjatok, hogy ennyit kellett várnotok. :( Kevés időm van az írásra.. 😔 De ezen a héten szabin, vagyok úgy, hogy fogtam magam és megírtam. Ez hosszabbra sikerült mint terveztem. Úgy gondoltam ezt a fejzetet nincs értelme kétfelé szedni, így egybe meghoztam nektek. xd Ne szokjatok hozzá. xd 

Na de ennyit rólam. Kellemes nyarat mindenkineeek! 😁

UI: Az akcentusos részt nem tudtam, hogy írjam meg viccesre..szóval előre bocsi ha esetleg nem jó. xd Jó olvasást! ❤️

Amikor Sasuke felébredt, egy kajálda szerű helyen találta magát. Bent ült a pultnál. Feltápászkodott. Kezével megdörzsölte a halántékát. Iszonyatos fejfájás kínozta. Körbe nézett, mindenki beszélgetett, olvasott valami újságot vagy elvolt foglalva valamivel. Egy pincérnő jött hozzá. Haja göndör volt és vörös, alkata kövér volt. Sasuke furcsálta az ilyet, majd megszólította. Túl gyanús volt ez..

-Hogy kerültem ide? -kérdezte Sasuke kissé kábán. 

-Két izompacsirta hozta be hozzám, úgy fél órája. Kér egy kis kávét? -végig nézett Sasukén.- Úgy látom szüksége van rá. -Ő csak bólintott. A nő visszament a pult mögé, elővett egy csészét, majd a kávét kezdte el tölteni neki. A nő keze remegni kezdett töltés közben . Sasuke ezt észre is vette.

-Baj van? -nézett a nő szemébe. 

-Nincs. -szemével a mellette lévő férfira mutatott. Sasuke is odanézett. Kezdett valamit sejteni. Miután kitöltötte a kávét, visszament felvenni más rendelését. Sasuke elvette a csészét és meglátta az üzenetet. 

Zsaruk..

Odafordult a mellette lévő férfi felé aki bámulta őt.

-Jól látom? Valami nem tetszik fiam? .kérdezte a férfi.

-Nem, minden rendben. -a férfi bólintott egy másikra. Ekkor előkapták a fegyvereiket és kiabálni kezdtek.

-Ez egy rablás!! Nem tréfálok,ha kell lelövök mindenkit! Földre mindenki!! -kiabálták. Sasuke csak unottan nézett. Most komolyan?  Az egyik Sasukéra fogta a fegyvert. -Maradj nyugodtan különben kiverem szuszt belőled megértetted?! -fenyegette meg. A másik férfi a pénztárhoz lökdöste azt nőt, felszolgálót. -Nyisd már ki azt a rohadt kasszát! -a nő félve elkezdett kipakolni neki. -Ürítsd ki a pénztárt! - Sasuke ekkor kapva az alkalmon, elkapta a férfi fejét, aki pisztolyt fogott rá és pulthoz vágta. A poharak szanaszét törtek, a férfi szemébe mentek a szilánkok. Ordított a fájdalomtól. 

A másik férfi Sasuke szegezte a fegyverét, és ordibált neki. -Vissza!! Vissza!! -kiabálta, de Sasuke csak közeledett felé, majd megfogta a fegyver csövét és orrba vágta vele. A férfi elterült, az orrából ömlött a vér. Háttál fordult neki, erre valaki tapsolni kezdett. Vissza fordult. Az asztalnál ült a férfi.

-Ez szép volt Uchiha. -szólalt meg az illető. 

-Te meg ki a fene vagy?   - kérdezte Sasuke végignézve rajta. A férfi öltönyt viselt. 

-A nevem Obito. Uchiha Obito. -felállt és megigazította az öltönyét. -Idegesnek tűnsz? Valami baj van? -kérdezte érdeklőde.

-Miféle hely ez? -furcsálkodott már. Valami már gyanús itt.

-Valami kajálda. -válaszolta Obito nyugodtan.

-Nagyon ravasz. -mosolyodott el Sasuke. -Tudod,eleinte majdnem bevettem az a kis színjátékot. Kezdetben roggyant voltam, aztán feltűnt pár apróság. Például az tőzsde alkusz -nézett a földön fekvőre- tökig öltönyben, aki tőzsde újságot lapozgatja vasárnap, amikor a tőzsde zárva van. Furcsa dolog, de sebaj. Sok marha van. A rabló tanonc belettája is elmegy valahogy. -nézett a vérző arcúra. - De akarod tudni hol cseszted el? A Pincérnővel. -mutatott a nőre a pult mögött. -A nénikém egész életében étteremben dolgozott. Ő pedig soha nem melózott olyan cipőben, amiben EZ JÁR. Dinnyényi vízhólyagok nőnének a lábán. És ha ő nem valódi, akkor az egész hely kamu. Innentől tudtam, hogy ez a bánatos balfasz, akkor se lőne le ha karácsonyig itt dekkolnék. -felhúzta a fegyvert és bele lőtt a falba. -Mert a fegyverekben vaktöltény van. -odadobta a pultra majd Obito felé fordult. - Ohh ne vedd sértésnek, de..a majmaid gyengén szerepeltek. -fejezte végül elmosolyodva Sasuke. Erre Obito csak nevetni kezdett hangosan. 

Elégve..Where stories live. Discover now