1. rész

32 1 0
                                    

Sziasztok, a nevem Kim Yoo-ra, 19 éves vagyok, Seoulban gyakornokoskodom a BigHitnél, és ha minden jól megy, jövő évre debütálunk a csapatommal. Jól hangzik ugye?
------------------------------
A csapatom így áll össze:
×Eun-ji(22):
a csapat leadere, rapper, és mindenki szereti.
×Hana(23):
a legidősebb közülünk, vokalista, a csapat "anyja".
×Min-ji(21):
a csapat fő táncosa, egyben arca, rapper.
×So-yi(22):
fő rapper, a csapat felvidíója.
×Yu-ri(20):
Vokalista, a legmogorvább közülünk.
×Yoo-ra (vagyis én, [19] ):
a csapat maknaeja, egyben fő vokalistája.

------------------------------
Az összes tagot imádom, de mivel Minji-vel kicsi kölyök korunk óta ismerjük egymást, értelemszerűen ő a leges legjobb barátnőm.

*napjainkban*

Na ne. Ne ne ne ne ne. Már megint elaludtam? Esküszöm, még azon sem fogok csodálkozni, ha behívnak, hogy ki vagyok rúgva a folytonos késések miatt. Már rég próbálnom kellene. Gyorsan felkaptam egy melegítőt, majd rohantam le a próbaterembe.

-Lányok! Ugye nem késtem sokat?! - kérdeztem kétségbeesve.
-Yoora! Azt hittem rosszul lettél. Az előbb kérdeztem a többieket a hollétedről. - nézett rám a managerünk. Semmit sem értve ránéztem a csajokra, akik egyfajta *mi megpróbáltunk védeni a lebukástól* nézéssel lestek engem.
-De, valóban nem voltam jól, de már úgy érzem tudok próbálni. Biztos csak sokáig maradtam tegnap. - hazudtam. Bár igaz, mivel akár egész éjszaka is tudok a próbateremben gyakorolni (már volt rá példa, de le is lettem szidva a többiek által), a hazugság utóbbi része akár még igaz is lehetne.
-Rendben, ennek örülök. Amint már elkezdtem mesélni a lányoknak, holnaptól kezdve a BTS segít nektek a debütálásotokig, mivel még 20 nap, és az is itt van. Remélem jól kijöttök majd a fiúkkal. - itt Yurira nézett. - Tehát ennyi lenne amit el szerettem volna mondani.
-Értettük, köszönjük. - felelte a leaderünk.

Már olyan este 10 körül járhat az idő, de azt hiszem én ma már nem megyek vissza a dormba, tekintettel, hogy holnap valószínűleg a BTS megnézi mi hogyan megy, min kell még javítani, és ezeket a javításra szoruló mozdulatokat szeretném csökkenteni.

*másnap reggel*

Arra keltem, hogy fáj a hátam. Gondolom bealudtam a teremben.
-Aish.. - sóhajtottam a hátam miatt.
-Te... vagy Yoora, ugye? - kérdezte egy számomra ismeretlennek tűnő hang. Felnéztem rá, majd pofon csapott a tény, hogy Jungkook áll felettem a BTSből.
-Hát te? Azt hittem később jöttök még. - Azt mondta még Eunji tegnap, hogy olyan délután körül érkeznek.
-Valóban, a többiek még nincsenek itt, de én még le akartam jönni gyakorolni, majd ezt a termet üresnek hittem, ezért bejöttem, és most itt vagyok. - magyarázta.
-Oh.. értem. Nekem már tegnap a dormba kellett volna mennem, szóval indulok is. Bizonyára megint le leszek szidva.. Na szia! - köszöntem el, majd mentem is vissza a dormunkba.

-Kisasszony, most hatalmas gondban van! - üvöltött le Hana. Megszeppenve nézek a csapatra, tekintettel, hogy még nemrég keltem.
-Sajnálom. - feleltem szűkszavúan, majd elmentem a reggeli rutinomat megtenni.

Kiérvén a fürdőből legjobb barátnőmmel találtam szemben magam.
-Yoora... ez így nem lesz jó.. Alig eszel, és túlhajszolod magad. Tönkre fogsz menni..-mondta szomorúan. Nos igen. Az a pici rész amit nem említettem. Valóban nem eszem sokat, de ha Idol akarok lenni, akkor muszály vékonynak lennem, és 45 kiló alatt, most meg vagyok 49.
-Nem lesz semmi gond, Minji. Jól leszek. - próbáltam nyugtatni.
-Ne hazudj! Most sem pihented ki magad rendesen, ráadásul olyan vagy mint egy szellem! Mi nem szólunk, mert úgy gondoltuk tudod mit csinálsz, de én már nem bírom ezt nézni! Embereld meg magad, egyél rendesen pihend ki magad, és varázsolj embert magadból! - akadt ki. Nem bírom így nézni. Egyszrűen összeszorul a szívem, ha így látom.
-Nézd.. sajnálom. De amikor felkeltem, a próbateremben, találkoztam a BTS egyik tagjával. - próbáltam oldani a feszültséget.
-Erre még visszatérünk. És tényleg? Melyikkel? Miért volt ott? - kérdezte.
-Jungkookkal, és gyakorolni ment le, csak azt a termet amiben én voltam kívűlről üresnek látta, ezért bejött, majd találkoztunk. - meséltem.
-És jófej volt? Kedves? - érdeklődött.
-Nem beszéltünk, csak egy pár szót, mert egyből jöttem vissza a dormba.
-Csajok, akkor indulhatunk? - nyitott be Eunji.
-Igen, megyünk.

25 nap (Jk ff) Where stories live. Discover now